Polecane posty

Dastan    620

Nie był standardem, dlatego często podaje się dwie wartości udźwigu.

 

Edit

Dołożyłem dodatkowy siłownik o średnicy 63mm i teraz dźwiga bez problemu Kvernelanda EG100 nawet z packomatem.

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Pany, ostatnio zaczął minimalnie  opadac podnosnik... co nalezaloby wymienic by tak sie nie dzialo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Uszczelnienia na tłoku. Chyba, że nie trzyma rozdzielacz ehr, wtedy regeneracja, takie rzeczy w Tucholi robili. Ale najpierw proponuje uszczelnić tłok. Jeśli Ci to przeszkadza, bo u mnie w 140 chyba od początku jak ją kupiłem to delikatnie opadał i jak coś ciężkiego mam, to co kilkadziesiąt sekund sobie „podrzuci”, ale mnie to wogóle nie przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi tez opada i to po regeneracji siłowników, dwa razy były robione i twierdzą zę są super a problem mam w  rozdzielaczu. Przed regeneracją siłowników nic takiego nie było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

MI przed regeneracją siłowników też tak miał. Teraz na rozgrzanym  maszynę co 10 sekund podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jak mam zawieszone 2t uprawowo siewnego to mia co 5-10sec podnosi na ehr... kolejny problem to podczas transportu jak ciagnik wpadnie w dziure i mocno szrapnie maszyna podwieszona na tuz to mi glupieje podnosnik szarpiac maszyne od dolu do gory, przestaje tylko gdy go opuszcze na max i  Dodam ze niemam amortyzacji podnosnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja dorobiłem drugie wejścia do siłownikow na górze żeby olej odprowadzało do skrzyni. Bo przy pługu potrafił nie podnieść bo olej na górze tłoczyska  blokował siłowniki. Ale tylko przy pługu co waży 1720 kg. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Zima będę wymieniał tarczki na podbiegach, mam instrukcje napraw więc momenty dokręcania śrub itp mam ogarnięte. Pytanie dla tych co już taki remont przeprowadzali na co uważać przy składaniu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Wymień uszczelniacze na wałkach, żeby nie było przecieków pomiedzy koszami i smarowaniem. Uważaj przy montażu, żeby ich nie pozrywać. Zwróć uwagę czy w dobrą stronę przykręcasz koło za koszami, bo da się go odwrócić i będzie połową zęba łapać. Wymień sobie uszczelnienia na wałkach od skrzyni do silnika i od przedniego napędu. Uważaj na pierścienie zabiezpieczające kosze, muszą być dobrze założone, żeby Ci nie wyskoczyły. Chodzi o segery.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Uszczelniacze na wałkach podgrzej opalarką i zakładaj potem, potem podgrzej i dopasuj pod tuleję. Ja zmniejszałem je opaską zaciskową.  żeby za duże nie były. 

W tłokach pod uszczelniaczami plastykowymi masz oryngi. Wiosna uszczelniacze i tarcze wszystkie kosztowały mknie 2600 netto w serwisie. Tarcze częsciwo zamienniki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Na rewersie też zmieniałeś? Sporo Cię kosztowały, bo w połowie tego spokojnie można się zamknąć. Części do nich są tanie 🙂 Ja zimą będe kroił swoją MC120, bo ręczny mam do zrobienia, tarczki na rewersie też trzeba wymienić, bo ma ponad 10tyś i nie dotykany jest tam. Uszczelniacz mam też do wymiany na przednim deklu od skrzyni. Więc trzeba w dwóch miejscach kroić. Przy okazji powymieniam różne rzeczy, które mogą być już zużyte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Rewersu nie ruszałem 3 i 4 półbieg mi poszedł, na 3 tarcze spaliło a 4 ścieło w środku. Części kupuję w  serwisie. Te palstyki fakt bardzo drogie, po 100 zł za pieścień, tarcze w zamienniku raz droższe niż na allegro. Na 2 tylko oryginał bo mam wzmocniony kosz, tam idzie 7 tarcz i po 100 zł. 

Moj ma prawie 11 i teraz będę silnik robił, przegrzałem go. Ale i cisnienie oleju do 0,7 spada na gorącym. 

Pytanie jakie tłoki kupić bo on ma nad wymiar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Awter    10

Witam Panowie. Stałem się posiadaczem Case MX 120 i przymierzam się do wymiany wszystkich filtrów i olejów w Casie i chciał bym się dowiedzieć jakie filtry i oleje polecacie i ile gdzie go wchodzi. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam case mx 135/150 już ponad rok. Albo mam takie szczęście albo naprawdę nic nie ma w Polsce co można "wziąć" do rąk. Jakbyście mieli jakieś informacje co do porządnego mxa na sprzedaż będę niezmiernie wdzięczny za kontakt. Wszystko przyjeżdża do Polski w takim stanie, że szkoda słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Są to już stare ciągniki wiec będzie ci ciężko kupić coś bez wkładu w naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wkład i tak będzie tylko szukam tych z ewentualnie mniejszym wkładem. W każdym coś nie tak. Jak nie ślizgające się połówki to silnik cały w oleju zmieszanym z błotem, to wyjąca hydraulika po skręceniu kołami i podnoszeniu podnośnika jednocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Był tu na forum  chyba MX 150 w fajnych pieniądzach nie dawno po 3 dniach był sprzedany, bez ogloszenia. 

Jak jest ogloszenie fajnego ciągnika to od razu kasa w kieszeń i jechać po niego, bo po 2 dniach już go nie będzie. 

Co do oleju do skrzyni to tylko Akcela z serwisu, przy zmianie nie mozna zapomnieć o dokręceniu korków na zwolnicach. W 150 wchodzi z 120 litrow. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj