-
Ilość treści
6709 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
381 ExcellentO kamil16251290
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 12/25/1990
Kontakt
-
ICQ
0
-
Skype
kamil16251290
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Grochówek/Kutno-woj. Łódzkie
-
Zainteresowania
Zachodnia technika rolnicza, majsterkowanie, udoskonalanie, jeżdżenie wszystkim co ma koła i silnik.
Ostatnio na profilu byli
49096 wyświetleń profilu
-
kamil16251290 zaczął obserwować Kubota m4073 z ładowaczem mx u406
-
Kubota m4073 z ładowaczem mx u406
kamil16251290 skomentował dawidpl2 obrazek galerii w Kubota M4 / M60 / M40
-
@slawek_82 przecinasz tekalana chociażby tapeciakiem, byleby prosto a nie po skosie i wpinasz trójnik, szybki montaż. http://roltechnik.pl/ . Zadzwoń do nich może będą mieć od razu zestaw dopasowany do Twojego JD. Ja od nich montuje pneumatyki w ciągnikach przy których pracuje i m.in. takie doposażenia pneumatyki na jednoobwodową.
-
kamil16251290 zaczął obserwować Rozdzielacz walvoil 142/2, Hamulce dwuobwodowe na jednoobwodowe John Deere 6920, Jaka ilość czynnika klimatyzacji w John Deere 6920. i i 5 innych
-
https://sklep.mizar.com.pl/zestaw-doposazenia-jednoprzewodowy-przerobka-hamulcow-dwuprzewodowych-na-hamulce-jednoprzewodowe-p-42015.html Montujesz w ciągniku taki zestaw. Przeróbka polega na tym że przecinasz przewód pneunatyczny od gniazda żółtego i czerwonego, prawdopodobnie tekalan, wstawiasz trójniki i z tych trójników podpinasz się do odpowiednich złączy przy zaworze który jest w zestawie. Z trzeciego złącza przy zaworze robi się wtedy złącze do hamulcy jednoobwodowych. Instrukcja które złącze do którego powinna być w zestawie. Musisz tylko zwrócić uwagę jakie przekroje przewodów masz w ciągniku żeby trójniki pasowały.
-
Oczywiście że tak. Kwestia tylko prawidłowego podłączenia.
-
No to super ze działa.
-
A podnośnik lub hydraulika zewnetrzna działa?
-
Mam starego 306 a po za tym zawodowo zakładam ładowacze czołowe więc wiem jak to się podłącza. Tak jak masz podłączone teraz na zdjęciu to dzielisz ciśnienie miedzy hydraulike zewnętrzną i podnośnik a rozdzielacz ładowacza i w efekcie nie będzie działać prawidłowo i to i to.
-
Na zdjęciu rozdzielacza ciagnika widzisz szarą rurkę oznaczoną literką P co oznacza zasilanie z pompy. Wywal ten trójnik i do tej rurki podłącz rozdzielacz ładowacza w wyjście oznaczone P jak oznaczyłem na zdjęciu. Ta szara rurka idzie ogółem do lewej strony ciągnika do rozdzielacza hamulcy hydraulicznych i możesz ją całkowicie wywalić i tam podłączyć zasilanie rozdzielacza ładowacza. W miejscu odkręcenia metalowej rurki podłącz przewód hydrauliczny z rozdzielacza ładowacza oznaczony cyfrą 1. To się nazywa powrót do obiegu pod ciśnieniem. Oznaczenia T na obu zdjęciach oznaczają wolny spływ oleju bez ciśnienia do zbiornika hydraulicznego.
-
Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie wolny spływ oleju z dzielnika strumienia od 3 sekcji lub może spływ oleju żeby wyrównać poziomowanie hydrauliczne. Będę miał ładowacz na wglądzie to sprawdzę bo nigdy tego tematu nie zgłębiałem.
-
Nie, oba muszą być podłączone bo to wolny spływ od sterowania joystickiem.
-
Zapomniałem o nim. Też wolny spływ oleju do skrzyni.
-
To rozdzielacz pod hydrauliczny joystick. Patrząc jak na foto to po lewo na dole to zasilanie. Wyjście "b1" z zaworem jest do podłączenie amortyzatora gazowego. Zakładając na " b1" trójnik i zakładając takie specjalne nyple na "a1, a2, b2 " można tu też podłączyć przedniego tuza I parę wyjść hydraulicznych. Wyjście to na rurce to powrót oleju do obiegu. Wyjście oznaczone T oznacza wolny spływ oleju do skrzyni. Jeśli posiadasz joystick hydrauliczny to on powinien mieć swoje oznaczenia pod spodem " T, P, 1, 2, 3, 4, 5" i należy podlaczyc to tak samo jak z oznaczeniami na rozdzielaczu. Piszę to wszystko na podstawie doświadczenia z ładowaczami Mx i w nich do podłączenia joysticka z rozdzielaczem służą przewody tekalan i każdy z nich jest oznaczony literką bądź cyferką w zależności od miejsca gdzie ma być przykręcony.
-
kamil16251290 zaczął obserwować Kubota M5091
-