Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Grzechooo napisał:

No jak taki Guru ruskiej myśli technicznej nie spotkał się z automatycznym załączaniem napędu? A no fakt nie napędu tylko blokady mostu i nie załączaniem tylko rozłączaniem🫡


michal1993 napisał:

Z felgami 11500zl

o kurna to pół ciągnika😵‍💫

Mowa była o automatycznym załączaniu przedniego napędu. Z samym mechanizmem spotkałam się osobiście bo u siebie go wyebałem przy okazji wymiany łożysk w przystawce. Chodzilo mi o to że nie kojarzę żeby ktoś tu korzystał z tego automatu więc nie ma co po nim płakać po wymianie opon na słuszne rozmiary. A z automatycznej blokady mostu sam korzystam bo jako tako jeszcze u mnie działa


wsbil napisał:

- indyjski od 800zl bez panewek

- Ukraina z panewkami 1250zl

- oryginał 2070 zł bez panewek

 

żebym miał pewnoś że ktoś mi w cenie orginału nie wciśnie indyjskiego to nawet bym się nie zastanawiał. Ostatnio kupowałem część do samochodu i zamówiłem oryginał a przyszła podróba w oryginalnym opakowaniu. Sprzedający oczywiście zdziwiony. Jak im komentarz wystawiłem to co chwilę dzwonili z gratisami żebym go tylko usunął.

Opublikowano
mani51 napisał:

A z automatycznej blokady mostu sam korzystam bo jako tako jeszcze u mnie działa

Ja korzystałem do momentu założenia napędu i jednego drążka bo nie ma jak podłączyć i bardzo nad tym ubolewam.


mani51 napisał:

Ostatnio kupowałem część do samochodu i zamówiłem oryginał a przyszła podróba w oryginalnym opakowaniu.

bo część oryginalna to nic innego jak zamiennik ze znaczkami i odwrotnie. Zdarzały mi się części dobrej marki ze zeszlifowanymi znakami oryginału. Fabryki samochodów nie mają swoich fabryk każdej części i korzystają z podwykonawców którzy pod swoją marka wypuszczają takie same produkty. I np. zestaw rozrządu do vw w którym znajdują się rolki firmy INA i pasek firmy Dayco czy też w oryginalnym opakowaniu filtrów vw są filtry z napisem vw produkowane przez filtrona.

Opublikowano

Czy ktoś wymieniał samo koło atakujące zostawiajac stary talerz?

Bo patrzę w sklepach sprzedają wszystko oddzielnie, czasami są sprzedawane komplety. Do tej pory wymieniałem przeważnie komplet w innych przekładniach.

Mam do wymiany wałek głowny tylny i koło atakujące bo mam rozbity wieloklin.

Odnośnie zakupu części oryginalnych wszystko to loteria.

Opublikowano
2 godziny temu, mani51 napisał:

Ja bym wymienił pojedynczo. To tylko MTZ. Tylko przy składaniu pamiętaj o tym żeby ustawić atak na odpowiedni wymiar od płaszczyzny obudowy skrzyni

Doszedłem do wniosku ze za dużo zabawy z ewentualną rozbiórka i kupiłem oryginalny komplet z mtzparts. Zobaczymy jak przyjdzie. Odnośnie ustawienia mostu mam fajne zrzuty:

Screenshot_2023-04-13-18-46-00-783_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2023-04-13-18-40-15-719_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Opublikowano

Czy ktoś pamięta jaki rodzaj łożysk idzie w koło zębate reduktora? W katalogach jest oznaczone 212.

W dwóch hurtowniach twierdzą że powinno być walcowe nj212. A wyjąłem z swojej skrzyni kulkowe 6212, znajomy u siebie montował też 6212.

Screenshot_2023-04-17-08-43-44-696_org.mozilla.firefox.jpg

Opublikowano

Kolejne pytanie odnośnie łożysk.

Czy w zębatce napedzajacej przystawkę od napędu powinno być:

- 2 łozyska stozkowe 7306k

- 2 łozyska kulkowe skośne 7306b?

Opublikowano
Dnia 22.04.2023 o 10:37, Grzechooo napisał:

Pany dopadło i mnie alternator skończył swój żywot po 33latach pracy, jaki polecacie aby było szybko tanio i dobrze?

kup na szrocie od jakiegoś diesla, ja mam od astry F pasuje bez przerabiania mocowania

Opublikowano (edytowane)
Dnia 23.04.2023 o 21:28, Skowron16 napisał:

kup na szrocie od jakiegoś diesla, ja mam od astry F pasuje bez przerabiania mocowania

Nic podobnego uchwyt trzeba przerobić, oryginalny z MTZ jest za szeroki do alternatora z astry f 

Edytowane przez cabwie
Opublikowano (edytowane)

Ja podnosze Overuma 4 obrotowy pług MTZ-etem 82.

Jest rozstawiony na 4x40. Prędkość orki 5~6km\godzine.

Wydaje mi się, że z podnoszeniem\udźwigiem nie będziesz miał problemów. 

 

No ale umnie 4,5,6 klasa ziemi.

Edytowane przez 4pakplus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v