Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Krystian86    16

Panowie macie jakies porady przed wymiana pompy hamulcowej???? Moja niestety dzisiaj wyzioneła ducha (czyt.pekła).


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Po za tym, że ciężko odkręcić dwie górne śruby i trzeba mieć różnych nasadek i grzechotek z przedłużkami i kardanami, to nic wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Pompa jest jedna. I trzymają ją cztery nakrętki w środku w kabinie.

Ale skoro wiesz, że pęknięta, to musiałeś już ją wykręcić 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Jeszcze jej nie wykrecilem. Podczas pracy uslyszalem trzask i zobaczyłem ze olej leje sie do srodka kabiny, na zewnatrz zreszta tez wiec uszczelniacze odpadaja.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Bo zasilanie pompy hamulcowej jest z powrotu z orbitrola. Jak jest uszkodzony hydroakumulator, to nie przyjmuje skoku ciśnienia w momencie skrętu i pompa strzela. Ale generalnie, to jest tak zbyt cienka ścianka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Pompa i hydroakumulator wymienione, ogolnie stara nie wygladala na jakąś mocni spracowana. Problem wyszedl tylko z hydroakumulatorem bo wziolem zamiennik i gwint nie pasował na ten trójnik ale zaklad ktory specjalizuje sie w hydraulice silowej ogarnal temat. Dzieki za porady


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Masz jakies zdjecia z wymiany? Gdzie znajduje sie ten hydroakumulator?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Od powershiftu jest na płytą powershiftu po prawej stronie ciągnika nad akumulatorami. Tak na marginesie, to te też rzadko kiedy są dobre po przebiegu więcej niż 6tyś h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

U mnie mam nieco ponad 7500mth i tak sie zastanawiam czy sa ok...

 


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

U mnie  w 150 z 2001 r  jest tylko jeden od powershiiftu za z prawej strony za akumulatorami. W tamtym roku wymieniony , kupowany z Allegro  nabity na 28 Bar i dorobiona redukcja do gwintu bo nie szło kupić z takim jak jest w ciągniku. 

Podobno jak jest pusty to tarcze szybko lecą, mi po roku od wymiany ścieło. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

Akumulator jeśli jest od pałerszft to prawdopodobne odpowiada za płynne zmianę półbiegu(niema tego szarpnięcia).Takie jest moje zdanie,mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Tyle co jest na nim wybite to chyba za dużo 28bar bo w powershift jest max 20bar

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj