ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rumcio40    296

Seweryn, czyli jeden z tych fi14 cieńszych na schem nr 3 to zasilanie blokady a nr 8 to też powrót? Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

O teflonowych pierwszy raz słyszę, sam jestem ciekaw.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Są chyba metalowe teflonowe. Ja mam założone miedziane, grube. I chula.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Te metalowo teflonowe ja wsadzałem, ich nie oszukasz drugi raz już się nie na dadzą fajnie się dogniatają i uszczelniają, nie ma co ich sie bać, wczesniej miałem miedz, ale powiedzieli mi w sklepie ze te teflonowe sa oryginalne zaryzykowałem i hulaja jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Normalnie równo dokręcasz i tyle. Też polecam, są lepsze, miedziane czasem mi wypalało, aż ogień było widać


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9246

Ja mam miedziane. Nie ma znaczenia. Jeśli nie ma paprochów też jest szczelnie. Nie każdy ma sprzęt aby dokładnie wyczyścić gniazdo z nagaru albo nie każdy potrafi. Teflonowa się wtedy lepiej ułoży i lekko poddaje. Miedziana tego nie potrafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U siebie można poświęcić kilka godzin i zrobić perfekcyjnie te gniazda. Tak jak ja robię po klinetach, to nie zawsze jest czas, albo gniazda już powypalane, wtedy zakładam najlepsze materiały i musi chodzić.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ma ktoś może jakiś dobry pomysł na awaryjne zastąpienie dojarki H305/3 MTZ'em?

Chodzi mi głównie o łatwe podłączenie przewodu w przypadku braku energii elektrycznej.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

ściągnąć gumę ze sprężarki i już można podpinać :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

W którym miejscu? Mam sprężarkę z 552.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No dobra, zdejmij filterek powietrza sprężarki.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A, ty mówisz, żeby to sprężarka ciągnęła? Sprężarka ciągnie z kolanka z filtra powietrza.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Aha, rozumiem. Trzeba by wtedy zdjąć grzyba i przysłonić wlot filtra powietrza?

 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Tak i jak znajomy, zassało mu mleka w silnik a potem jechał i podpalił las. U nas zawsze się doiło sprężarką.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Sprężarka ? aż mnie dziwi że daje radę uciągnąc konwie  ,ale się nie spieram ,że daje radę pulsator ruszyć

LTZ ,tak dobrze kombinujesz ,ale z tym przyslanianiem to ostrożnie,pod kruciec od spręzarki podlącz wąż od konwi ,a powietrze od filtra zamykaj tak długo aż ruszy pulsator ,(całego i tak nie zamkniesz bo silnik zadusisz ) co do zassanego mleka trzeba tylko doić do 3/4 konwi i niedopuścic do jej przewrócenia w trakcie doju  bo faktycznie zassie do kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9246

W moich stronach po prosty z wałka napedzało się pompę podciśnienia z dojarki. Na 100obr z wałka to nawet nie takie głupie, bo silnik elektryczny pracuje na 1420 zazwyczaj w dojarkach, więc wydajność jakaś by była. No i mleka nie zassiesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Taaa tylko zdejm całośc ze sciany ,(a z reguły montowane z instalacją na stałe ) B) ;)

u nas podłączało się  pod silnik własnie tak jak opisuje ,nic się nie stanie ,ale trzeba to kontrolować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1458

Sprężarka w C330 da się awaryjnie zastąpić fabryczną do udoju, a od Iwana nie da rady? Jakoś nie chce mi się wierzyć.... I w jaki sposób zaciągną mleko do silnika? Przecież w takim razie fabryczną, elektryczną sprężarkę by też zajeździł... No chyba że doi wszystkie krowy bez wylewania z konwi mleka, a ma ich więcej niż dwie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

tylko w orginalnej masz zbiornik próżniowy a tu doisz bezpośrednio konwia i ryzyko istnieje choc niewielkie ,

sprężarka od c 360 nie dawała rady ,pulsator chodził ,ale powoli ale krowa doiła sie ........albo jeszcze dłużej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Widzę rozległą dyskusję i o to mi chodziło Panowie.

Czemu zassanie mleka może być szkodliwe? Czemu znajomy podpalił las Zbyszek?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj