Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jak tylko 30L oleju? to ile masz zamiar tam lać? na pewno nie jest to wina oleju, pierścienie na tłoku, rozdzielacz,ewentualnie jakiś drobny przeciek na złączach.

Opublikowano (edytowane)

cieknie mi z ramienia olej i chodzi mi na boki i,simeering przesuwa też i przez to podnośnik opada?

Przecieki jeżeli na złączach to w środku pod "skorupą", ale praktycznie wina leży w pierścieniach na tłoku, bądź w rozdzielaczu, to są główne przyczyny. Może być nieszczelny zawór bezpieczeństwa cylindra jeszcze, choć to mało prawdopodobne.

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Witam. Pisze nowy wątek ponieważ na innych nie znalazłem odpowiedzi. W mojej 60 wycieka olej , konkretnie to  z podnośnika. Wyjąłem go i próbuje sam wymienić uszczelniacze oraz tą uszczelkę. Tylko jak je wyjąć? Dodam że po wyjęciu segera (drugie zdjecie) wypadł mi taki frezowany kawałek, jakby odłamek od czegoś. Link do zdjęć:

https://www.dropbox.com/sh/5z2wv9dnai9a6xc/AACYj7NqC9PWPkRlm_I0y2c0a?dl=0 

Edytowane przez michalkowalski115
Opublikowano

Urwał Ci się wałek skrętny. Musisz wymienić jeżeli chcesz żeby podnośnik działał na regulacji siłowej. Od razu wymień 4 oringi uszczelniające ten wałek.

Opublikowano

Urwał Ci się wałek skrętny. Musisz wymienić jeżeli chcesz żeby podnośnik działał na regulacji siłowej. Od razu wymień 4 oringi uszczelniające ten wałek.

 

Dzięki a w jaki sposób mam go wyjąć, wiem że są segery, czy poza tym jest jakieś zabezpieczenie?

Opublikowano

Jeśli chcesz ten wałek co jest zabezpieczony segerem to po prostu wyjmujesz segera z jednej strony a z drugiej wybijasz, a jeśli chcesz wyjąć oba wałki to najpierw musisz odkręcić tą duża śrubę co jest z tyłu podnośnika tam masz taką dźwigienkę ona popycha taki tłoczek odkręcasz tą dźwigienkę i wysuwasz wałki.

Opublikowano

Spotkał sie juz ktos kiedys z takim tłokiem w podnosniku C-360?? Dzisiaj go wyjałem ze swojego podnosnika, ale w internecie drugiego takiego nie widziałem, to sprawka poprzedniego własciciela?? Zostawic go czy wymienic na standardowy??

 

post-43117-0-45276500-1502916086_thumb.jpg

post-43117-0-91382900-1502916112_thumb.jpg

Opublikowano

Witam Panowie ostatnio u mnie odkreciła sie sruba z wałka atakujacego i wpadła na dół skrzywiła rurkę i przetarło co powodowało brak cisnienia i nie podnosiła pompa. Rurka juz jest tylko problem jak ja wprasować w te otwory tylnego mostu aby nie było straty ciśnienia? Może jest jakiś patent? dodam starą rurkę bardzo ciezko było wybić 

Opublikowano

Witam

Panowie co to może być za problem jak dam dźwignie od podnoszenia do końca ale nie podnosi maszyn dopiero jak poruszam dźwignią od wywrotu to podnosi.

Proszę o pomoc. Z góry dziękuję

Opublikowano

Czy wymieniał ktoś przewód olejowy tylnego mostu i powie mi jak do tego się zabrać? Jak najlepiej wyciągnąć stary bez uszkodzenia gniazd i jak wyoblić po wmontowaniu nowy? 

Opublikowano

Toś se narobił biedy ^^

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/82171-rurka-podno%C5%9Bnika-jak-wymieni%C4%87/

 

Lepiej by było załatać starą - o ile było jakieś dojście,

Starą jak wybiłeś to problem będzie ją wprasować, spróbuj otwór grzać a rurkę zmrozić, choć raczej nie pójdzie -_-

Szczerze tego nie robiłem, daj znać co i jak.

Witam rurke zamówiłem na internecie bo tylko w jednym sklepie jest dostepna, włożyłem od tyłu nie trzeba było sciagać kół, zwolnic. Wepchnałem grzałem palnikiem i zrobionym bolcem rozginałem to na boki taki kołnierz zrobiłem i pozniej drugim dopasowanym dobiłe aby ładnie siadło w gniazdo. Trzeba robić to w dwóch jeden musi rurke lomem podnosic do góry ii wtedy grzać. Po skreceniu cisnienie na 12-letniej pompie ok 100bar.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v