Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 W zeszłym roku przy -5 -7 już trzeba było używać świecy płomieniowej. Przy -15  z problemami  odpalił  stojąc pod chmurką, ale i tak najwięcej  zależy od stanu silnika i akumulatorów

Opublikowano

No to silnik w niezłym stanie, u mnie przy -5 już się musi nakręcić trochę, tylko bez świecy. Jakoś u siebie nie wiedzę różnicy czy podgrzewam czy nie.  W 10 sekund się ta świeca w ogóle podgrzeje? Jak się nie mylę w instrukcji jest ok 30s.

Opublikowano

Jak macie podgrzewane te świece w case?

U mnie w mccormiku pali się kontrolka po lewej stronie. Jak jest koło 0 to nie pali się wcale . Im większy mróz tym dłużej się pali, więc dluzej się podgrzewają. W tamtym roku przy -25 chwilę zakręcił i odpalił. 

10 godzin temu, MIKOLAJ276 napisał:

w tamtym roku było -17 i bez świecy zapalił heh bo człowiek wtedy nie wiedział jak się ta świece uruchamia

 

Opublikowano

To pewnie masz żarowe już, w tych Cumminsach są płomieniowe  i nie ma tu jakieś kontrolki nawet. Moja niby grzeje, ale nie widzę róznicy w zapalaniu, może paliwo nie idzie. 

Opublikowano

U mnie jest odłaczona a przewod paliwowy zaspawany. Nawet w najwieksze mrozy pali bez zadnego problemu. Zauwaz że w przypadku uszkodzenia takiej świecy paliwo bedzie cały czas podawane i docelowo pojdzie w olej. Pewnie dlatego wiekszosc ciagników ma odłączone płomieniówki

Opublikowano
krzychu121 napisał:

Jak macie podgrzewane te świece w case?

U mnie w mccormiku pali się kontrolka po lewej stronie. Jak jest koło 0 to nie pali się wcale . Im większy mróz tym dłużej się pali, więc dluzej się podgrzewają. W tamtym roku przy -25 chwilę zakręcił i odpalił. 

10 godzin temu, MIKOLAJ276 napisał:

w tamtym roku było -17 i bez świecy zapalił heh bo człowiek wtedy nie wiedział jak się ta świece uruchamia

 

Gdzie masz te kontrolkę?

Opublikowano
20 godzin temu, paktofonikas1987 napisał:

Gdzie masz te kontrolkę?

Dziś kontrolka paliła się z 10 sekund. Ciągnik nie odpalany dwa tygodnie. Przez dwa dni było po -17 a tak to koło -10-12 i praktycznie od strzała zagadał 

IMG_20211229_082920.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v