PiterParker

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O PiterParker

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ok. Tak jak pisałem zdarzyło się to dwa razy na 1 biegu i 1 polbiegu. Który czujnik odpowiada za w/w przełożenie ? Gdzie znajdę ten elektrozawór ?
  2. Konsultowałes to z kimś? Ja też mam taki charakter że wszystko musi być zawsze dopięte na ostatni guzik a maszyna musi cykać jak zegarek. Wiem że z używanymi sprzętami ciężko dojść do perfekcji ale... Nic nie szkodzi próbować w tym tygodniu zmienię jeszcze olej w skrzyni bo tylko to mi zostało wszystko inne jest już wymienione. Łudzę się że to może coś wnieść do tematu bo ciągnik osobiście sprowadziłem sobie z zagranicy i nikt nie był mi w stanie powiedzieć kiedy był on wymieniany. W każdym razie gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie chętnie posłucham.
  3. Witam serdecznie. W moim niedawno zakupionym case 5120 po wciśnięciu sprzęgła i przekręceniu zapłonu kontrolka od układu hydraulicznego miga 5 razy. Generalnie ciągnik jeździ i pracuje poprawnie. Dwa razy tylko zdarzyło mi się że podczas cofania na maksymalnie skręconych kołach na 1 biegu i 1 polbiegu odłączyło jazdę i zapaliła się w/w kontrolka. Po naciśnięciu sprzęgła i puszczeniu wszystko wróciło do normy i nawet jak chciałem spowodować to kolejny raz żeby zobaczyć w czym problem to już nie mogłem/ wszystko działało jak trzeba. Podobnie było innym razem innego dnia. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie zajrzeć i co sprawdzić ? Są tematy na forum w których użytkownicy zgłaszają podobny problem ale temat zawsze się urywa i do niczego nie prowadzi. Bardzo proszę o podpowiedź.
  4. Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie ciągnika Deutz fahr agroprima 4.51. mam w nim skrzynie 3x5 biegów a w danych technicznych tego ciągnika jest informacja że był on również dostępny ze skrzynią biegów 3x6 i tutaj moje pytanie. Chciałbym aby traktor jechał 40 km/h a z tego co wyczytałem to było to dostępne właśnie ze skrzynią 18 biegową. Widziałem film na którym ktoś pokazuje usunięcie blokady 6 biegu w skrzyni lub dołożenie tego 6 koła zębatego. Czy ktoś mógłby mi potwierdzić czy dokładnie w tym ciagniku o który pytam jest to możliwe? Jakiś schemat skrzyni biegów z wykazem części które trzeba by było ewentualnie dokompletować? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. Witam wszystkich. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jakie ciśnienie powinno panować przy siłowniku skrętu podczas doparcia kierownicą do lewej lub do prawej? U mnie jest to około 130 bar na zimnym oleju. Orbitrol jest nowy.
  6. I jak tam? Udało się komuś rozgryźć temat wycia? Mam to samo i drapie się po głowie co to może być. Swoją drogą uwielbiam jak ktoś zakłada temat i porusza w nim jakąś kwestie a potem wszystko się urywa i autor nie odpowiada...
  7. Szerokość tylnych kół po zewnętrznej to jakieś 220cm a rozmiar kół to 16.9-34 Pług to stary overum z odkladniami śrubowymi 3x16 cali. Pracowałem też tym ciągnikiem z pługiem Unia Grudziądz 4x30 lub 35... Już nie pamiętam ale problem był tego samego typu tz pług był przesunięty maksymalnie w prawo lecz gdy szedł w poziomie tak że skiby były równomiernie zagłębione to nie zasypywało śladu ciągnika w bruździe co powodowało że każdy przejazd się odznaczał. Gdy dopchalem pług do prawej i zablokowałem na odciagach to było prawie ok ale wydaje mi się że ciągnik miał wtedy ciężej.
  8. No właśnie u mnie wygląda to tak że pług jest przesunięty maksymalnie w prawo i szerokość lemiesza jest tak jak by za mała tzn między lemieszem a bruzda zostaje jeszcze pasek ziemi której lemiesz nie sięga no ale siła rzeczy to się jakoś przewraca
  9. Witam. Mam takie pytanie. Jak się ma szerokość ciągnika a dokładniej rozstaw kół do orki? Mam w ciągniku renault 7514 koła rozstawione szerzej ze względu na częstą pracę z ładowaczem czołowym ale nie mogę tego zgrać z pługiem... Jest to overum zagonowy 3 skibowy 3x16 cali. Pług jest ustawiony maksymalnie na prawą stronę ale pomimo tego pierwsza Skiba nie zasypuje śladu ciągnika. Myślę że problem by nie występował gdybym przesunął pług jeszcze bardziej w prawo ale brakuje już regulacji. Jak to jest z innymi ciągnikami ? Przecież są i szersze i węszę a taki pług może współpracować z ciągnikami do mocy nawet 90km gdzie rozstawy kół są jeszcze szersze. Jeśli chodzi o prace polowe jestem raczkujący więc proszę o wyrozumiałość.
  10. Bardzo dziękuję kolegom za odpowiedź. Tera wszystko jest już jasne.
  11. Super!! A teraz bardzo bym poprosił jaśniej jakoś tak na chłopski rozum
  12. No właśnie nie jestem tego taki pewien. Mam książkę od tego ciągnika i znalazłem to coś. Załączam zdjęcia jak to wygląda w katalogu. Z tym że jak to ma działać? Jak to się uruchamia? Nie mam pojęcia.
  13. Witam. Jak w temacie. Czy ktoś powie mi na jakiej zasadzie i jak działa element pokazany na zdjęciu? Na mój rozum powinno się to chyba obracać podczas podnoszenia tak by podnosić wyżej maszyny?? U mnie niezależnie od wysokości podnośnika to stoi w miejscu.
  14. Witam. Odświeżam temat. Również szukam sposobu na sprawdzenie oleju w skrzyni/moście w w/w ciągniku.
  15. Raczej nie. No nic. Poczekam może odeWie się ktoś kto się z tym spotkal w tym modelu?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj