Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też ubolewam nad brakiem tej blokady i też przemyślam żeby coś wykombinować ale nie mam inspiracji. A drążek mi też delikatnie obciera.


Skowron16 napisał:

alternator mam od astry f ze zwykłym kołem pasowym

wzbudzenie alternatora kabel prosto od kontrolki ładowanie pod rozrusznik i przewód od amperomierza pod to samo miejsce do ładowanie

Za alternator 2 lata temu dałem 70zł

ile ma amperów?

Opublikowano

W ciapku mam 70A a w Mtz-cie 100A

Po włączeniu wszystkich świateł czyli pozycja światła drogowe 200w cztery halogeny 220w i 2 ledy 50w ładowanie na 800obr/min 13,9V a przy 1000obr/min 14,3

Opublikowano
46 minut temu, Grzechooo napisał:

Ja też ubolewam nad brakiem tej blokady i też przemyślam żeby coś wykombinować ale nie mam inspiracji. A drążek mi też delikatnie obciera.

 

ile ma amperów?

Najłatwiej przerobić  na pneumatyczną. Zawór dać przed sama blokada, zawór trojdrozny normalnie otwarty. Są wersję z czujnikiem. Sterowanie 12v.

Za butla zawór trojdrożny sterowany ręcznie, by odciąć zawór hamulcowy, a później przewód bezpośrednio elektro zaworu.

Jedyna wada cena. Ok 250zl taki zawor NO 12v.

Brak zasilania brak powietrza, brak nacisku na membrane.

Obstawiam że jedno na bicie instalacji wystarczy na cały dzień. Oczywiście jak szczelna.

Opublikowano

Koledzy - macie jakiś patent na czujnik paliwa? Bo mnie krew zaleje zaraz - co sezon się psuje i niby dużo roboty nie ma ale wkurza mnie to bo co chwila trzeba siedzienie wykręcać i tam grzebać. Macie jakieś sprawdzony czujnik żeby to parę lat pochodziło?

Opublikowano

Dzięki. Też wymieniałem komplet na wskaźnik z rezerwą to mało traktor mi z dymem nie poszedł - plastik się stopił wokół żarówki od rezerwy i się zwarcie zrobiło. No nic. Będę wymieniał do skutku. Może coś trafię. U mnie wskaźnik działa tylko ten czujnik co chwilę szwankuje

Opublikowano

Z 5 lat temu to było więc ciężko powiedzieć. wizualnie podobny. Czujnik dobrali w sklepie.  A co do cen to niby różnie z dostępnością i dlatego nie piszą bo mogą być nieaktualne - takie coś gdzieś tam przeczytałemn

Opublikowano
karbex napisał:

W jakie zasilanie? W którym miejscu? 

Ja dałem jeden trójnik na wężu zaraz przy kraniku a drugi na wężu od powrotu z wtrysków i to połączyłem wężykiem. Wystarczy spojrzeć i już wiadomo ile jest paliwa.

Opublikowano

Panowie przed każdym uruchomieniem mtz-a muszę pompować pompką ręczną bo schodzi paliwo postoi 30min i już nie chce odpalić trzeba pod pompować jaka może być tego przyczyna

Opublikowano
19 godzin temu, mani51 napisał:

Ja dałem jeden trójnik na wężu zaraz przy kraniku a drugi na wężu od powrotu z wtrysków i to połączyłem wężykiem. Wystarczy spojrzeć i już wiadomo ile jest paliwa.

Dzięki - wszystko jasne

Opublikowano
Skowron16 napisał:

Panowie przed każdym uruchomieniem mtz-a muszę pompować pompką ręczną bo schodzi paliwo postoi 30min i już nie chce odpalić trzeba pod pompować jaka może być tego przyczyna

zaworki w pompie nie trzymaja

Opublikowano
14 godzin temu, Skowron16 napisał:

Panowie przed każdym uruchomieniem mtz-a muszę pompować pompką ręczną bo schodzi paliwo postoi 30min i już nie chce odpalić trzeba pod pompować jaka może być tego przyczyna

Sprawdź sobie ten kruciec przyłączeniowy na ostojniku czy jak kto woli na filtrze wstępnym na tym wężu  który przychodzi z baku jest tam bardzo malutki otwór i czasem zdarza się ze tam się przytka 

Opublikowano

Jakie macie opinie na temat zestawów wspomagania podnośnika do MTZa? Te zestawy na siłownikach C50. Pasuje idealnie czy trzeba coś poprawiać? Spotkałem się z opinią, że jednak trzeba minimalnie skracać tłoczyska

Opublikowano

wszystko z gotowych elementów składałem, ale teraz chyba lepiej cały komplet kupić. https://allegro.pl/oferta/wspornik-wspomagania-tyl-mtz-f504605020-13053211245


tu masz gotowca za 1500 taniej chyba nie znajdziesz.


https://allegro.pl/oferta/wspomaganie-podnosnika-tyl-mtz-belarus-13205283508

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v