Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Grzechooo napisał:

To źle zrozumiałem po prostu.

Może to trochę złe napisałem ale chodziło mi o to ze jedna sekcja będzie pływająca właśnie ta która będzie na siłowniku glownym

Opublikowano
Dnia 1.03.2023 o 19:50, cabwie napisał:

Dzisiaj właśnie założyłem miałem mały poślizg powiem Ci ze szerszych to już chyba na gwiazdy nie włożysz 

4DFC2299-B69B-498B-9AFE-859448931781.jpeg

Balon jest już duzy

 

Twoim zadaniem ta felga do tej opony jeszcze pasuje? 

Opublikowano
cabwie napisał:

Może to trochę złe napisałem ale chodziło mi o to ze jedna sekcja będzie pływająca właśnie ta która będzie na siłowniku glownym

Ja na Twoim miejscu bym jeszcze chociaż jedną pływającą bo na zwykłej nie kiprujesz przyczepy. To znaczy wykiprujesz a nie opuścisz na odpalonym ciągniku. Czyli 1plywajaca na podnośnik + 1 pływająca do hydrauliki zewnętrznej i jedna zwykła.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, michal1993 napisał:

Twoim zadaniem ta felga do tej opony jeszcze pasuje? 

Jeśli chodzi o aspekt wizualny to nie jest żle myślałem ze przód będzie patrzył w górę ale nie jest dość równo wiec całkiem całkiem poza tym wiesz ciągnik wyglada jakby nabrał masy 😊 technicznie moim zdaniem jest o wiele lepiej tak jak pisałem dokładnie okaże się w polu ale na pustym ciągniku na tych błotach wiosennych zjeżdżając z góry przy włączonym napędzie skręcasz i traktor skręca nie pcha się do przodu tylko skręca wiec jest całkiem dobrze tylko oczywiście silnik tak sobie tylko pyka a poza tym trzeba Ci wiedzieć ze u mnie z góry to jest naprawdę z góry ja jestem z okolic Nowego Sącza u mnie nie ma równi to tyle a No i myślę ze o większej oponie na tej feldze to już nie ma co myśleć to jest raczej takie max

12 godzin temu, Grzechooo napisał:

Ja na Twoim miejscu bym jeszcze chociaż jedną pływającą bo na zwykłej nie kiprujesz przyczepy. To znaczy wykiprujesz a nie opuścisz na odpalonym ciągniku. Czyli 1plywajaca na podnośnik + 1 pływająca do hydrauliki zewnętrznej i jedna zwykła.

Powiem Ci tak w moich warunkach to na przyczepę z kiprem to raczej nie ma szans ale gdyby nawet kiedyś tam to zawsze można rozbudować teraz chodzi o to żeby podstawa była sprawna i pod ręką bo puki co to te ciagle naciąganie pod ta kierownicę to mnie rozwala już nie mówię o zapinaniu sprzętu latasz jak ten osioł 

Edytowane przez cabwie
Opublikowano
46 minut temu, cabwie napisał:

Jeśli chodzi o aspekt wizualny to nie jest żle myślałem ze przód będzie patrzył w górę ale nie jest dość równo wiec całkiem całkiem poza tym wiesz ciągnik wyglada jakby nabrał masy 😊 technicznie moim zdaniem jest o wiele lepiej tak jak pisałem dokładnie okaże się w polu ale na pustym ciągniku na tych błotach wiosennych zjeżdżając z góry przy włączonym napędzie skręcasz i traktor skręca nie pcha się do przodu tylko skręca wiec jest całkiem dobrze tylko oczywiście silnik tak sobie tylko pyka a poza tym trzeba Ci wiedzieć ze u mnie z góry to jest naprawdę z góry ja jestem z okolic Nowego Sącza u mnie nie ma równi to tyle a No i myślę ze o większej oponie na tej feldze to już nie ma co myśleć to jest raczej takie max

 

Dokładnie o taki rozmiar mi chodzi, 320/85r20. Wysyłkowo swoje kupowałeś czy gdzieś na miejscu?

Opublikowano
52 minuty temu, michal1993 napisał:

Dokładnie o taki rozmiar mi chodzi, 320/85r20. Wysyłkowo swoje kupowałeś czy gdzieś na miejscu?

Wysyłkowo to była jakaś firma spod Warszawy opmax coś takiego 

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, michal1993 napisał:

Ditopony chyba nie mają, z tego co pamiętam tam też gadałem. Alleopony tam mają. Wg moich obliczeń i Pana ze sklepu ja na przód mogę założyć alliance bkt lub kleber

Kleber jest zaj…….. drogi na stronie ditoopony widnieją jako dostępne A dlaczego niby petlasa bys nie mógł założyć ja chyba wolałbym petlasa od bkt

Edytowane przez cabwie
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, michal1993 napisał:

Wg mnie to co mówisz to jest wymiar teoretyczny tego rozmiaru, niestety każdy producent będzie miał trochę inne wymiary

Oczywiście ze tak ale te trochę to jest pare milimetrów w jedną czy drugą a dla przykładu kleber podaje ze jego opona ma wysokość 1047 te wysokości podane przez producentów bardzo nieznacznie odbiegają od faktycznego wymiaru i tak naprawdę to Ty nie uznasz tej różnicy To jest tak jak z benzyną 95/98 różnicę jaką zauważasz to tylko twój portfel bo nawet na hamowni różnice wychodzą mizerne a co dopiero żebyś był w stanie poczucie ja sam A poza tym to nie są teoretyczne wysokości opon tylko jest to faktyczna wysokość surowej opony która się zmieni po założeniu na felgę i jej napompowaniu i jeśli ktoś Ci mówi w sklepie ze faktyczna wysokość tej czy tamtej opony jest taka i taka to zwyczajnie kłamie bo nie wie jaka jest Twoja felga a informacja ze jest to felga gwiazda z mtz to żadna informacja jak dobrze przeszukasz forum to gdzieś ktoś pisał ze te felgi tez miały różne szerokości Co do opony to oczywiście kupisz co chcesz Aliance jest oczywiście w moim przekonaniu jakość cena bardzo dobrym wyborem tak naprawdę to jest to opona Yokohama ale osobiście gdybym miał wybierać między petlasem a bkt to zdecydowanie Petlas jest to opona certyfikowana w przeciwieństwie do bkt co do której na próżno szukać certyfikatu ale to wszystko to tylko moje spostrzeżenia i moje zdanie a wybór i kasa Twoja najważniejsze żeby dobrze się jeździło 

Edytowane przez cabwie
Opublikowano

Po założeniu podpory napędu brakuje miejsca na założenie wału pomiędzy przystawka przedniego napędu a podporą.

Wał nowy, ukraiński, L630.

Przystawka nowy wałek z tarczkami, przekładami, łożyska itp. Czyżby zbyt dużo podkladek? Jaki powinien być moment do kręcenia nakrętki? W jednej książce 60Nm, gdzie indziej czytałem 150Nm?

IMG_20230307_181932_compress66.jpg

Opublikowano

Ten kołnierz do którego przykręca się wał powinien się przesuwać przód tył. A nakrętkę skręć do oporu bo za chwilę będziesz pisał że w czasie używania przedniego napędu słychać dziwne trzaski i chwilami napęd nie ciągnie.

Opublikowano
3 godziny temu, wsbil napisał:

Po założeniu podpory napędu brakuje miejsca na założenie wału pomiędzy przystawka przedniego napędu a podporą.

Wał nowy, ukraiński, L630.

Przystawka nowy wałek z tarczkami, przekładami, łożyska itp. Czyżby zbyt dużo podkladek? Jaki powinien być moment do kręcenia nakrętki? W jednej książce 60Nm, gdzie indziej czytałem 150Nm?

IMG_20230307_181932_compress66.jpg

Miałem ten sam problem , wały tanie dwa komplety nie wchodzą , cudowanie rozbierane  , brak miejsca- skończyło się na stoczeniu flansz w podporze i przystawce. Nie dawno sprawa się rozwiązała po kupieniu oryginalnych wałów są krótsze o 1cm.

Opublikowano
3 godziny temu, jahooo napisał:

Ja stosowałem, kup sobie na widełki a nie na kulki, do podnośnika joy jest upierdliwy.

Tez myślę o widełkach tylko zastanawia mnie jak się ma sterowanie sekcją plywajacą mógłbyś wrzucić fotkę w którym miejscu go zamontowałeś Rozdzielacz dałeś pod siedzenie czy na zbiornik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v