emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

ale tu chodzi o konkretne oznaczenia, na forum każdy pisze że ma fuscha 10w30 i śmiga ale fusch ma oleje o kilku oznaczeniach 

Edytowano przez 22krystianek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3903

Fusch Stou mc10w30. Jest to olej uniwersalny do silnika i do hydrauliki. Ja mam nim zalane silnik i skrzynie w Fendt 615 oraz Renault 106.54. Z tego co pytałem znajomych to wszyscy na tym jeżdżą. Jak nie ma jakiś półbiegów, tarczek itp to nie ma co przepłacać i kombinować.

Edytowano przez Krzysztof81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3903

To troche lepszy, jak są mokre hamulce czy półbiegi.  W przypadku mechanicznej skrzyni bez "dodatków"  jedna chwała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Witam kilka lat temu pisałem o plynie hamulcowym w seriach 54 dostalem kilka info ze ma byc lhm i w późniejszych latach faktycznie producenci tego przestrzegali.

Przy mokrych byl lhm przy suchych dot np fendt do sprzegla ktore miało stycznosc z olejem skrzyni  lał lhm a do suchych hamulcow juz dot.

Seria 54 to byly lata gdzie producenci chyba sami nie mogli sie zdecydowac co tam lać.

Ja do 155.54 zalalem lhm kilka lat juz chodzi bez wyciekow ale to chyba byl błąd bo gumki przy zbiorniczku spuchly nie wiem jak reszta.

Dlatego jezeli macie dot i nic nie spuchlo to dalej lejcie dot

Kiedys myslalem ze nawet po zalaniu oleju gdzie byl dot nic sie nie stanie ale to nie prawda jak gumki sa do dot to pod wplywem oleju tez spuchna.

Sklepy czesto wprowadzaja w blad bo pompki ktore montuje sie do renault pasuja do innych modeli gdzie jest lhm dlatego przy pompce do renault czesto pisze lhm ale chyba sa dwie wersje jedne pod dot drugie pod lhm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafał1987    0

Witam panowie ma ktoś może srwisowke w pdf

do renaulta 951.4, 6 cylindrów MWM D227-6

Edytowano przez Rafał1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dami8    26

W tym temacie jest tak namieszane że nie nic nie wiadomo. Jaki olej idzie do zwolnić przód oraz most, skrzynja- Renault 85-34 . Jakby ktoś miał katalog to chętnie bym przygarnął 

Edytowano przez dami8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dami8    26

Może być Orlen stou 10W40?

Edytowano przez dami8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lanos1781    0
Dnia 26.07.2022 o 09:57, dami8 napisał:

W tym temacie jest tak namieszane że nie nic nie wiadomo. Jaki olej idzie do zwolnić przód oraz most, skrzynja- Renault 85-34 . Jakby ktoś miał katalog to chętnie bym przygarnął 

Ja mam 921-4 z 1980roku i chce wymienic olej w skrzyni bo prawdopodobnie jest tam hipol zalany i teraz pytanie jakiś olej wlać tam.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW1    13

Witam, odnośnie oleju silnikowego w ciągnikach Renault to przewidziany jest tam olej: silniki wolnossące - MIL L 46152 B API CC SAE 15W40, turbodoładowane MIL L 2104 C API CD SAE 15W40. Wymiana w obu przypadkach co 100 godzin. Ww. informacje odnalazłem w instrukcji silników RENAULT Agriculture na której widnieje data 01.1988r. Z kolei na naklejce w mojej Renówce 9034 widnieje olej silnikowy ELF TRACTORENAULT 200 - silniki wolnossące lub ELF TRACTORENAULT 300 silniki turbodoładowane. W obu przypadkach wymiana co 200 godzin. Sam stosuję do silnika olej CLASS AGRIMOT SDX 15W40 choć ostatnio ceny tego oleju mocno poszybowały w górę. Pozdrawiam. 

 

 

Edytowano przez SW1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Witam niedawno zakupiłem Renault Cergos 350. Na dniach będę chciał ściernie zrobić agregatem ścierniskowy ale zauważyłem że troszkę brakuje płynu w chłodnicy. Jaki płyn polecacie. Stary ma kolor zielonkawo/ żółty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Strzykawką ściągnąłem na próbę i włożyłem na kilka dni do chłodziarki i nic złego z nim się nie robiło. Traktor jest z północnej Francji więc klimat podobny do naszego. A wracając do płynu to może być z osobówki G12? Gdzieś w internecie znalazłem że ma być G13. Choć przeczucie mówi mi że 12tka się nada w końcu ciągnik z 98r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj