emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witejus    8543
1 godzinę temu, 22krystianek22 napisał:

Panowie znajomy ma olej fusch utto 15w30 luzem po 9 zł

Pewny jesteś że to jest Fusch ?a nie jakiś najtańszy.Jeśli średnio ok 20 zł kosztuje litr takiego oleju ,to 9 zł nie daje do myślenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalnie sprzedają go po 15 zł za litr ale    Akorat ma możliwość załatwić mi go w takiej cenie i to jest normalnie olej ze sklepu tylko luzem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
27 minut temu, tommy66692 napisał:

okazja 

Taa,okazja ,jak paliwo po 2,50:ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    791

Witam posiadaczy ciągników marki Renault, od niedawna dołączyłem do waszego grona. Przeczytałem ostatnie 10 stron tego tematu i sam już nie wiem co zrobić. Maszyna to 133.54. Z olejem doszedłem do wniosku że zaleję go 10w40 pewnie mobilem, ale chciałem wymienić też płyn w układzie hamulcowym, obecnie jest tam jakiś płyn a sam hamulec jest miękki i pomyślałem nad wymianą bo nie wiadomo co tam francuz lał. Mam niedaleko sklep rolmax gdzie mają także serwis nh i gość mi powiedział żeby w żadnym razie nie zalewać go płynem tylko olejem do hamulców, tu na forum zdania są podzielone i sam nie wiem co w końcu mam zalać żeby czegoś nie spierniczyć? Druga sprawa jak będę to wymieniał to po prostu przelać układ czy jakoś go płukać? Ps. czy jest jakiś temat tu na forum żeby zadać ogólne pytania dotyczące obsługi i w ogóle, serii 54?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8543
5 minut temu, Grzechooo napisał:

sam nie wiem co w końcu mam zalać żeby czegoś nie spierniczyć?

Co pisze na korku zbiornika płynu hamulcowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3907

Zobacz co tam jest. Weź strzykawke albo ściągnij przewód i sprawdź. Niektóre są zalane płynem a inne olejem hamulcowym podobnie jak w Fendtach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    791

Na zbiorniczku/ korku nie mam nic napisane, ale na palcu czuć że płyn tylko mam wątpliwości czy to dot4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

na korku będzie dot i taki był fabrycznie lany, co nie oznacza że to było bezpieczne dla oleju w moście/skrzyni


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    791

Izydor a Ty co masz zalane u siebie? Jeżeli wyciągnę wszystko że zbiorniczka i wyssę wysysaczką z odpowietrznika to w zacisku/cylinderki będzie pusto? potem zalać tym lhmem i odpowietrzyć będzie ok? czy trzeba jakoś specjalnie wciskać tłoczki żeby pozbyć się całości płynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1014

Tylko uszczelnienia w pompkach mogą nie wytrzymać jeśli są do płynu a zalejesz lhm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155
21 godzin temu, Grzechooo napisał:

Izydor a Ty co masz zalane u siebie? Jeżeli wyciągnę wszystko że zbiorniczka i wyssę wysysaczką z odpowietrznika to w zacisku/cylinderki będzie pusto? potem zalać tym lhmem i odpowietrzyć będzie ok? czy trzeba jakoś specjalnie wciskać tłoczki żeby pozbyć się całości płynu?

mam suche hamulce więc zwykły płyn hamulcowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    791

Pany a gdzie są odpowietrzniki do hamulców, szukam i nie mogę znaleźć. Jest jakiś dekielek ok 60mm podnim szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeczytałem chyba całe forum i nadal nie wiem czy zalać do renault 133.14 do skrzyni olej fusch utto ln czy fusch utto mp. Ten ln jest ciężko dostępny i znalazłem tylko w bańkach po 20 litrów wiec na dolewkę nie ma tez jak kupić w razie w. Ale znalazłem informacje że ten z oznaczeniem mp po rozgrzaniu robi się rzadki ale czy to prawda? Macie zalane skrzynie olejem mp? mogę zalewać nic się nie stanie? rozwieje ktoś moje wątpliwości ?:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1014

Równie dobrze możesz zalać Total Dynatrans, przecież w tym ciągniku jest najprostsza mechaniczna skrzynia, hamulce są suche więc nie wiem po co tak kombinować koniecznie z Fuchsem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chciałem zalać fuscha i mieć spokój na parę lat  jedni uważają że na mp będzie działał bo mają takie zalane ale boje się co będzię w żniwa po rozgrzaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj