Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
darkoe    10

znajomy ma trzy proksy 80 100 i 95 i twierdzi że te wszystkie 80 90 i 100 są najbardziej udane od pozostałych modeli. a czemu tak sądzi nigdy w to nie wnikałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    103

Od poł roku jestem posiadaczem takowego :-) sam jeszcze wszystkiego nie wiem bo Zetorek ma dopiero 75 mth ;-) ale jak masz konkretne pytania to zapraszam :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DjFarmerr    103

Myślałem że chcesz kupić i dlatego potrzebujesz opini ;-) jak już się ma to lepiej opini nie słyszeć ;-) jedynie dobrych rad i wskazówek ;-) ja mam zwykłą 90. Z jakimi maszynami pracuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltysik16245    109

Ja posiadam Proxime 100 power z 2013 roku , już nie długo stuknie jej 500 mth i jak na razie odpukać jesteśmy bardzo zadowoleni z niej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

Ja na 880 mth mam pustą książkę gwarancyjną. Jedyne co bym zmienił to szersze oponki i lepsze siedzenie z tego co mogłem dobrać. Na 16,9 ma super uciąg ale szersze jednak to szersze. A siedzenie chyba Marsa? mimo że wygodne to jednak w powerce mam te lepsze to mi się wydaje że się tak człowiek nie zmęczy po całym dniu pracy na nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    116

ja mam proxe. Wzialbym na dzien dzisiejszy do niej szrsze gumy 380 na przod minimum i skrzynie 40. Dodatkowo mozna teraz brac z ehrem to bym tez wzial. Generalnke lepsza jest power z rewersem elektrohydr


sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

Siedzenie planuję zakupić komfortowe mechaniczne, opony przednie 13,6R24 (odpowiednik 340/85 R24), tylne (felgi spawane) 18,4 R34 (odpowiednik 460/85R34), rewers mechaniczny, biegi 12/12, skrzynia 30 km/h, WOM 540/540 EKO, rozdzielacz III sekcyjny,belka zaczepowa, dolna listwa zaczepowa, obciążniki przód 470 kg, tył 270 kg, zewnętrzne sterowanie hydrauliką, kogut, dodatkowe reflektory przednie.

Zastanawiam się nad: regulowaną kolumną kierownicy, skórzaną kierownicą, podgrzewaczem płynu, podgrzewaną tylną szyba i lusterkami - czy te dodatki są warte zainteresowania waszym zdaniem. Może ktoś je zamawiał?

Model oczywiście Zetor Proxima 90.

Czy ew. coś jeszcze dołożyć w wyposażeniu?

 

Co do tych bajerów to zależy czy pracujesz w zimę. Z przodu też weź pełne felgi to będzie lepiej wyglądać nie wiem czy to te szersze są na przodzie czy nie bo nie pamiętam ale lepiej już dołożyć i mieć te szersze bo nie wymienisz wtedy:). Niektórzy mówią że jest nawet lepsze od pneumatycznego. Też je mam w jednym i jest dobre.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

Jak masz takiego to coś napisz o nim. Opinia jest taka power 90 pali ropę jak szalony.

 

Power nie "pali ropy jak szalony" bo od plusa różni się dodatkami czyli rewersem elektrohydr. półbiegami, sprzęgłem w przycisku dźwigni biegów, itp, sillnik i moc ta sama więc nie pali ropy jak szalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    19

Ja mam Powerke 90 z turem stolla i Forterre HSX w pełnej wersji:) Oba maja fotele pneumatyczne i powerka jeszcze ehr spawane felgi i najszersze obumienie jakie moga miec:) I nie narzekam Hsx Pracował z kosiarkami 6m i nie ma tragedni swoje spali ale zeby był pijakiem to nie wiem nie powiem dokładnie ile spalił bo juz nie pamietam ale wiem ze Frotka i Powerka w pługu 4x40 i przy predkosci orki 8 km/h paliły ok 12l na ha a frotka w uprawowo siewnym 3 metry biernym wzieła 8l/ha wiec jestem zadowolony a w utrzymaniu narazie dosc tanie sa serwis wyniusł mnie na dwa 1800zł brutto z olejem do silnika i wszystkimi filtrami oraz kalibracja skrzyni wiec mysle ze tragedi nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    17

15Lna godzine pracy ?

 

a w lżejszych pracach ile spali ?

 

Kolega podał na hektar raczej z wałem chociaż moim zdaniem zejdzie poniżej 15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

Kolega podał na hektar raczej z wałem chociaż moim zdaniem zejdzie poniżej 15.

zależy jakie masz ziemie ja orze  to około 18 cm uwierz ze wał 10 pierścieni nie jest taki letki wazy gdzieś około 400 kg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez audi80b4
      mam taki problem w mojej forterze pali mi cały czas bezpiecznik F6 jest on od prawej przedniej i prawego tylnego światła pozycyjnego i lampy pojedynczej tylnej tej na dole, co wsadze nowy bezpiecznik włacze światła i buch pali, jaka może być przyczyna bo nie mam pomysłów
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.