Polecane posty

logan3512    140

Udało się wyciągnąć za tą dziurę zagiętym o 90stopmi grubym drutem , ciśnienie pompy go w połowie przegielo i się zapierał .Jest dość brudny nawet słoma i trochę niebieskich kwadracików to z czego mogą być?. Olej kupiłem lotos agro stou plus 10w30 bo chciałem z Orlenu ale w sklepach nie mają i że to jest to samo tylko dlaczego 20 litrów waży 17 kg 

IMG_20200926_122647.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2306    12

Umyj porządnie i jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych montuj do skrzyni. Co to oleju to według mnie najlepiej lać oryginał.  Słyszałem, że te modele nie lubią innych olei niż dedykowany do tego modelu tym bardziej, że hamulce są sterowane olejem hydr. a słyszałem o przypadku zastosowanie innego oleju popuchły wszystkie uszczelnienia w skrzyni (oringi itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

https://allegro.pl/oferta/agrifarm-stou-mc-10w40-20l-8718235623?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Tego kup albo wersję utto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W jakim to modelu ten filtr. Ja  w 150 mam całkiem inny. z 8 cm gruby i siatka  w harmonijkę.   https://allegro.pl/oferta/filtr-hydrauliki-case-mx150-mx170-mccormick-mtx155-8492975451

Olej tylko oryginał kupuję w serwisie po 380  za 20 l.  https://www.strefarolnika.pl/pl/c/AKCELA/8231

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

 Normalna cena filtra, co tu wydziwiać, za to cenę oleju to Kolega ma wręcz super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

W „dużej d*pie” jest inaczej to rozwiązane i filtr jest metalową siatką. Jego się dmucha i myje. Tyle wszystkiego. Co do oleju, to niema sensu tak przepłacać. Bańka 20l orlen utto około 200zł kosztuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

We wszystkich MXach filtry ssawne się czyści, a wymienia jak jest uszkodzony, tu nie ma różnicy no może poza wielkością, a co do olejów  warto te parę złotych dołożyć zwłaszcza że co roku się go nie wymienia.

 

 

 

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Ja wyznaje zasade, że lepiej go częściej wymienić i niech on będzie tańszy ale czysty, a nie rzadziej a syfiasty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Na oleju sie nie oszczedza, pogadamy za pare lat jak bedziesz pompe wymienial albo skrzynie remontowal... polecam fusha utto mp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

A co takiego niezwykłego w sobie ma ten cały Fuchs? W instrukcji masz jasno napisane jakie normy ma spełniać olej, więc równie dobrze może to być Orlen, Shell, Total

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Orlen nie trzyma norm.

mam być rzadki zeby dotarł w kazdy zakamarek skrzyni, oryginalny akcela też jest jak woda.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
4 godziny temu, Rowan napisał:

Ja wyznaje zasade, że lepiej go częściej wymienić i niech on będzie tańszy ale czysty, a nie rzadziej a syfiasty.

 To błędna zasada, bo gdzie tu oszczędność, a syfiasty w skrzyni to oznaka że coś się z nią dzieje bardzo, bardzo złego.

Edit, czy gęsty czy rzadki to już kiedyś określił producent, a w klasyfikacji MAT odbiegają od siebie i z tego co pamiętam utto nie jest zamiennikiem Akceli, albo nie w te tabele patrzyłem , poprawcie jak się mylę

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

Jak wejdziemy na stronę fuchs i podamy model ciągnika to wyskakuje fuchs stou, a on jest gestszy od utto oraz droższy. Jak jak narazie jeżdżę na utto ale przy wymianie zmieniam na stou też głównie dlatego że drugi ciągnik ma stou mf 3085

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

@Ziel, polecam zobaczyć moją galerie, to zobaczysz czym się zajmuję również zawodowo i po czym wyciągam swoje wnioski... 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może jest tu jakiś elektryk który podpowie gdzie szukać przyczyny. W ciągniku nie działa prawy reflektor. Prąd dochodzi jednym kablem koło 12 v , drugim 0,4 v a trzecim nic. Żarówka działa bo podłączyłem wtyczkę z lewej lampy i działa. Rozłożyłem kostkę bo myślałem że może gdzieś jest zwarcie i podłączyłem kabelkami do żarówki i nadal nie świeci. Bezpieczniki sprawdzone. 

Druga sprawa powietrze nabija się do jakieś 1-2 bar i dalej nie idzie. Mruga czerwona lampka i wykrzyknik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

1 Sprawdź bezpieczniki bo on mam  po bezpieczniku  na lampę. ale pozamieniaj  na inne, bo może być  w środku pękniety  i nie zobaczysz. Ja miałem zamiast bezpieczników takie mikro przekaźniki która mi jaja robiły. Taki długi 2 cm  bezpiecznik zabudowany blaszką.  nawet serwis nie miał pojęcia co to jest. 

2 Znajdź numer kabla przy lampie   i ten sam przy kabinie i sprawdź czy jest drożny czyli  nie jest przerwany, 

3 Pod pompą wtryskową wyciag całą wiązkę  kabli ściągnij peszle i sprawdzaj czy kable  nie są poprzecierane lub pęknięte. Ja w tym miejscu już z 10 kabli lutowałem, albo pękają albo się przecierają i robią zwarcie. Dokładnie chodzi o miejsce  co jest zagięcie wiązki i wychodzi  do góry silnika na ramę. 

O sprężarkę  to ja mam wkrecony kawałek węża w zawór  żeby nie biła, na zegarze mam 1-2 bary i mi nie świeci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Jakie mikroprzekaźniki... 😐 To są najzwyklejsze bezpieczniki termiczne. Jak jest przeciążenie, bimetal sie nagrzewa, wygina i rozłącza obwód. Stygnie i znów łączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pewnie tak jak piszesz, ale nikt mi nie potrafił powiedzieć co to jest,  też myślałem ze to bezpieczniki termiczne. Zaczeły sie rozłańczać to wyrzuciłem je. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Też mam chyba 3 lub 4 te bezpieczniki termiczne. Może i tak jest że którys już nie łączy. Trochę dziwne że prąd dochodzi a lampa nie świeci. Zastapiles je takimi samymi bezpiecznikami czy zwykłymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A masa. Jak prąd jest to musi świecić, ale jak masy nie będzie to będą  dwa żarniki się  świeciły. 

 Założyłem zwykłe bezpieczniki.  Dokładnie takie miałem. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ani na krótkich ani na długich nie świeci. Masę nawet podawałem oddzielnym kablem czy to.z drugiej lampy czy to z ciągnika. Jak jutro nie ogarnę to trzeba będzie jakiegoś elektryka wezwać. 

Cena tych bezpieczników termicznych też nie mała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj