Polecane posty

piotrek007    0

mówiąc drążek mam na myśli siłownik dwustronnego działania z jednej strony umocowany na stale a drga strona zakończona jest końcówka drążka kierowniczego i wchodzi w was do zwrotnicy prawdopodobnie mam za duży orbitrol do tej pompy orbitrol 160 a pompa pzs 4,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzymek98    6

Wolno chodzi nawet na wysokich obrotach.Chodzi lekko ale wolno, ma tak jak by slaba reakcje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Może podaj jaki masz orbitrol, siłownik i pompę tak na początek.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompa i tyle. Mało oleju na każdą minutę pracy. Załóż wydajniejszą i będzie ok lub jeśli ta co masz pozwala na to to zwiększ jej obroty.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzymek98    6

Orbitrol to 100 taki jak w nowych wspomaganiach jest , pompa to jakas bułgarska od raka, i silownik też od raka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Orbitrol to 100 taki jak w nowych wspomaganiach jest , pompa to jakas bułgarska od raka, i silownik też od raka .

 

To do kompletu trzeba dołożyć orbitrol od bułgara i bedzie gralo. Mialem tak zrobione w U902. Jakbyś taki potrzebowal to służe pomocą. Zdaje sie jest to 80 i taki tez mam załozony w mojej C 360 ze zwyklym silnikiem dziala dobrze nawet na wolnych obrotach.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzymek98    6

Miałem w komplecie jakim kupiłem, orbitrol Orsta 160, i chodziło ok, ale zaczoł się pocić u góry, zaczołem go uszczelniać, i jak go rozebrałem uszczelniłem to od tamtej pory przestał chodzić, noi musiałem kupić drugi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

czesc

 

mam pewien problem ze wspomaganiem agricola w mojej c360. w zeszlym roku po ok 450mtg od montazu orbitrol M&Z (firma bułgaria ale to chyba import z chin) zaczał sikać olejem z wyjscia na wałek kierownicy (podobne czesto orbitrole ciekna wlasnie stamtad). Kupiłem nowy orbitrol firmy amber line (chinczyk) chyba kupiłem go także w agricoli. Teraz po zrobieniu ok 30 mtg na tym nowym orbitrolu zaczeło mi ściągać ciągnik na lewo - podczas jazdy trzeba w zasadzie ciagle lekko kontrowac w lewo. Czym to moze byc spowodowane, czy to wina orbitrolu? kola 10x15, olej boxol we wspomaganiu od samego początku.

 

zbieznosc mam dobra, sprawdzałem, teraz nawet na próbe troche bardziej zbieznie to ustawiłem, ale wiele to nie zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

@vitoma - Tu najwidoczniej wina jest w orbitrolu (chińczyk nowy może się rozczelnić, taka jakość), jeśli masz orbitrol inny, to podmień i załóż i wtedy będziesz wiedzieć czy to właśnie jest to. Szczelny orbitrol będzie trzymać ciśnienie z obu stron tłoka, i nie pozwoli na ściąganie, lub "myszkowanie" podczas jazdy ciągnikiem.

Ewentualnie wina uszczelnień na siłowniku, ale to się zdarza bardzo rzadko (ostateczność).

Mam u siebie orbitrole Danfossa i z Ukrainy (mogę sprawdzić jaka to firma i model) i w jednym i drugim ciągniku od kilku lat ciągnik jedzie jak po sznurku pomimo, ze w jednym z ciągników mam używany siłownik hydrauliczny.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Mam u siebie orbitrole Danfossa i z Ukrainy (mogę sprawdzić jaka to firma i model) i w jednym i drugim ciągniku od kilku lat ciągnik jedzie jak po sznurku pomimo, ze w jednym z ciągników mam używany siłownik hydrauliczny.

 

Prosze Cie bardzo sprawdz jaki to producent i model z Ukrainy :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

O tutaj masz foto tabliczki znamionowej, działa u mnie już od ponad 7-u lat.

Te bukwy wschodnie nijak nie mogę rozszyfrować :)

 

0dc6f33524efd0e9m.jpg

Edytowano przez Legat997

Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Mam problem z wspomaganiem od lublina, mianowicie, na postoju gdy skręcam to przekładnia napotyka opór i potrafi aż pasek na pompie zatrzymać, tak samo na zgaszonym jak i zapalonym silniku. Problemu nie ma gdy jadę albo gdy podniosę przód na lewarku, wtedy kręci od ogranicznika do ogranicznika bez problemu. Czy winna może być pompa, że tak sie dzieje? Inne pytanie to czy to jest normalne, że cały układ sie bardzo grzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

Witam 

 

Koledzy jakie wspomaganie będzie najlepsze do c 360 z ładowaczem myślałem o napędzie z rozrządu podobno mniej awaryjne i kwestia umieszczenia siłownika czy przy tym z siłownikiem podłużnym siłownik się nie uszkodzi o wspornik od tura i może lepsze by było z tym siłownikiem poprzeczny? podsyłam link tam są chyba wszystkie te wspomagania  

 

http://agromil.pl/423-c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ogólnie to samo co pompa z kardanem napędzana od wału korbowego. Ciekawe jak łańcuch się spisuje w roli krzyżaka? Teoretycznie powinno chodzić lata bez zarzutów. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przecież było powiedziane i to nie raz. Napęd z rozrządu ma gorszą opinie ze względu na mniejsze obroty pompy wspomagania. Napęd z wału wcale nie jest bardziej awaryjny. kardan pracuje pod takim kątem że nie zużyje się za twojego życia a reszta jak koło pasowe czy wspornik do awaryjnych nie należy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Osobiście wolał bym siłownik wzdłuż osi poprzeczny. Proste do zrobienia, nie obciąża przy skręcaniu osi i wspornika, jest pod osią i nie koliduje z niczym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Witam forumowiczów.Interesuje mnie kupno wspomagania do c 360.Nie chce nowego bo powiem szczerze szkoda mi ponad 2 tysie a jak wiadomo w gospodarstwie liczy sie każdy grosz.A więc ma może ktoś używane sprawne wspomaganie to chętnie bym kupił.A co powiecie o tych elektrycznych po 700zł na olx.pl czy to nie było by dobre rozwiązanie .Ciągnik pracuje z turem i jest głownym ciągnikiem na 15 hektarowym gospodarstwie.Czekam na wasze komentarze i oferty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

twierdzą że elektryczne pod tur nie wytrzyma zbyt długo. poszukaj odpowiedniego tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

podobno od Lublina można założyć tylko trzeba na skrócie poszukać trzeba aby wąs przespawac


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj