Skocz do zawartości
kuchar0071

Renaul ares 556 rz roszyfrowanie kontrolek na tablicy

Polecane posty

kuchar0071    1

Witam

 

Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii

 

adamkucharskiair@gmail.com

post-68516-0-14713500-1367919507_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Czerwone kontrolki P- ręczny hamulec , aku- ładowanie, smarowanie sil, skrzyni biegów, drugi rząd;niski poziom oleju w sil. ( opcja), druga -nie wiem, za wysoka temp sil, skrzyni. Stop włącza się dodatkowo i sygnał dzwiękowy jak któraś kontrolka sygnalizuje problem.

Pomarańczowe;filtr powietrza sil, olej w skrzyni, serwis co 250 mth, drugi rząd; podgrzewanie sil, problemy ze sprzęgłem (elektrohydrauliczne), rezerwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuchar0071    1

Ja wyczytałem ze czerwona: pierwsza z lewej w drugim rzedzie to lampka kontrolna płynu hamulcowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    125
Napisano (edytowany)

Tak, sorry masz rację a ta pomarańczowa z akumulatorem sygnalizuje też słaby aku. ponizej 10.5 Volt i wtedy przednia oś, blokada i inne podzespoły, elektrozawory nie mogą być angażowane- tłumaczenie. Dlatego nieraz mi się zapalała jak za długo trzymałem sprzęgło kiedy miałem stary aku.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuchar0071    1

A mi sie zapala ta pomaranczowa pod numerem 7 .Wrzucam teraz jeszcze to zdjecie bedzie łatwiej opisac a co do reszty jestes pewien?

post-68516-0-55311300-1367925220_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125
Napisano (edytowany)

Nie tobie pierwszemu się ona zapala, ostatnio @Tomasso kupił aresa i też mu się zapala u mnie też czasem się zapali, sygnalizuje przypchany filtr hydrauliki ( czujnik na jednym skośnym filtrze) jak będzie za gęsty olej w skrzyni to reż bedzie sie zapalać. Do reszty jestem pewien bo sprawdzałem w opisie w książce a nr 10 jest opisana jako" jedna zapasowa kontrolka ostrzegawcza"

13- świeca żarowa, nie wiem czy masz.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuchar0071    1

Ten filtr jest w samej skrzyni czy na zewnatrz? A jak w sirodu to jak sie do niego dostac

 

A wysłsł bys mi ta ksiażke jak bys mógł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi się Kontrolka od skrzyni zapala w zimie (olej za gesty) i wtedy nie działają półbiegi i szarpie trochę ale pochodzi ciągnik z 10 minut i wszystko wraca do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Jaki masz stary aku, dobrze by było podmienić na jakiś inny zdrowy na próbę, być może alternator słabo ładuje i po dłuższej pracy zaczyna brakować energii. Chciałbym zapytać przy okazji jaki masz silnik (marka) w swoim i czy jest na CR i ile biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    25

ja mam claasa takiego jak w mojej galeri, akumulatora raczej nie jest wina bo w zime nie było problemu z uruchomieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Co do tych kontrolek to w moim Renault Ares 550 ciagni pali się ta od paliwa, tzn. że niby rezerwa jest, mimo że jest pełny zbiornik. Da się to jakoś naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Tłumaczenie z instrukcji dotyczące kontrolki nr 14

 

podczas pracy DriveTronic kontroluje prawidłowe działanie REVERSHIFT. Jeżeli anomalia występuje, kontrolka diagnostyczna na tablicy rozdzielczej zapala się i, w niektórych przypadkach, brzęczyk. jeżeli jeden z opisanych poniżej nieprawidłowości występuje podczas używania ciągnika, skontaktuj się z zatwierdzonym miejscu naprawy.

 

diagnostyczny wskaźnik miga powoli. gdy wystąpi błąd, wstrząsy ciągnika podczas operacji przodu lub do tyłu, lub gdy pedał sprzęgła jest używany. praca jest nadal możliwe. Ten błąd może również uniemożliwić angażować biegi do przodu lub wstecz.

 

wskaźnik miga szybko, brzęczek. w tej sytuacji, nie zwracają dźwignię Zwrotnik do pozycji neutralnej, ani zmiany biegów za pomocą dźwigni lub stycznika, jak można ostatecznie unieruchomić swój rtactor. jeśli masz się zatrzymać, tylko używać sprzęgła

 

z tego typu usterki, teraz tylko jeden operacyjnego kierunek, kierunek zaangażowany pojawienia się błędu. jeśli musisz przenieść ciągnika, podjąć wszelkie niezbędne kroki, pamiętając, że zmiana kierunku pracy nie jest już możliwe

 

Diagnostyczny wskaźnik stały,brzęczyk , w tej sytuacji, ciągnik jest unieruchomiony i neutralny wskaźnik jest na stałym. w tym stanie, DriveTronic przełączył transmisję do konfiguracji bezpieczeństwa.

 

Troch nie zrozumiale tłumaczy ale sens można zrozumieć. wynika z tego że sygnalizuje nieprawidłowości sprzęgła (rewersu) i dodatkowo niskie napięcie aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuchar0071    1

A co moze byc jak czasami rewers szarpie ale tylko do przodu i nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

A co dokładnie oznacz 3 i 5 kontrolka? :D

 

5- zanik ciśnienia oleju w skrzyni biegów, 3- zapala się zawsze dodatkowo z którąś z czerwonych kontrolek oprócz (P) co znaczy można się domyślić, razem ze STOP włącza się brzęczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuchar0071    1

Jak by ktos mogł to niech dokładnie opisze kazda kontrolke wtedy juz nie bedzie zbednego dopytywania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek15208    0

Witam mam ceresa 95x i mam tam elektryczne polbiegi i w czasie wlączenia i wylaczenia 5 kontrolka mignie a pozniej dalej się nie swieci tylko w czasie przelączenia czy to narmalne tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

I jeszcze mam taki problem że nie wskazuje mi temperatury tzn. na tym zdjęciu na poprzedniej stronie po lewej stronie licznika ktory pokazuje predkosć jest ten wskaźnik remperatury i u mnie ciagle jest na czerwonym ktoś wie może gdzie jest ten czujnik temperatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

a jam mam pytanie takie, czy ktoś wie co może być, bo jak u mnie chodzi WOM to niby wszystko ładnie ale kontrolka od niego miga 6 krótkich i jeden długi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
×