Skocz do zawartości

Komfort w waszych ciągnikach


Karol I

Rekomendowane odpowiedzi

JD ma amortyzacje kabiny (w końcu sam ją posiadam) w opcji. Fendt ma w standardzie amortyzacje kabiny.. tylko że czego Fendt nie ma w standardzie?;)

NH ma w standardzie amortyzowaną kabine w modelach od T6000 wzwyż odpowiednio tak samo Case

 

Mav jaki masz model John Deere i jak wysoka jest dopłata do amortyzowanej kabiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To @mav mozna miec amortyzowana kabine i fotel Active Seat jednoczesnie??

 

 

Oki, źle to sprecyzowałem B)

 

w Niemieckich JD nie ma Activ Seat.. ale za to jest kabina amortyzowana.

 

W JD z USA kabina nie może być amortyzowana ale za to jest Activ Seat B)

 

 

Mav jaki masz model John Deere i jak wysoka jest dopłata do amortyzowanej kabiny?

 

 

JD 6630 w grudniu 2006 cennik miał za opcje nr 8914 - hydrauliczno-pneumatyczne resorowanie kabiny (HCS) - 1.973,- €

 

ile to w rzeczywistości kosztuje to ci nie powiem, bo wiadomo że najpierw wszystko zlicza sie w całość, a dopiero potem wylicza sie cenę. Ale mysle że mniej jak 1.500,- € to nie kosztuje...

 

 

Czy w tych nowych ciągnikach są pasy ??

Nigdy na nie, nie patrzyłem.

 

 

W JD z USA jest pas bezpieczeństwa. To wiem na pewno, a w mniejszym nie pamiętam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, źle to sprecyzowałem B)

 

w Niemieckich JD nie ma Activ Seat.. ale za to jest kabina amortyzowana.

 

W JD z USA kabina nie może być amortyzowana ale za to jest Activ Seat B)

 

 

 

 

 

W JD z USA jest pas bezpieczeństwa. To wiem na pewno, a w mniejszym nie pamiętam :)

a widzialem, ze cosik nie tak z ta amortyzacja :) , tylko dziwi mnie, ze pisales ze w twoim jest, a to przeciez amerykaniec

 

pasy bezpieczenstwa mialem w zetorze 7245 horal system :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! z ciagnikow ktore posiadam to najwiekszy komfort w kabinie na zetor 11441 forterra, ma amortyzowana kabine no i pneumatyczny fotel :P W zetorze 3320 tez nie ma zlego komfortu pracy, kabine ma dobrze wyciszona, zamortyzowana...tylko najgorzej pracuje sie w ursusie 2812...tam to jest glosno;/ szczegolnie przy duzych obrotach, juz ruski ma lepszy komfory jazdy, bo jest bez kabiny, ale za to z daszkiem- najlepszy ciagnik na lato- klima 24h na dobe :P B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy tej amortyzacji czasem nie dało by rady samemu zrobić?? na przykład kiedyś wdziałem koles miał w fendt 610ls amortyzacje kabiny najprawdopodobniej sam ją zrobił. zawsze mnie to zastanawiało jak to jest zrobione przecireż jak powisić kabine na 4 poduszkach powitrznych to czy nie bedzie ją zsówać chyba musi byc jakieś dodatkowe trzymanie czyż nie a może jak ktoś ma albo ma jakies zdjecia to może niech wstawi bardzo bym był wdzieczny bo też zawsze chciałem do swojego ciągnika cos takiego zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy tej amortyzacji czasem nie dało by rady samemu zrobić?? na przykład kiedyś wdziałem koles miał w fendt 610ls amortyzacje kabiny najprawdopodobniej sam ją zrobił. zawsze mnie to zastanawiało jak to jest zrobione przecireż jak powisić kabine na 4 poduszkach powitrznych to czy nie bedzie ją zsówać chyba musi byc jakieś dodatkowe trzymanie czyż nie a może jak ktoś ma albo ma jakies zdjecia to może niech wstawi bardzo bym był wdzieczny bo też zawsze chciałem do swojego ciągnika cos takiego zrobić.

 

Poduszki pneumatyczne są tylko z tyłu, z przodu są tylko gumowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W NH TM 155 i 175 jest amortyzacja kabiny i fotel pneumatyczny, ale brakuje miękkiej osi - ona bardzo dużo daje, szczególnie jadąc daleko na pole lub 30 km z ziemniakami. W forterze 10641 przydałby się fotel grammera ale niestety nie ma. Komfort jazdy o wiele gorszy niż w NH TM ze względu na brak amortyzacji kabiny. W ursusie 1212 na miękkim przodku mniej dziury czuć niż w forterze, poza tym forterra skacze po drodze jak ping pong, a 1212 jest dłuższa cięższa i miękki przód i szybka skrzynia - do transportu git póki nie jest zimno hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jacekfelix
      Jesteśmy zespołem profesjonalnych hakerów. Nasze doświadczenie obejmuje programowanie, uruchamianie exploitów i konfigurowanie ataków DDoS, baz danych, hakowanie WordPress Pharma, SEO i projektowanie stron internetowych, hosting i administrację serwerami, marketing i usługi hakerskie stron internetowych. Lubimy wyzwania związane z robieniem rzeczy, w których większość innych się poddaje.
      Przykłady:
      Ataki typu spear phishing w celu uzyskania kont wybranych celów. Łatwe odzyskiwanie haseł do kont większości sieci społecznościowych i zdalne sterowanie smartfonami. Hakowanie kont na Facebooku, Reddicie, Instagramie i Twitterze. Usuwanie rejestrów karnych, zwiększanie wyników kredytowych, zmiana oceny w szkole, śledzenie lokalizacji na żywo itp.
      Pełny pakiet: dostęp do urządzeń i kont osobistych lub firmowych oraz znajdowanie niezbędnych danych. Hakowanie serwerów internetowych, serwerów gier lub innej infrastruktury internetowej. Szpiegostwo przemysłowe, uzyskiwanie prywatnych informacji od kogoś. Nie mamy żadnych ograniczeń ani limitów co do rodzaju oferowanych przez nas prac i usług!
      Kontakt przez
      Telegram:............ @Blackhat_plug
      https://t.me/Blackhat_plug
    • Przez kadol
      Cześć, planuję stworzyć dokładny model 3D ciągnika Ursus C360 w programie Fusion 360, który byłby dostępny dla wszystkich. Dzięki temu każdy mógłby projektować własne modyfikacje i zlecać ich wykonanie, bazując na rzeczywistych wymiarach, bez ryzyka, że podczas pracy zabraknie miejsca i trzeba będzie na nowo przemyśleć niektóre rozwiązania, co mogłoby generować dodatkowe koszty. Uważam, że takie dane mogłyby być przydatne dla szerszej społeczności, ponieważ, patrząc na projekty takie jak Zduntrac, widać, że ludzie mają ciekawe pomysły na tworzenie nowych rzeczy na sprawdzonych konstrukcjach.
      Zanim jednak zacznę, chciałbym się upewnić, czy nie duplikuję czyjejś pracy. Czy ktoś wie, czy istnieje już dokładny model Ursusa C360 (mam na myśli każdą najmniejszą część, nawet podkładki)? Jeśli taki model już istnieje, bardzo proszę o link.
      Z drugiej strony, brakuje mi dokumentacji technicznej, szczególnie przekrojów i wymiarów poszczególnych części. Czy ktoś z Was wie, gdzie można takie dane znaleźć, kupić lub czy są one gdzieś dostępne? Ostatecznym rozwiązaniem byłoby rozłożenie mojej starej "sześćdziesiątki", wykonanie pomiarów i przeniesienie ich do Fusion 360, ale to byłaby ostateczność, której wolałbym uniknąć.
      Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    • Przez DT123
      Cześć,
      Mam do was pytanie o działanie skrzyń hydrostatycznych. Mam mały traktor 26 koni, z hydrostatyczną skrzynią  (specjalnie nie podaje marki) Problem jest taki, że często przełączenie biegu jest trudne, skrzynia się blokuje i nie można przełączyć. Czasami pomaga manipulacja pedałami gazu, czasami opuszczenie łychy, żeby spuścić ciśnienie... a jak zgaśnie to trzeba się sporo natrudzić. Od sprzedawcy usłyszałem że jak się tak stanie to trzeba ho trochę bujnąć przód tył ;). Dodam że traktor jest nowy,
      Druga sprawa to taka, że jak ruszam i gaz nacisnę do dechy to spadają obroty traktora i muszę odpuścić gaz i naciskać powoli, to samo dzieje się jadąc po górę i w ciężkim terenie. Czy to jest objaw, że ma za ciężko? Ilość oleju w skrzyni jest prawidłowa.
    • Przez karat7
      Co sądzicie o przyczepach skorupowych  10 ton -TECHMONT i URSUS. Czy warto kupić ?
    • Przez yacenty
      Witam
      mam fotel pneumatyczny - comfort.
      Niestety nie jestem pewien ale wydaje mi się ze ma usterkę.
      Jeśli wsiadam do ciągnika i go napompuje do swojej wagi to wszystko jest OK, jednak jeśli wsiadam do ciągnika za 3-4 dni to fotel jest bez powietrza.
      Powiedzcie mi proszę czy jest to jakiś problem z jego nie szczelnością czy po prostu on ma tak działać?
      Jak to jest u was?
      Gdzie ewentualnie szukać usterki? co najszybciej się tutaj zużywa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v