Skocz do zawartości

Marcelix

Members
  • Zawartość

    597
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

52 Excellent

9 obserwujących

O Marcelix

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podlaskie pow. kolneński
  1. Lamborghini champion 135

    Z ciśnieniem to jest tak, że na zimnym jest prawidłowe, a po rozgrzaniu spada do pierwszej kreski na wskaźniku. Nie wiem czy te wskazania są miarodajne, bo wcześniej cały licznik wariował aż przestał pokazywać cokolwiek. Oleju nie ubywa, bo sprawdzam zawsze na bagnecie. Kontrolka do ciśnienia nie zapala się.
  2. Lamborghini champion 135

    Ja w tej chwili mam jeszcze dużo roboty, ale zima długa to się zrobi w chłodne zimowe wieczory. Po sezonie licznik jedzie do Będzina i jak wróci to wtedy się zrobi, bo w tej chwili to już nic nie wyświetla, działa tylko kontrolka od niskiego poziomu paliwa - "ladacznica"
  3. Lamborghini champion 135

    U nas płomieniówka też nie działa, i wywala w związku z tym błąd Engine alarm 009 ale w zimę pali bez problemu. W naszym jest chyba sknocony ten elektrozawór który podaje paliwo do świecy. Trzeba będzie się tym zająć, bo nie lubię jak coś jest i nie działa.
  4. Kabina C-360

    Na drugim planie widzę ciekawą wiertarkę. Wygląda że to własna konstrukcja. Mógłbyś bliżej się tym pochwalić - jakieś foto.
  5. Amortyzacja siedzenia

    No Grammerem to ja bym tego nie nazwał. Zawsze to jakaś poprawa komfortu pracy, ale z pneumatykiem tego nie należy porównywać.
  6. Deutz Fahr 6160

    Kolego u nas koszą okoliczni usługodawcy i jak kiedyś każdy miał dwa zestawy w odwozie tak teraz każdy ma trzy lub więcej, to czego to dowodzi - ich pazerności i apetytu na kasę nic po za tym. Jego nie obchodzi to że gospodarz u którego kosi dał radę wcześniej ogarnąć pryzmę trzema traktorami, a teraz trzeba werbować sąsiadów żeby zdążyć. Jestem w stanie zrozumieć sytuację, w której ktoś ma do skoszenia 30 - 40 ha QQ i robi pryzmy na szerokość kilku przejazdów, to wtedy jeden transport nie koliduje z następnym i nikt nikomu nie przeszkadza na pryzmie, ale jak ktoś ma 7 ha do skoszenia, no to wybaczcie, ale nie trzeba do takiej ilości nie wiadomo jakiego sprzętu.
  7. Było gdzieś wcześniej tu na forum pokazane na fotce, że można zmienić wyświetlacz na kolor niebieski z białymi literami. U nas też padł cały licznik wcześniej był robiony w Będzinie i znów tam pojedzie tylko czekamy na koniec sezonu, bo jeszcze QQ stoi na baczność. Mamy zamiar zmienić przy tej operacji wyświetlacz z zielonego na niebieski powinno być lepiej.
  8. Deutz Fahr 6160

    Bulls wszystko napisał. Jeszcze kilkanaście lat temu jak przyjechali kosić, to było spokojnie że człowiek mógł zdążyć rozgarnąć podgarnąć wyrównać i udeptać, a teraz jak przyjeżdżają to nie patrzą tylko na uuuurrra aby jak najwięcej hektarów położyć w jeden dzień, bo kasa się liczy. Taki nie patrzy że rolnik wybuli prawie 1000 zł/ha koszenia już nie mówiąc o kosztach uprawy.
  9. spawanie żeliwa

    Koledzy, przy takich pytaniach nie sposób się powstrzymać od żartów, ale miedzy tymi trzeba też udzielić człowiekowi odpowiedniej porady. od tego jest przecież forum. Tak więc spawanie to nie tylko promieniowanie ultrafioletowe, które bardzo szkodzi na wzrok jak i skórę. Wytwarza się również promieniowanie podczerwieni, które powoduje wzrost temperatury w tkankach skórnych, a tym samym oparzenia. Dlatego podczas spawania nie używamy tylko ochrony wzroku, ale zarówno twarzy jak i innych części ciała. Jeżeli spawamy zawodowo, to wypadało by dodać że trzeba dbać o ochronę dolnych części ciała jeżeli chcemy mieć potomstwo - to tak dla nie wiedzących B)
  10. Wał Campbella na przedni tuz w trakcie budowy

    Wiadomo, że zawsze można kupić gotowy, ale jak ktoś potrafi zrobić sam i lubi to robić, to efekt końcowy jest bezcenny. Ja osobiście lubię takie rzeczy robić, ale jakoś życie tak plecie że nie mam czasu i zazdroszczę troszkę tym którzy go mają.  Wracając do tematu, to jaki "koń" będzie pchał ten wał?
  11. Przedni napęd blokuje

    Odkopie temat, bo widzę że nic się nie dzieje. Otóż w naszym 7745 dzieją się te same rzeczy co u kolegi biel-Piotr. Ma to związek z dyfrem przedniego mostu a dokładnie z samoczynną blokadą tzw. Nospin. Są tam takie jakby stożkowe sprężyny spiralne po obu stronach mechanizmu różnicowego i to one odpowiadają z ten cały bałagan i blokowanie podczas jazdy z włączonym przednim napędem. Jeszcze gorzej sytuacja ma się przy zamontowanym ładowaczu - pod obciążeniem ma się wrażenie jakby miało za chwilę coś się rozerwać, zwłaszcza przy jeździe po łuku. Kiedyś wymieniliśmy te sprężyny, ale ciężko dostać oryginalne (na zamówienie w Kaliszu) my zamontowaliśmy od C - 380 ale pomogło może na pół roku, a roboty trochę jest.    Kolega może już się uporał z problemem do tej pory, to może się pochwali co z tym zrobił.
  12. Samochód ciężarowy

    Koledzy ja też kupiłem wapno tydzień temu przez miejscowego pośrednika i muszę powiedzieć że tutaj na  Podlasiu ładnie nas golą na tym wapnie. Zamówiłem dwie patelnie (czyt. wywrotki) przywieźli łącznie 53 tony. Zapłaciłem 5520 zł. Więc wyszło po 105 / t. Moje wapno przyjechało z okolic Kielc z kopalni Jaźwica. Magnezowe.
  13. Lamborghini champion 135

    http://www.agrimanuals.com/lamborghini-tractor-champion-120-135-150-operators-manual-10514-p.asp   Może ktoś jeszcze poszukuje to tu można zamówić.
  14. Kody błędów

    Witam koleżanki i kolegów. Pacjent to Lamborghini champion 135 z 2004r. Wyświetla błąd Transmision alarm. 017 a na wyświtlaczu od biegów przed numerem biegu wyświetla literę "E" i zaczął szarpać pszy ruszaniu. Proszę o pomoc.
  15. Meloman

    Nie ładuj wszystkich do jednego wora. Pomyślałeś czasem o Tych, którzy oprócz tego że muszą obrabiać pole, to mają na głowie jeszcze inne problemy? Ja osobiście posiadam małe gospodarstwo (10ha) z tego na 3ha stało ściernisko na wiosnę i jakoś nikt z tego powodu nie zachorował. Rozrzuciłem obornik zaorałem i zasiałem owies.
×