22krystianek22

Members
  • Ilość treści

    444
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

32 Excellent

O 22krystianek22

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

6599 wyświetleń profilu
  1. o panie myslalem ze juz nie zobacze tego sprzetu na agrofoto, fajnie ze znow cos dodales, czekam na wiecej zdjec bo na pewno duzo sie pozmienialo :)
  2. Panowie paluje zakup rozsiewacza i znalazlem ladna amazonke ZAF 604 cena ponizej 3tys, doradzcie na co zwrocic uwage przy ogledzinach oraz czy to dobre sprzety. Cenowo chyba wporzadku, o ile sie dobrze orientuje siewka nie posiada zadnej hydrauliki. Wiecie moze jak z jej wysiewem? jak sprawdzic przekladnie ? z gory dzieki za pomoc
  3. 22krystianek22

    Fendt 512c

    ze by zmienic kierunek jazdy sprzeglo trzeba wciskac, jezdzilem 515 przy wozeniu kukurydzy i ciągnik super, mocny wygodny cicho w kabinie i mocy tez ma sporo
  4. 22krystianek22

    Staltech

    panowie to jest 5x40 też ma gdzieś napis że jest do orki głębokiej, zabiera mi całą szerokość ciągnika więc myślę że na pewno 2m zbiera.
  5. 22krystianek22

    Staltech

    panowie spokojnie 4500 sobie napisalem ale to cena wyjsciowa ile.ktos utarguje to jego :) tyle co ja mam do orania.to spokojnie nim zrobie, ale nie.ukrywam ze obrotowka by sie przydała bo ten poplonow nie.chce ladnie.przykryc
  6. 22krystianek22

    Staltech

    panowie jesli sprzedajecie swoje maszyny za grosze mi nic do tego, ale ja staram sie zyskać jak najwięcej i nie zamierzam wysyawiac maszyny za 1500 zl tylko dlatego ze ktos tam tyle dostal za swoj plug, startuje z wyzsza cena i sprawdzan zainteresowanie ja wiem ze to slaby plug ale bez przesady
  7. 22krystianek22

    Staltech

    panowie w takim razie ile u was cenia za dwuskibowy plug z uni? ja w tamtym roku dostałem 500zł facet przyjechał bez targowania zapłacił i jeszcze zadowolony ze pług ładnie odmalowany:) idac waszym tokiem myslenia powinienem sprdzedacr go za flaszke:)
  8. 22krystianek22

    Staltech

    Z cenami do 1500 zl nawet mnie nie rozsmieszajcie, to ile wy.byscie dali to jedno a to jakie sa ceny np na olx to druga sprawa. po co mam cos sprzedawac za grosze skoro moge wziaść za to przyzwoite pieniadze, ja wiem ze dla was wszystko jest warte grosze, myslcie tak dalej ciekawe czy swoje sprzety byscie sprzedali po 50g
  9. 22krystianek22

    Staltech

    Ja rozumiem panowie, ale kazdy z nas ceni swoje maszyny, ciekaw jestem czy wy taki plug sprzedalibyscie za 2 tys? raczej wątpię, u nas w okolicy sa osoby które wola ladny zadbany plug polski niz obdrapany zagraniczny, dlatego z cena nie ma co od razu schodzic w dol to obciażnik od ursusa c 355 służy jako obciążenie pługa
  10. 22krystianek22

    Staltech

    Tylko na razie nie ma nic w rozsądnej cenie do kupienia i tu jest problem dlatego wolałbym jakas wymiane ale wiadomo ze cieżko kogos znaleźć, a mi sie ze sprzedażą nie śpieszy.
  11. 22krystianek22

    Staltech

    za mniej niz 4100 nie oddam bo za tyle mam juz kupca jak cos:)
  12. 22krystianek22

    Staltech

    4500 i moge oddac:)
  13. 22krystianek22

    Staltech

    ja bym chcial jak nawiecej hehe, na razie chce zamienic i doplacic a jesli ktos zainteresowany kupnem to niech napsize na priv ile by dal
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj