Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Ziel napisał:

A nie masz zaczepu hitch ktory ci trzyma podnosnik? Chodzi o to ze z tylu na pretach jest regulacja i moze masz za mocno skrecone?

Niemam hitch-a 

Kable mają ciągłość, jeśli który kolwiek by nie łączył byłby błąd H 

Opanowałem sytuację. W serwisowce pomiar między kablem a b od potencjometru położenia ramion jest napisane że podczas podnoszenia ramion omhy maja stale maleć, a ma być odwrotnie ohmy mają rosnąć przy podnoszeniu. pozamienialem kable we wtyczce i ukończyłem kalibracje pomyślnie. Plus skalibrowalem na jednym sworzniu. Kalibracje robiłem żeby nie skłamać z 40 razy już cała sekwencje pamiętam na pamięć i kalibruje w 5 minut :D(jakbym kupił nowy potencjometr pewnie nie było by tyle szumu bo ten używany przysłali z urwana wtyczka)

Edytowane przez Matnik
Opublikowano

Idąc dalej miałem jeszcze błąd 21 i 67 . Na szybko sprawdziłem tylko czujnik prędkości wom -dobry. Zrobiłem kalibracje wom/obroty usunolem błędy i już niemam bledow a trójkat nadal błyska na desce. Czy to może być spowodowane brakiem cewki od blokady lub brakiem czujnika prędkości jazdy ? Bo nie wiem czy dalej grzebać/szukać czy kupować i czekać na czujnik i cewkę 

Opublikowano

Brak cewki od blokady nie bedzie meugał trójkata, czujnik prędkości też. Najczęściej ręczny najczęściej. A jeździ ten ciągnik wogóle? Powiedz ile Ty za niego zapłaciłeś skoro miał tyle usterek?

Opublikowano

@Rowan mam takie pytanie. Czy jeśli chce naładować akumulatory w ciągniku to muszę je rozpinac i ładować każdy osobno ? Akumulatory są 12 v . Prostownik mam zwykły na 12 v . Coś mi się kojarzy że jeśli są dwa akumulatory po 12 v to prostownik musi być wtedy 24v . Dobrze myślę ?

Opublikowano

Tu akumulatory są połączone równolegle, czyli na 12V, ale większy prąd. Jak połączysz szeregowo [+,-,+,-], to zrobisz 24v. Normalnym prostownikiem ładuj.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie, latem mialem problem z grzaniem sie ciagnika w orce.

Czy jest mozliwosc ze wymiennik ciepla oleju silnikowego z plynem chlodniczym nie dziala prawidlowo? Cos sie moze tam wogole zepsuć?

Z poczatku myslalem ze moze wtryski leja ale w zime odpala od strzala a z komina nie leci dym.

Case mx 135

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Do czerwonego. Na poprzeczniaku wystarczylo 3-4min na biegu jalowym odczekac i spadalo ponizej polowy zielonej kreski. Termostat wymienilem pompe wody tez.

 

Opublikowano

Też walczyłem z  grzaniem i tak ma być. Drugi wskaźnik założony i pokazuje 94 stopnie, z  3-4 mm przed czerwonym.  Ten co ma 103 to temp oleju. 

Ale jak coś  to wymień Visko ale nie te za 500 tylko serwis na 1500, dopiero one dało mi efekt. Te za 500 miałem 3 sztuki i oddałem, jedno za 600 z  serwisu i też pojechało  z  powrotem, dopiero jak oryginał z a 1500 przywieźli to temperatura spadła. Więcej jak 4 lata visko nie wytrzyma. Teraz założę zablokowane jak bedę zmieniał bo widzę ze znowu zaczyna sie grzać. 

Żadnych innych problemów nie szukaj. 

Co do chłodniczki przy remoncie silnika wymieniłem, mechanik co silnik robił  założył Chińczyka za 500 zł. Ale nie podobał mu się, jakiś porysowana była.  Niestety silnik padł po 3 godzinach, stopiło tłok i zdecydowałem sie na oryginał z Cumins Polska. Tłoki przywieźli i nową chłodniczkę też zamówiłem  za 1500. 

Jakie było nasze ździwienie  jak na chłodnicy dużymi napisami pisało MADE IN CHINA. Tak samo jak na starej tylko za 500. 

Podobnie było z  tłokami za oryginał Cumins Polska zapałciłem 1480 i 2 były inne to  potem znalazłem po 480 oryginał,  a zamiennik za  380 i był założony i stopiło jeden z 3 zatarło,  niestety prawdopodobnie pierścieniami poszedł olej. 

To ceny z 2020  marzec. 

Opublikowano

U mnie też ciężko go zagrzać, ale Visko mam zblokowane, te za 500 też miałem i szkoda kasy lepiej zblokować. 

@tomek73 z tą naprawą to masakra u Ciebie, nie wiem czy widziałeś na YT Łukasza Kłosowskiego on sam naprawiał silnik Cumminsa co prawda z Magnuma, ale używał praktycznie same zamienniki bodaj KMP , chyba tylko pierścienie dał oryginały. Może u Ciebie źle zostały założone lub niewłaściwe. A ten Cummins Polska to tylko z nazwy tak, że takie akcje?

Opublikowano

Też miałem KMP tłoki z pierścieniami, Tłoki są ok bo inne zakłady montują je i nie było problemu, ale nie  w Cuminsie  w  perkinsach idą, nawet ten co mi robił do perkinsa założył i zero problemu, a  nie montował ich wcześniej nigdy. 

Po prostu podejrzewamy pierścienie. Były rzeczoznawcy i nic nie znaleźli. 

Dopiero potem skojarzyłem że miałem ochlapaną tylną oponę olejem, a  nie wiedziałem z kąt ten olej,  to skojarzyliśmy fakty, bo w po 3 godzinach w silniku brakowało 3 litry oleju i odmą walił na oponę. 

Cunims Polska  ma  3 odziały w kraju i blisko mnie bo w Lubiniu przy KGHM  Miedź. Tam mają biznes, niby wszystko do Austri  wysyłają silniki na remont, a okazało sie że cześć w Legnicy robią. I bardzo nie polecali  dawać tłoków nad wymiarowych. Kazali nominały i tuleje wstawiać. 

Głowicę kompletną  mam nową z  KMP i nic sie nie dzieję kosztowała 3600 o 2400 mniej niż do Ursusa. 

Opublikowano

Od 2 lat orze akpilem km180 na glebie teoretycznie lekkiej ale organicznej murszowatej która daje masakryczne opory jak na ciężkiej glinie. Wcześniej nie miałem problemów z grzaniem. 5 lat temu była zakładana nowa wiskoza oczywiście za 500zł chińska, ale mam gdzieś w warsztacie starą zaspawaną i taką założę.

Chłodnice demontowałem i czyściłem w środku jak i z zewnątrz ale to nie pomogło.

Opublikowano

Jak macie problem z chłodzeniem w 135 to co by się działo jakby tak dorzucić intercooler wodny jak jest w 150 i 170? Silniki w nich są w zasadzie takie same jak i chłodnice

Opublikowano (edytowane)

Nic wymiana wisko nie da w upały i na dodatek jazda z klimatyzacją dalej pójdzie za połowę wskazówka. Wystarczy otworzyć maskę i już nie idzie za połowę dla mnie to za mały przepływ powietrza jest pod maską. Jak na czerwone nie wchodzi I wody nie gotuję to nie ma co się zbytnio przejmować.

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano
1 godzinę temu, Ed2000 napisał:

Nic wymiana wisko nie da w upały i na dodatek jazda z klimatyzacją dalej pójdzie za połowę wskazówka. Wystarczy otworzyć maskę i już nie idzie za połowę dla mnie to za mały przepływ powietrza jest pod maską. Jak na czerwone nie wchodzi I wody nie gotuję to nie ma co się zbytnio przejmować.

Cos masz nie tak z ciagnikie mskoro tak uwazasz. Znam wlasciciela co ma 2 mx robia na prawde ciezko i niema problemu z przegrzewaniem.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v