Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli jest tak jak opisujesz to się opłaca.Opony to 1500,aku 500,rozrusznik 200 i już masz ponad 2k i jeszcze tyle klamotów pozostało :D

Opublikowano

Bardziej zbliżona do oryginalnej jet ta druga, jednak jest wyższa , oryginał maszerokość 33 mm po stronie z płaszczem, /tam gdzie klin/ 22 mm po stronie wenętrznej, jednak wysokość tylko 16mm / nie 20/ i rowek na ramkę 2/7mm a na szybę 4,5/8 mm.Możesz zaryzykować kupić np na jedno okno i sprawdzić. Daj znać czy psowała, bo ja muszę na calą kabinę kupić na wiosnę, 13 zł/m spora cena.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie tego się obawiałem, uszczelka nie pokryła całkowicie łuków oraz nie zakrywa łączeń i nie przylega do słupków. Woda i brud będzie wchodził pod uszczelkę i będzie tam korodować. Jednak odpowiednie będą uszczelki z poszerzonym płaszczem. Na zdjęciach widok przekroju oryginalnej jaka była założona u mnie. Płaśzcz dokładnie przylega do powierzchni i nie puszcza wody / jak jest nowy i nie popękany/

post-85787-0-92014900-1419974769_thumb.jpg

post-85787-0-05125700-1419974782_thumb.jpg

Edytowane przez slawek99
Opublikowano

To jest najbardzej zbliżona do oryginału i tylko ten typ uszczelki powinien być zakładany aby spełnić swoje zadanie. Na zdjęciu podane poszczegulne wymiary i prawie zgadzają się z wymiarami z mojej strej uszczelki. Właśnie mam zamiar ją kupić i zakładać do kabiny.

post-85787-0-65503500-1420743723_thumb.jpg

Opublikowano

witam panowie jak zrobic dolne zasilanie w t-25  juz mam ta redukcje do baku i waz ale teraz jest pytanie takie gdzie podlaczyc waz do odstojnika?to bedzie troszke pod gorke i bedzie szlo paliwo?bo musi isc przez podstojnik bo musi cos filtrowac

Opublikowano (edytowane)

 Jeśli obniżysz znacznie to spadnie ciśnienie w magistrali olejowej smarowania silnika, co może skutkować zatarciem wału, lub jeżeli podkręcisz ciśnienie ponadnormatywnie ,to zniszczy uszczelnienia w silniku ,a nawet ciśnienie oleju wypchnie zaślepki w magistrali olejowej silnika ,a w konsekwencji uszkodzi pompę olejową :huh: Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Witam panowie potrzebuje porady chce sobie zamontowac kogut na kabinie w t-25 ale nie wie jak go podlaczyc,wpadlem na pomysl zeby go podlaczyc do lamp z gory kabiny bo mam na gorze zamontowane i bym podlaczyc pod te kable i dal bym wlacznik i chodzilo by to?

Opublikowano

Będzie działać razem z tymi lampami więc lipa. A włącznik gdzie na dachu?

Taki odbiornik powinien być zasilany osobno, z osobnym włącznikiem by móc go używać bez względu na inne odbiorniki.

A co ponadnormatywnego będziesz ciągał Władkiem, że potrzebny jest kogut?

Jazda z pełnowymiarowym wozem-przyczepą?

Opublikowano

U nas T25 chodził w UG 2x30 to na ciężkiej ziemi trzeba było jedynką a i tak miejscami go udusiło. Co chwilę silnik i skrzynia do roboty. To sie nie nadaje do ciężkich robót.

Ale u nas są takie ziemie, że MTZ z czterema skibami czasem ledwo daje radę a teraz na jesieni to już tragedia była. Znajomy T25 jedną skibę ciągał :)

Sąsiad kupił białoruś to w trzech skibach całkiem dobrze śmigał.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v