Polecane posty

patfilmax    7

o to chodzi że się nieda dźwignia zablokowana zostaje położeniach wolny przepływ lub gniazdo zamknięte i tyle,  a z pozycji gdzie daje ciśnienie na obojętnie które wyjście odbija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Masz instrukcję jest tam wyraźnie to ujęte. Jedna z sekcji ma kłódkę do tego gniazda podłączamy odbiorniki o ciągłym odbiorze oleju. A tam gdzie ty podłączasz to funkcja potocznie tłumacząc zapnij i zapomnij sekcja daje dotąd ciśnienie dopóki nie skończy się siłownik  potem sama odbija bo na tej lini wzrasta ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patfilmax    7

ja mam proxime plus z 2010r i nie mam żadnej kłódki. Mam 3 sekcje i 0(spływ oleju). Jest napisane w instrukcji że w przypadku podłączania silników hydraulicznych powrót podłączać właśnie do "0". Jest też napisane że dźwignia z położeń 1,2,3,4,5,6 wraca samoczynnie. Więc nie wiem jak do tego ciągnika można podłączyć urządzenie z silnikiem hydraulicznym jak choćby wapniarkę. Leszkd jak masz taką możliwość to prześlij zdjęcie jak to wygląda u Ciebie patfilmax@gmail.com

Dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

W 2010 roku wyglądało to inaczej jednak funkcje są. Masz to na pozycji 6 ostatniej. Znajomy ma proximę 105 plus i serwis kazał mu sznurkiem wiązać wajchę by ciągle pompować olej do owijarki. Męczył się sporo zanim mu nie wyjaśniłem. Tam się dało gniazdo nr 6 ma blokadę. Masz wysłane na pocztę.

 

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patfilmax    7

Dzięki, tak jak pisałeś wyjścia 5 i 6 można blokować, a wcześniej sprawdzałem i nie zauważyłem że na tych dwóch pozycjach się blokuje dźwignia, w instrukcji też niema ani słowa o tym, wręcz jest napisane że dźwignia wraca samoczynnie. W każdym bądź razie problem rozwiązany i sznurek nie będzie potrzebny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Czy proxima ma dętki? Na oponach pisze tubeless ale może dętki są. Wie ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dzięki. Czyli nie mam dętki.  Niedługo dodam foto nowego nabytku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

mam proxime 1,5 roku i nie było problemu z zapychaniem filtra pdf bo robil tylko ciezka robote  ale teraz chcemy zalozyc do niej ladowacz jak myślicie będzie zapychac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROLEK7211    41

Po usunięciu DPF i  zaślepieniu EGR  odczujesz różnicę w spalaniu i wzrost mocy na mniejszych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Nie tak ze zapychać ale będzie się często wypalał kopcił lepiej dla filtra jak się odpali i już chodzi ciągnik coś robi cięgle na obrocie  a taki zimny silnik to nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Trzeba odłączyć wtyczkę od komputera sterującego dpf-em. Ten sterownik jest po prawej stonie kierownicy. Ale prosze kolegów o potwierdzenie czy dobrze pisze. Sam nie odłączałem tylko serwis robił podmiane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Tak trzeba kabel odłączyć, mi tez tak podopowiadali,  taki jak od neta albo telefonu ten kabel zeby komp tam nie podawał paliwa przy wypalaniu tego dpf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

koledzy po wywaleniu tego oryginalnego filtra i zastąpienia go tym zamiennikiem ciągnik będzie mniej palił? głównie chodzi mi o to że przy lżejszych pracach muszę dłużej gazować aby się wypalił filtr i aby kontrolka się tak często nie zaświecała. A serwis wiecie może ile sobie życzą za taki zamiennik ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a czy po zamianie na filtr zamienny  będzie można za jakiś czas  wrocic z powrotem do filtra oryginalnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj