Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Dnia 5.06.2019 o 15:58, mpopis napisał:

to na pewno nie motogodziny, bo ciągnik jest u mnie od nowości i ma około 7500 godzin

Znam przypadek, że w MX 100 po przyłączeniu akumulatorów, po dłuższym postoju ze względu na remont tłumika drgań, przybyło na wskaźniku 10000 godzin (znaczy jedynka z przodu wyszła. Było 8 tys z groszem a potem 18 z groszem, i przestało pokazywać prędkość. Zostało tak do dzisiaj, zegar dobił do 20 tys godzin i zaczął liczyć od nowa.

Opublikowano

Mam pytanie, Jak rozebrać tylną zwolnicę lewą w MX 150. 

Ściągłem ją wczoraj pościagałem pierścienie,  zostało łożysko i wał przed którym jest nabity pierścień. i nie chce zejsć.

Podejrzewam że na prasie będę musiał  to rozebrać. 

Opublikowano

I nie zeszło, ustawiłem w drzwiach gdzie mam mocne nadproże i strop łukowy to zaczelo mi nadproże podnosić, grzanie też nie pomogło, może i za mały palnik,  rozcinałem łożysko, wyciągąłem po wałeczku i dopiero wtedy rozebralem. 

Ale teraz zdziwnienie bo cześci z katalogu nie pasują, są 10 mm większe, zamawiam w sklepie łozyska i uszczelniacz, Ale te łożyska są składane nie kompletami tylko osobno, bieżnie z innego a środki z innego łożyska.

Tak wiec zamówiłem z 3 lub 4 łożyska na jedną zwolnicę. 

Opublikowano

Tez o tym myślalem, pojechałałbym do serwisu i znalazl wszysto  na pewno, ale sam uszczelniacz serwisie 370 netto. A w sklepie do 100 kupię.

Wszystko już zamówione jutro mam  być. 

Opublikowano (edytowane)

Cena łożysk i uszczelniacza to serwis około 2800 brutto sklep 800 brutto. Te same firmy łożysk Timken. 

Ale wszystkie tarcze i uszczelniacze brałem w  serwisie, koszt wszystkiego na 4 półbiegi z 6 przekładkami metalowymi i 7 tarczami wzmocnionymi do 2 półbiegu to 3300 zł brutto. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Ktoś zna udźwig podnośnika w tym Case lub zapina do niego jakieś cieższe pługi? Pytam bo zapiąłem do niego kvernelanda EG100 (1470kg) i nie potrafi go dźwignąć do końca... co wydaje mi się aż nieprawdopodobne przy takim ciągniku. Zapotrzebowanie na taki pług to 4,5t według katalogu, czyżby ten Case miał udźwig mniejszy od 4 ton? Toż chyba MTZ tyle podnosiły...

Opublikowano (edytowane)

Tu pisane jest o różnych typach więc dokładnie o który chodzi. W swoim najpierw choć na chwilę muszę podnieść ramiona max w górę bez obciążenia bo tylko tak pozbędę się oleju znad tłoków siłowników, po prostu nie mają odprowadzenia przecieków jak w starych polskich ciągnikach.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

a czasem nie masz siłownika wspomagającego pod prawym ramieniem ? Druga sprawa, masa maszyny jeszcze w sumie o niczym nie mówi, bo ważniejsza jest odległość środka masy od ramion.  Tylko we wszystkich katalogach piszą, że niby max udźwig to 5,8t co i tak jest w sumie słabym wynikiem, a wyglądą , że i tyle nie ma. Pompa i ciśnienia raczej dobre bo szybko wszystkie maszyny podnosi.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Nie mam wspomagającego siłownika.  Agregat to kverneland apollo z wałem packera. Zasypany potrafi czasem przód podrzucić a podnosi go bez problemu. Podpinałem tez ciężkiego grubera o wadze 2.2t tez podniósł tylko juz jazdy nie było. Jak nie da rady takiego pluga podnieść to wydaje mi sie ze trzeba szukać przyczyny w hydraulice bo pewnie jest cos nie tak.

Opublikowano (edytowane)

Zasypanego Kuhna Integre mój też podnosi, tylko to stosunkowo krótka maszyna, a z pługiem już problem. Raczej te ciągniki mają tak słaby podnośnik, raz podają te 5,8t, ale jak poszukać to na amerykańskiej stronie piszą juz jedynie o 4,4 t (toż to jak w 914) i w takim wypadku nie podniesie.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano (edytowane)

Według jakiego źródła? Na konedacie owszem tak podają, ale już np. według testów DLG 4,5t i to raczej słabszy wynik w swojej klasie. Chcę jeszcze sprawdzić czy przy  maksymalnym udźwigu osiąga maksymalne ciśnienie tylko gdzie by sie tu wpiąć najłatwiej? Próbowałem do tego trójnika zaraz przy rozdzielaczu, ale tam nie mam miejsca.

 

Edit:

Zmierzyłem ciśnienie na podniesionym pługu i jest 200bar czyli maks więc hydraulika jest dobra,  po prostu taki cienias z niego, że ma problem z 1,5t pługiem.  Odpowiednik DF w tej klasie mocowej z tamtych lat ma np. 9t udźwigu, Massey 8t, JD 8t, Renault ponad 7t a tu raptem 4,5t.... I najgorsze, że w zasadzie nie przewidziano mozliwości założenia siłowników wspomagających, bo to co tam niby montowali z jednej strony to jakaś prowizorka niewiele pomagająca zresztą.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano (edytowane)

Mx 135 podnosze zestaw talerzowka + siewnik talerzowy 2,2t o dlugosci 4m, poza odrywaniem przodu od ziemi niema problemow. Speawdz elektrozawory podnosnika bo moze sie przycinac lub masz zbyt duze przecieki na silowniku. Moze glupie pytanie ale sprawdz ile masz oleju w skrzyni

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

To nie to, jak pisałem ciśnienie na siłowniku podczas podnoszenia jest maksymalne - ograniczone przez zawór pompy 200at więc od strony mechanicznej i hydraulicznej jest dobrze, wycieków brak pług może stać kilka dni i nie opadnie. Zwyczajnie nie daje rady, choć ciekawe bo przodu mi nie podrywa, obciążnik jakieś 600kg. Główny siłownik ma średnice jedynie 102mm, a to bardzo mało, przeważnie ciągniki w tej klasie mają takie dwa...., no może nieco mniejsze. Robię dodatkowy siłownik wspomagający, zobaczymy co z tego będzie.

U ciebie widocznie środek cieżkości jakoś korzystniej się rozkłada i podnosi.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

To wy w MX135 nie macie siłownika wspomagającego zewnętrznego? Ja byłem pewien, że każda 135 go ma. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to prawdopodobnie będe dorabiał takie siłowniki razem z całym mocowaniem. Aczkolwiek jeszcze nie wiem dokładnie jak będzie z czasem realizacji i jaka będzie cena. Zainteresowanych na PW zapraszam.

Opublikowano

Przecież pisałem, że chodzi mi bez siłownika wspomagającego.

8 godzin temu, rex15 napisał:

mtx140 - 6600kg

mx135 - 5800kg

Jak rozumie to są dane z konedaty? Jesli tak to są błędne, swoją drogą takie wartości piszą dla wiekszości ciągników różnych marek.

Tu są bardziej rzetelne źródła:

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwidqbO925XkAhWQ6aQKHVfHAmIQFjAAegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fpruefberichte.dlg.org%2Ffilestorage%2Fpbdocs%2Ftraktoren%2Fcase-ihmx135.pdf&usg=AOvVaw1cNJ38eU9ZiVXAnmoNdsdG

 

http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/1/3/1132-caseih-mx135.html

Jak widać max to 4,5t bez dodatkowego siłownika z nim pewno z 1t więcej i tyle. Strasznie mało jak na taką mase i moc, mx90 ma taki sam udźwig....

3 godziny temu, Rowan napisał:

To wy w MX135 nie macie siłownika wspomagającego zewnętrznego? Ja byłem pewien, że każda 135 go ma. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to prawdopodobnie będe dorabiał takie siłowniki razem z całym mocowaniem. Aczkolwiek jeszcze nie wiem dokładnie jak będzie z czasem realizacji i jaka będzie cena. Zainteresowanych na PW zapraszam.

Ja właśnie jestem na etapie robienie czegoś takiego, największy problem to znalezienie odpowiedniego siłownika z czopami, mi się udało znaleźć dwustronny jedynie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v