Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czasem nie ma tam śruby - ogranicznika przy dźwigni z cięgnem jak w 3p?

 

Poszukuje sekcje rozdzielacza hydrauliki zew. Ktoś  wie gdzie można się pytać? Oczywiście z rozbiórki.

Opublikowano
Dnia 2.12.2019 o 20:24, lebek5 napisał:

Może wiesz która będzie śruba od podniesienia dawki i na ile obrotów podnieść?

 

pompa dephi perkins&key=4ddd69c9f7bf45ccd6f227bb8d175ae1005&key=4ddd69c9f7bf45ccd6f227bb8d175ae1005

Nie wiem czy dobrze widać na zdieciu

 

W tej pompie podniesienie dawki nie jest takie proste jak w rzędowej. Ona jest o wiele bardziej skomplikowana, podejrzewam, że sam nie jesteś w stanie tego zrobić. Obroty zmniejszyć, zwiększyć tak, ale dawka to już magia :). Na forum "Kopaczka" jest dużo o tych silnikach i pompach.

Opublikowano

Ustaw tak żeby wałek się włączał. Nie wiem jak w CX, ale w MX poniżej pewnych obrotów wałek się nie załączy. Ja mam 800 z małym groszem na ciepłym. Na zimnym ma 760, i wtedy wałek nie ruszy.

Opublikowano (edytowane)

Trafił mi się problem z rewersem, zniknęła jazda do tyłu, po kliku dniach wróciła i teraz znowu to samo. Nie włącza się kontrolka cofania na pulpicie, nie wyskakuje N, zwyczajnie nie ma żadnej reakcji, nie ma błędów w kontrolerze. Na szybko sprawdziłem, że w ogóle nie podaje zasilania na wyjściu kontrolera na elektrozawory (wyjście jest to samo co do jazdy w przód, a tam działa). Ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny? Wydaje się jakby problem był na wejściu, przełącznik FNR? Multimetrem sprawdziłem  i wydaje się dobry.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano (edytowane)

Case MX 120- Problem z wałkiem WOM
Rozłączało mi wałek podczas pracy z prasą, po czym zaczyna mrugać kontrolka,  ponowne włączenie zawsze działa za pierwszym razem i wałek pracuje poprawnie do następnego rozłączenia. Problem pojawił się po dłuższym przestoju i dodam, że z odłączonymi akumulatorami bo może to miało wpływ. W poprzednim sezonie przepracowałem jakieś 200h na wałku i nie rozłączyło nawet razu.

 Z PTO odczytałem błędy:
15 - Problem z włącznikiem?
27- Problem z kontrolką?
62 - Problem z  synchronizacją prędkości obrotowej wałka i alternatora?
 

Po wykasowaniu błędów zrobiłem procedurę kalibracji, wszystko przebiegło pomyślnie. Problem  z rozłączaniem był kilka miesięcy temu w prasie, od tamtego czasu ciągnik pracował w pługu. Przed kasowaniem błędów i kalibracją, podpoiłem kosiarkę bijakową 4m. i ruszyłem na ugór sąsiada, ale podczas pracy nie odcinało mi womu, być może za małe obciążenie, z prasą ma zdecydowanie ciężej . Po kalibracji również popracowałem kosiarką chwilę i również nic się nie działo. Czyli koniec, końców nie wiem czy kalibracja coś dała czy jednak jest poślizg na tarczach i przy prasie w maju wyjdzie. Teraz jestem bardziej skłonny ku temu, że to wina kalibracji bo problem wystąpił nagle.

Chce jeszcze zmierzyć ciśnienie ale nie do końca wiem, w którym punkcie i tu jest moje pytanie, gdzie jest to miejsce? I następne pytanie... czy poprawne ciśnienie będzie występowało przy zużytych tarczkach czy jest to kwestia tylko uszczelnień na koszu? Czy jest jakaś metoda sprawdzić to przed sezonem bez  rozpoławiania ciągnika? Co do punktu pomiarowego wydaje mi się, że będzie to przy elektrozaworze, jeden z tych trzech imbusów. Za wszelką pomoc z góry dzięki ;)

IMG_20200115_092731.jpg

Edytowane przez ursuss
Opublikowano
2 godziny temu, ursuss napisał:

Case MX 120- Problem z wałkiem WOM
Rozłączało mi wałek podczas pracy z prasą, po czym zaczyna mrugać kontrolka,  ponowne włączenie zawsze działa za pierwszym razem i wałek pracuje poprawnie do następnego rozłączenia. Problem pojawił się po dłuższym przestoju i dodam, że z odłączonymi akumulatorami bo może to miało wpływ. W poprzednim sezonie przepracowałem jakieś 200h na wałku i nie rozłączyło nawet razu.

 Z PTO odczytałem błędy:
15 - Problem z włącznikiem?
27- Problem z kontrolką?
62 - Problem z  synchronizacją prędkości obrotowej wałka i alternatora?
 

Po wykasowaniu błędów zrobiłem procedurę kalibracji, wszystko przebiegło pomyślnie. Problem  z rozłączaniem był kilka miesięcy temu w prasie, od tamtego czasu ciągnik pracował w pługu. Przed kasowaniem błędów i kalibracją, podpoiłem kosiarkę bijakową 4m. i ruszyłem na ugór sąsiada, ale podczas pracy nie odcinało mi womu, być może za małe obciążenie, z prasą ma zdecydowanie ciężej . Po kalibracji również popracowałem kosiarką chwilę i również nic się nie działo. Czyli koniec, końców nie wiem czy kalibracja coś dała czy jednak jest poślizg na tarczach i przy prasie w maju wyjdzie. Teraz jestem bardziej skłonny ku temu, że to wina kalibracji bo problem wystąpił nagle.

Chce jeszcze zmierzyć ciśnienie ale nie do końca wiem, w którym punkcie i tu jest moje pytanie, gdzie jest to miejsce? I następne pytanie... czy poprawne ciśnienie będzie występowało przy zużytych tarczkach czy jest to kwestia tylko uszczelnień na koszu? Czy jest jakaś metoda sprawdzić to przed sezonem bez  rozpoławiania ciągnika? Co do punktu pomiarowego wydaje mi się, że będzie to przy elektrozaworze, jeden z tych trzech imbusów. Za wszelką pomoc z góry dzięki ;)

IMG_20200115_092731.jpg

Miałem podobny problem z wałkiem. Wymieniłem paski na alternatorze i zrobiłem kalibrację. Od tamtej pory spokój , już dwa lata w aktywnym nie wyłącza. Paski jak masz liche to wymien. 

  • Thanks 1
Opublikowano

Kolega wyżej dobrze podpowiada. Być może alternator dostaje poślizgu a nie tarczki na womie i wtedy Ci rozlącza. Co do kosza, to moga byc i uszczelnienia i tarczki, ale jak padly uszczelnienia i ślizgalo juz, to tarczki tez beda juz podrobione. Jeśli zdejmiesz plecak, to trzeba wymienic i tarczki i uszczelnienia.

  • Thanks 1
Opublikowano

Dziękuje panowie za pomoc. Dziś otrzymałem zakupiony manometr i zmierzyłem ciśnienie i chyba nie jest dobrze. Na obrotach 1000 trzyma ciśnienie 18 bar natomiast na obrotach 540 ciśnienie skacze między 4 a 12 bar. Czyli trzeba pewnie szukać mechanika. To WOM da się zrobić bez rozpoławianie? Ściągając tylko plecak? 
Filmik z pomiaru 

 

Opublikowano

A zawór sprawdzałeś? Tam jest taka bardzo cieniutka dziurka grubości włosa. Być może jest przytkana i dlatego tak wariuje ciśnienie. Albo jest słaba cewka i nie trzyma dobrze.

Opublikowano

Dzięki za radę, odkręciłem i przeczyściłem elektrozawór, przeczyściłem również ten filierek z siatki pod tą dyszą. Był na nim taki jakby metaliczny szlam. Po włożeniu ciśnienie już tak nie wariowało, ale nadal poniżej 10. Podmieniłem elektrozawór i teraz ciśnienie 14 bar na 540 i 19 bar na 1000. Czyli wszystkiemu mógł być winny elektrozawór. Więc chyba wstrzymam się z mechanikiem i jakieś dwa tygodnie przed właściwymi sianokosami skoszę łąkę na próbę bo wydaje mi się, że ten elektrozawór był przyczyną. Jakie powinno być właściwe ciśnienie?     

Opublikowano

Olej ma przebieg 500h i przepracował dwa sezony. Kupiłem już olej na wymianę ale na razie wstrzymałem się w związku z ewentualną naprawą i wyminą raczej po zabiegu. W maju wymieniałem filtr hydrauliki i mam taki zwyczaj otwierania go szlifierką kątową i sprawdzania, żadnych opiłków nie było.

Opublikowano

Witam poradzi ktoś bo już pomysłów nie mam. Jak odłączyć czujnik operatora w siedzeniu żeby ciągnik po opuszczeniu kabiny przy zaciągniętym ręcznym i włączonym Wom nie gasł. Marka Case 85A bo potrzebuje do beczkowozu a mam ręczna zasowe do wody. Hm jakiś bezpiecznik trzeba wyjąć

Opublikowano

Zmostkuj czujnik w  siedzeniu. Wtedy bedzie że non stop siedzisz.  

Ja taż tak zmostkowałem bo zaczął siadać czujnik i nie chciał ruszać.

Na szybkiego w polu zerwałem kawałek izolacji z kabli i skręciłem. 

Tylko musisz wiedzieć które kable, bo są dwa. Jeden od sprężarki w siedzeniu a drugi czujnik. Rozepnij kostkę  i jak sprężarka nie bedzie się włączała to ten drugi kabel. 

Opublikowano

Robiłem tak i właśnie nie mam pomysłu bo nie działa a problem taki że ciągnik na gwarancji jeszcze. Hm chyba że mówisz żeby siedzenie rozkręcić i tam jest taka płytka i tam coś pokombinować zewrzeć do kupy. Ty jak przecioles kable i zlaczyles za siedzeniem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v