Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam awarie w swoim mtz. Podczas zmiany z żółw zając coś się stało że po puszczeniu sprzęgła dusi silnik a gdy rozłączę reduktor to silnik na puszczonym sprzęgle chodzi normalnie

Opublikowano
13 minut temu, Y635 napisał:

Panowie mam awarie w swoim mtz. Podczas zmiany z żółw zając coś się stało że po puszczeniu sprzęgła dusi silnik a gdy rozłączę reduktor to silnik na puszczonym sprzęgle chodzi normalnie

Gaśnie na załączonym i żółwiu zającu? Jeśli tak układ przeniesienia napędu zblokowany.

Opublikowano
9 minut temu, wsbil napisał:

Gaśnie na załączonym i żółwiu zającu? Jeśli tak układ przeniesienia napędu zblokowany.

właśnie tak gaśnie na załączonym

Opublikowano
Dnia 1.10.2022 o 09:41, Grzechooo napisał:

Dodam jeszcze że wieszaki są sporo rozkręcone jakby ich więcej skręcić to jeszcze wyżej pójdzie.

20221001_093737.jpg

20221001_093717.jpg

Posprawdzałem i ewidentnie mam przestawione na frezach ramiona. Na maksymalnie skręconych ramionach 92cm....od ziemi do osi.

Opublikowano

To jak masz długo nie ruszane w tym miejscu to będzie jazda. Ja jak wymieniałem ramiona pod siłowniki wspomagające to namęczyłem się co nie miara palniki młotki nie dawały rady a że miałem drugie to szlifierka poszła w ruch. Tyle że moje od nowości nie były ruszane.

Opublikowano

Pany zakładał ktoś gotowe hakowe cięgło dolne do mtz? np coś takiego https://allegro.pl/oferta/cieglo-krotkie-lewe-cat-2-haki-cbm-mtz-belarus-11258354767 https://allegro.pl/oferta/agro-mar-cieglo-dolne-z-hakiem-prawe-kat-2-mtz-82-12669159651

Opublikowano (edytowane)

U mnie są podobne do tych, tylko jeszcze z dłuższą pozycją pływającą, mam wsporniki do odciągów orginalne na zewnątrz lasz

5710819d865883c6590f314ee667ff4a.jpg.776

 

Końcówki CBM kategorii 2S wspawałem tak, żeby zgadzał się środek starej orginalnej kuli z nową w haku

Edytowane przez jahooo
Opublikowano
14 godzin temu, Grzechooo napisał:

ale ruszyć ciągnikiem nie możesz? Mi kiedyś zrobiło się takie coś jak y się przesunęło i tugdzie jest np 3 była 5.

no nie mogę ruszyć. Biegi w skrzyni głównej na luzie tylko na pośredniej żółw albo zając i dusi silnik po rozłączeniu pośredniej po puszczeniu sprzęgła silnik chodzi normalnie

 

Opublikowano
pawel86lhr napisał:

To może tylny dyferencjał ? Podnieś tył i pokręć kołami 

dyfer jak by był zablokowany to po wrzuceniu na luz skrzyni silnika by nie dusiło. Ewidentnie coś blokuje w skrzyni.

Opublikowano
Y635 napisał:

no nie mogę ruszyć. Biegi w skrzyni głównej na luzie tylko na pośredniej żółw albo zając i dusi silnik po rozłączeniu pośredniej po puszczeniu sprzęgła silnik chodzi normalnie

ale jak po podłączeniu pośredniej? Jak ją rozłączasz? Ja bym pierwsze odkręciłem kołnierz z dźwigni biegów głównych jak tam są suwaki na równo(bo to najszybciej) to wtedy niestety podłoga i dekiel od żółw-zając. Ja przypuszczam że dwa biegi na raz są załączone.

Opublikowano

Do mojego instrukcji nie ma :P Wyjąłem pompę olejową w celu sprawdzenia i okazała się już do niczego, więc zamówiłem nową, a że mam już wszystko na wierzchu to pomyślałem, że je odkręcę i sprawdzę ich stan. Ale takowego klucza niestety nie mam. Mowa tu o jumzie.

Opublikowano

Juzm

 

Niby główne 220-260 Nm, korbowe 

160-180Nm, dla starego d65

 

W sumie zależy jeszcze pewnie od wersji silnika. Było tam kilka wersji silnika d65 między innymi z węższa panewką korbową, i rzadziej SMD, d243

 

 

  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, Grzechooo napisał:

ale jak po podłączeniu pośredniej? Jak ją rozłączasz? Ja bym pierwsze odkręciłem kołnierz z dźwigni biegów głównych jak tam są suwaki na równo(bo to najszybciej) to wtedy niestety podłoga i dekiel od żółw-zając. Ja przypuszczam że dwa biegi na raz są załączone.

główna skrzynia nie jest zakleszczona bo suwaki są równo. A skrzynie pośrednią można rozłączyć jest taki moment między żółwiem a zającem że cały napęd jest rozłączony. Jutro będe wiedział dokładnie co sie stało muszę go troche umyć i zabieram sie za rozbieranie

Opublikowano

Panowie mam problem , wczoraj uprawiałem pod sianie i przestały mi wchodzić biegi jak silnik chodzi, a jak już wejdzie to zgrzyta i bardzo ciężko wchodzi. Był taki przypadek że był bieg wbity a ciągnik nie szedł. Ale ciągnik zgasiłem i wbiłem bieg i uprawiałem do końca pole nic nie zmieniając. Jak wracałem do domu to jadąc zrobiłem normalnie dwa przełożenia i nic nie zgrzytało. W domu nie mogłem wybić biega to zgasiłem ciągnik na sprzęgle. Patrzyłem dziś to łożysko oporowe bez luzu i łapki wszystkie dolegają. Co robić?

Opublikowano

pewnie że się da tylko będziesz tam miał jeszcze większy bajzel z wężami. Najlepiej rozdzielacz schować pod kierownicą i zrobić sterowanie na linki albo jak kolega Seweryn upchnął rozdzielacz w skrzynce akumulatorów i zrobił sterowanie obok siedzenia przez cięgna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v