Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem do czego będzie używane ale jedną na podnośnik, i przynajmniej drugą na kiper przyczepy. A pływającą w przeciwieństwie do zwykłej można sterować i siłownikiem jednostronnego działania jak i dwu.

Opublikowano
Dnia 8.10.2022 o 18:32, Grzechooo napisał:

To jak masz długo nie ruszane w tym miejscu to będzie jazda. Ja jak wymieniałem ramiona pod siłowniki wspomagające to namęczyłem się co nie miara palniki młotki nie dawały rady a że miałem drugie to szlifierka poszła w ruch. Tyle że moje od nowości nie były ruszane.

Moje zeszły ręką... Ogólnie wałek wspólny z wieloklinem do zmiany w niedalekiej przyszłości. Ramiona wieloklin mają niezły. Ale co się dziwić, jak ciągnik ma prawie 14000mtg a do tego PGR w NRD a później 10 lat w lesie.

Po przestawieniu ramion na skręconych regulacjach wyszło około 105cm od ziemi. Podnośni elegancko. Dzięki za pomoc.

 

Opublikowano

Dobrze że poszło bezproblemowo. Kiedyś wspominałem że mi płyn chłodniczy wyrzuca nadmiarem i cały lewy bok zaświniony płynem zmieszanym z kurzem, znalazłem na to patent: rurkę z nadmiaru włożyłem w butelkę 1,5l i zrobiłem tym sposobem coś w stylu zbiorniczka wyrównawczego jak kiedyś był w polonezach. W butelce jest teraz ok 0,5l płynu ciągnik czysty a żeberka w chłodnicy utopione w płynie. Zasiałem z broną wahadłową 10ha(ok 2dni) i nic nie dolałem płynu a wcześniej szło mi 2-3l płynu na dzień.

Opublikowano
6 godzin temu, klama958 napisał:

Kupował ktos z was te tańsze pochwy do tylnego mostu? Bo mam do wyboru import za ponad 700 i białoruską za 1100. Ta tansza bedzie cos warta? Albo moze ma ktos uzywke za sprzedaz?

A co się z Twoja stała?

Opublikowano
michal1993 napisał:

Ten był z Allegro, opisany jako oryginał... 360zł chcieli więc wziąłem , zwrot ze smartem to wiesz... Popatrzę tam w tym belarus parts albo typowo w Agro-mar kupię i tyle. Z nimi problemów nie miałem

 

agromar ma tylko najtanszy chinski szmelc. jak przyslali mi tłoczysko to az bałem się je zakładać

Opublikowano

Wymieniłem pompę olejową w silniku wlałem nowy olej i gdzieś po godzinie pracy ciągnik wyrzuca olej przez tłumnik  (na łączeniu z kolektorem) 😱 Ktoś wie jaka może być przyczyna? Mogę nim jeszcze pracować czy już tylko warsztat i remont kapitalny?

Opublikowano (edytowane)

 Nic w silniku nie było robione. Wcześniej miałem chyba 20W40, teraz kupiłem 20W 50 

Wcześniej nic takiego się nie działo.😱

Edytowane przez Morion
Opublikowano (edytowane)

Jest pewność, że to olej? 

Nie jest to przypadkiem nie spalony olej napędowy, albo płyn chłodniczy ( nie ubywa?) 

 20w50 chyba trochę gęsty dla tego silnika? 

Poziom oleju w porządku? Nie przybyło z hydrauliki? Odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma) jest drożne?

Tak samo pluje na zimnym i ciepłym?

Ewentualnie można zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć czy z wszystkich cylindrów wyrzuca, czy z jednego.

@MorionTo MTZ czy Jumz o którego chyba pytano?

 Jak to silnik Jumz ze strony wcześniej, to oprócz sprawdzania panewek, nie wyjęto czasami tłoka i nie oglądano pierścieni?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

zacząłbym od kolektora i koloru spalin, przypuszczam, że to problem wtryskiwaczy, a nie oleju

co do oleju - można zajrzeć do pokrywy zaworów, czy nie odkręcił się przewód od smarowania klawiatury, bo wtedy zalewa całość olejem i może zawory pompują (normalnie tez jest zalane olejem, ale w mniejszych ilosciach)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v