emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

ale tu chodzi o konkretne oznaczenia, na forum każdy pisze że ma fuscha 10w30 i śmiga ale fusch ma oleje o kilku oznaczeniach 

Edytowano przez 22krystianek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3998

Fusch Stou mc10w30. Jest to olej uniwersalny do silnika i do hydrauliki. Ja mam nim zalane silnik i skrzynie w Fendt 615 oraz Renault 106.54. Z tego co pytałem znajomych to wszyscy na tym jeżdżą. Jak nie ma jakiś półbiegów, tarczek itp to nie ma co przepłacać i kombinować.

Edytowano przez Krzysztof81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3998

To troche lepszy, jak są mokre hamulce czy półbiegi.  W przypadku mechanicznej skrzyni bez "dodatków"  jedna chwała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Witam kilka lat temu pisałem o plynie hamulcowym w seriach 54 dostalem kilka info ze ma byc lhm i w późniejszych latach faktycznie producenci tego przestrzegali.

Przy mokrych byl lhm przy suchych dot np fendt do sprzegla ktore miało stycznosc z olejem skrzyni  lał lhm a do suchych hamulcow juz dot.

Seria 54 to byly lata gdzie producenci chyba sami nie mogli sie zdecydowac co tam lać.

Ja do 155.54 zalalem lhm kilka lat juz chodzi bez wyciekow ale to chyba byl błąd bo gumki przy zbiorniczku spuchly nie wiem jak reszta.

Dlatego jezeli macie dot i nic nie spuchlo to dalej lejcie dot

Kiedys myslalem ze nawet po zalaniu oleju gdzie byl dot nic sie nie stanie ale to nie prawda jak gumki sa do dot to pod wplywem oleju tez spuchna.

Sklepy czesto wprowadzaja w blad bo pompki ktore montuje sie do renault pasuja do innych modeli gdzie jest lhm dlatego przy pompce do renault czesto pisze lhm ale chyba sa dwie wersje jedne pod dot drugie pod lhm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafał1987    0

Witam panowie ma ktoś może srwisowke w pdf

do renaulta 951.4, 6 cylindrów MWM D227-6

Edytowano przez Rafał1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dami8    26

W tym temacie jest tak namieszane że nie nic nie wiadomo. Jaki olej idzie do zwolnić przód oraz most, skrzynja- Renault 85-34 . Jakby ktoś miał katalog to chętnie bym przygarnął 

Edytowano przez dami8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dami8    26

Może być Orlen stou 10W40?

Edytowano przez dami8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lanos1781    0
Dnia 26.07.2022 o 09:57, dami8 napisał:

W tym temacie jest tak namieszane że nie nic nie wiadomo. Jaki olej idzie do zwolnić przód oraz most, skrzynja- Renault 85-34 . Jakby ktoś miał katalog to chętnie bym przygarnął 

Ja mam 921-4 z 1980roku i chce wymienic olej w skrzyni bo prawdopodobnie jest tam hipol zalany i teraz pytanie jakiś olej wlać tam.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW1    13

Witam, odnośnie oleju silnikowego w ciągnikach Renault to przewidziany jest tam olej: silniki wolnossące - MIL L 46152 B API CC SAE 15W40, turbodoładowane MIL L 2104 C API CD SAE 15W40. Wymiana w obu przypadkach co 100 godzin. Ww. informacje odnalazłem w instrukcji silników RENAULT Agriculture na której widnieje data 01.1988r. Z kolei na naklejce w mojej Renówce 9034 widnieje olej silnikowy ELF TRACTORENAULT 200 - silniki wolnossące lub ELF TRACTORENAULT 300 silniki turbodoładowane. W obu przypadkach wymiana co 200 godzin. Sam stosuję do silnika olej CLASS AGRIMOT SDX 15W40 choć ostatnio ceny tego oleju mocno poszybowały w górę. Pozdrawiam. 

 

 

Edytowano przez SW1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Witam niedawno zakupiłem Renault Cergos 350. Na dniach będę chciał ściernie zrobić agregatem ścierniskowy ale zauważyłem że troszkę brakuje płynu w chłodnicy. Jaki płyn polecacie. Stary ma kolor zielonkawo/ żółty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Strzykawką ściągnąłem na próbę i włożyłem na kilka dni do chłodziarki i nic złego z nim się nie robiło. Traktor jest z północnej Francji więc klimat podobny do naszego. A wracając do płynu to może być z osobówki G12? Gdzieś w internecie znalazłem że ma być G13. Choć przeczucie mówi mi że 12tka się nada w końcu ciągnik z 98r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez EteroxPL
      Witam, pacjent renault Ares 556rz, zaczął sporadycznie wyskakiwac błąd taki jak na filmie przy okazji podnośnik przerywał przy podnoszeniu, wymienione 2 elektrozawory od podnoszenia i opuszczania, podnoszenie i opuszczanie jest już płynne, ale działa jedynie z błotnika, ehr kompletnie nie działa co widać na filmie, wiązka z rozdzielacza do kabiny przejrzana, przejście na piny jest,kompletnie już brak pomysłu o co chodzi
      Dodaje link do filmu, na początku jest pokazane co się dzieje jak używam przycisków z błotnika a potem jak próbuję odblokowac
      Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić itp. pozdrawiam 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj