Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No z tą półośka może być różnie, lubi przyłapać na wieloklinie. Więc tak odkręcasz zwrotnicę, odkręcasz pionową tuleję zostaje pozioma, poziomą wysuwasz pokrętłem od regulacji rozstawu potem wykręcasz wkręt blokujący łożyska i wybijasz półoś.

Opublikowano
michal1993 napisał:

4 godziny temu, mani51 napisał:

Cofnij się kilka postów wstecz to się dowiesz.

O cenie używek to pisał użytkownik wsbil ale cabwie o nowych to raczej nie ;)

Kurde, a miałem to dokładnie sprawdzić zanim napisałem ale byłem prawie pewien że pisał o tym wcześniej.

Opublikowano
1 godzinę temu, Grzechooo napisał:

No z tą półośka może być różnie, lubi przyłapać na wieloklinie. Więc tak odkręcasz zwrotnicę, odkręcasz pionową tuleję zostaje pozioma, poziomą wysuwasz pokrętłem od regulacji rozstawu potem wykręcasz wkręt blokujący łożyska i wybijasz półoś.

Wystarczy wykręcić wkręt trzymający łożyska i półoś powinna wyjść, u mnie ten ślimak od regulacji rozstawu stoi kołkiem bo od nowości nie był ruszany

Opublikowano
12 godzin temu, Skowron16 napisał:

Wystarczy wykręcić wkręt trzymający łożyska i półoś powinna wyjść, u mnie ten ślimak od regulacji rozstawu stoi kołkiem bo od nowości nie był ruszany

Czasem się zapiecze na amen i tylko palnik 

Opublikowano
10 godzin temu, Skowron16 napisał:

Panowie WOM w moim MTZ-cie blokuje silnik musiałem go rozłączyć pod spodem tam gdzie się przełącza 540/1000

Pewnie się przekładnia planetarna rozsypała 

Opublikowano
klama958 napisał:

Dzięki. Udało się wybić bez wyciągania tej obudowy, bo ona chyba od nowości nie ruszana i można zapomnieć żeby sobie ślimakiem  pokręcić .

zakej ten slimak wd 40 bo kto wie czy kiedyś tego nie będziesz musiał ruszac. Ja pierwszy raz dwa dni sue z tym męczyłem wkoncu kupilem nowa pochwe

Opublikowano (edytowane)
Dnia 27.02.2023 o 10:15, wsbil napisał:

Rozpierak do sprawdzenia. Radziłbym to zrobić szybko żeby nie uszkodzić łożyska na pół-osi.

Cześć koledzy - informacyjnie - hamulce ogarnięte. Winny rozpierak- niby nie wytarty i równe wszystko ale jak go rozparłem to się na dwóch kulkach po przekątnej zaczął bujać a dwie latały luźno i to pewnie była przyczyną szarpania i bicia w pedał. Założyłem nowy i jest gitara. Sprężyny miałem jednak 5 zwojowe

Edytowane przez karbex
Opublikowano
Dnia 2.03.2023 o 07:10, michal1993 napisał:

Co to za opony? Ile płaciłes? 

Alliance 320/85 r20 po 1580 za szt 

2 minuty temu, cabwie napisał:

Alliance 320/85 r20 po 1580 za szt 

Sory koledzy byłem trochę wycięty trochę roboty się nazbierało a pogoda dopisywała nie nie pisałem o cenie opon ani producencie 

3 godziny temu, karbex napisał:

Cześć koledzy - informacyjnie - hamulce ogarnięte. Winny rozpierak- niby nie wytarty i równe wszystko ale jak go rozparłem to się na dwóch kulkach po przekątnej zaczął bujać a dwie latały luźno i to pewnie była przyczyną szarpania i bicia w pedał. Założyłem nowy i jest gitara. Sprężyny miałem jednak 5 zwojowe

Ja tez dzisiaj skończyłem z hamulcami założyłem rozpierak ten tańszy z agromara a sprężyny założyłem trójki pedał idzie ciężej ale nic nie blokuje NARZIE oby się tak utrzymało teraz będę się chyba brał za hydraulikę wywalam wszystkie te oryginalne ustrojstwa 

Opublikowano
7 godzin temu, michal1993 napisał:

Też będę takich szukał albo bkt- z tym że gdzie zadzwonię to niedostępne...

No to jednym słowem miałem szczęście co do hydrauliki to jeszcze chwilę potrwa na początek w przyszłym tygodniu daje siłownik do regeneracji napawaniem tloczyska uszczelnienia do środka chcę Bułgara na linki z jedną sekcją pływającą 80l i z tylu dwusekcyjny warynskiego 40l

Opublikowano

ten waryńskiego 40l to jak podłączysz? szeregowo z tym na linkę? 40l jest za mały do standardowej pompy w MTZ. już przy 1,5 tyś obrotów silnika wydajność pompy przekroczy przepustowość rozdzielacza

Opublikowano
Przed chwilą, mani51 napisał:

ten waryńskiego 40l to jak podłączysz? szeregowo z tym na linkę? 40l jest za mały do standardowej pompy w MTZ. już przy 1,5 tyś obrotów silnika wydajność pompy przekroczy przepustowość rozdzielacza

Będzie używany tylko do podpięcia sprzętu żeby nie trzeba było latać do kabiny

Opublikowano

ten 40l moim zdaniem ni w piz..e ni w oko, nie rozumiem w ogóle jakie ma on spełniać zadanie? po za tym nawet jak nie będziesz używał tego rozdzielacza to sam przepływ może blokować a co za tym idzie olej będzie się grzał.

Opublikowano
2 minuty temu, mani51 napisał:

ale jak będzie zasilanie podpięte? szeregowo z tym drugim? i po co dwie sekcje do podpinania sprzętu?

Raczej szeregowo jedna sekcja do łącznika centralnego a druga do podnośnika 

1 minutę temu, Grzechooo napisał:

ten 40l moim zdaniem ni w piz..e ni w oko, nie rozumiem w ogóle jakie ma on spełniać zadanie? po za tym nawet jak nie będziesz używał tego rozdzielacza to sam przepływ może blokować a co za tym idzie olej będzie się grzał.

Sugerujesz ze lepiej dać obydwa 80l

Opublikowano

Jak szeregowo tzn będzie cały olej szedł przez niego czy go będziesz używał czy nie. ktoś kiedyś tu pisał że 40l rozdzielacz grzał olej. Gdybyś go podpiął przez zawór trójdrożny i puszczał na niego olej tylko jak będzie używany to jeszcze może by przeszło ale chce Ci się tak przełączać za każdym razem?

Opublikowano
3 minuty temu, mani51 napisał:

Jak szeregowo tzn będzie cały olej szedł przez niego czy go będziesz używał czy nie. ktoś kiedyś tu pisał że 40l rozdzielacz grzał olej. Gdybyś go podpiął przez zawór trójdrożny i puszczał na niego olej tylko jak będzie używany to jeszcze może by przeszło ale chce Ci się tak przełączać za każdym razem?

Może masz rację ze lepiej dołożyć 100 u wziąć Bułgara 80 

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem na podnośnik dajesz 80l jednosekcyjny i chcesz dać drugi dwusekcyjny przymocowany z tyłu ciągnika tak aby sterować hydraulicznym łącznikem centralnym a jak będziesz chciał nim sterować z kabiny?

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Grzechooo napisał:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem na podnośnik dajesz 80l jednosekcyjny i chcesz dać drugi dwusekcyjny przymocowany z tyłu ciągnika tak aby sterować hydraulicznym łącznikem centralnym a jak będziesz chciał nim sterować z kabiny?

Nie nie w kabinie będzie 3 sekcyjny

Cis takiego https://allegro.pl/oferta/rozdzielacz-hydrauliczny-na-linki-3-sek-80l-11580549457?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_pmax&ev_campaign_id=17996333742&gbraid=0AAAAAD24kbPDetIzpdZD1g5rtun8C61kw&gclid=EAIaIQobChMI0PKh2enq_AIVyeFRCh3nqAFwEAkYAyABEgIYhvD_BwE

Edytowane przez cabwie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v