Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja robilem tarczki przekladki na półbiegach i rewersie. Hamulec reczny. Regenaracja pompy i wymiana tlumika drgań i tarcze hamulcowe. Mechanik wziął za robote 5tysi ogolny koszt z  olejami i filtrami 21 tysi

Opublikowano
1 godzinę temu, Rowan napisał:

To tanio Ci policzył mechanik. Za tyle roboty to naprawde mało 5tyś.

Szwagra znajomy dlatego mniej policzył ale i ciągnik stał u niego ponad 2miesiące.

Opublikowano
4 godziny temu, Szron88 napisał:

Ja robilem tarczki przekladki na półbiegach i rewersie. Hamulec reczny. Regenaracja pompy i wymiana tlumika drgań i tarcze hamulcowe. Mechanik wziął za robote 5tysi ogolny koszt z  olejami i filtrami 21 tysi

To mnie zmartwiles teraz 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, krzychu121 napisał:

To mnie zmartwiles teraz 

Zdiagnozuj najpierw problem a później wymieniaj.

Długo masz ten ciągnik?

Jaki olej lejesz do skrzyni?

Pomierz ciśnienia.

 

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Dwa lata temu za tarcze na pół biegacch i rewersie  z uszczelnieniami wszystkimi  w serwisie Case płaciłem około 3 tyś. 

Ja mam zasadę że zawsze wymieniam wszystkie uszczelnienia, to wyszło pewnie z 600 zł. 

Za tłumik LUK  teraz zapłaciłem 1500. 

Opublikowano

@Rowan jak się sprawdza ewentualnie upuszcza ciśnienie w tych hydroakumulatorach? Tam jest śruba imbusowa, pod nią jest jakiś wentyl czy coś?  Kiedyś miałem taki z normalnym wentylem jak przy kołach, a nie wiem jak z tymi imbusami. Je można dobić np. u oponiarza azotem?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 21.10.2022 o 18:50, Rowan napisał:

Kupuje i sam nabijam. Nagram kiedyś film na tarczkach, które mają 1200h i ciągnik tylko w opryskiwaczu, rozsiewaczu, wałach posiewnych i transporcie w żniwa chodzi. 

Prosze, obiecany film. Tak prawidłowo powinien pracować rewers w tych ciągnikach.

 

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

@Ziel ma racje, skraca, bo bardziej te tarczki się wtedy „przypala”. Ale rewers jest po to, żeby go używać, a nie po to, żeby jeszcze za kazdym razem sprzęgła używać. 

Opublikowano

U mnie rewers akurat pracuje podobnie, ale połbiegi walą. Rowan mówisz, że za wolno przełącza i dlatego szarpie ? To czemu na gestym zimnym oleje pracuje łagodniej ? Będę zakładal drugi hydroakumulator zobaczymy czy sie coś poprawi. 

Opublikowano

Raczej zrywa, słychać głośny trzask sprzęgla i mam uczucie, ze az podrywa przód. Co ciekawe podczas prac na polu mocniej szarpie jak jest załączony przedni napęd. Tlumacze to sobie, ze wtedy na tylnych kołach jest poślizg i tak sie tego nie odczuwa. Ogolnie to bardzo roznie, raz szarpnie mocno innym razem w miare plynnie. Pomijam transport oczywiscie.

Opublikowano

Na przednim jak ci mocniej szarpie to wygląd na jakieś luzy. Pólbiegi walą jak tłumnik drgań skrętnych jest ma wykoñczeniu i hydruakumlator z pękniętą membraną lub brakiem gazu.

Zimny olej powoduje wolniejszy przepływ a co za tym idzie wolniejsze napełnianie kosza.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v