Skocz do zawartości

Komfort w waszych ciągnikach


Karol I

Rekomendowane odpowiedzi

no raczej :( , jedziesz po nierownych plytach 25km/h z zawieszonymi narzedziami na przednim i tylnym TUZie (tez amortyzowanych) i nie czujesz zadnych wstrzasow ani nic sie z narzedziami nie dzieje, a U1614 przy 10km/h malo bron nie pogubi, fotel sam chce cie wyrzucic z kabiny, czasem dotkniesz glowa sufitu, jadac po tej samej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej :( , jedziesz po nierownych plytach 25km/h z zawieszonymi narzedziami na przednim i tylnym TUZie (tez amortyzowanych) i nie czujesz zadnych wstrzasow ani nic sie z narzedziami nie dzieje, a U1614 przy 10km/h malo bron nie pogubi, fotel sam chce cie wyrzucic z kabiny, czasem dotkniesz glowa sufitu, jadac po tej samej drodze

tak samo jak u mnie też jak się jedzie df-em 30 km/h to nic nie czuć a jak jade ursusem 902 15 km/h to w kabinie to ja fruwam razem z kluczami które są w ciągniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jd nie oferują amortyzowanej kabiny, w standarcie to tylko fendt i claas, a u reszty producentow mozna w opcji (napewno do tych koncernu SDF i valtr, nie pamietam jak jest w CNH, MF i innych)

 

JD ma amortyzacje kabiny (w końcu sam ją posiadam) w opcji. Fendt ma w standardzie amortyzacje kabiny.. tylko że czego Fendt nie ma w standardzie?:(

NH ma w standardzie amortyzowaną kabine w modelach od T6000 wzwyż odpowiednio tak samo Case

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

Ja mam tylko siedzenie pneumatyczne Grammer w MF, całkiem przyjemnie się jeździ :(. Z tego co wiem to jako pierwsze amortyzację kabiny wprowadziło Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jd nie oferuja amortyzowanej kabiny, w standarcie to tylko fendt i claas, a u reszty producentow mozna w opcji (napewno do tych koncernu SDF i valtr, nie pamietam jak jest w CNH, MF i innych)

ja mam df-a z 2004 roku i nie mam amortyzatorowanej kabiny a mój wujek nie dawno przyprowadził nowego df-a agrotrona 130 i już ma amortyzatorowaną kabinę w standardzie

 

 

 

_ _ _ _ _ <post nr. 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JD ma amortyzacje kabiny (w końcu sam ją posiadam) w opcji. Fendt ma w standardzie amortyzacje kabiny.. tylko że czego Fendt nie ma w standardzie?:(

NH ma w standardzie amortyzowaną kabine w modelach od T6000 wzwyż odpowiednio tak samo Case

nie wiedzialem, ze jd ma amortyzacje kabiny (na prezynach, albo jakis poduszkach) - sa tak skromni ze na stronie internetowej i w pliku PDF sie tym nie chwala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim JD 6820 mam resorowaną przednią oś, hydrauliczne zawieszenie kabiny( siłowniki hydrauliczne dołączone do akumulatorów gazowych ) i najlepszy fotel GRAMMER. Niby wszystko super ale jak się trafi na niespodziewaną dziure to trzeba się dobrze trzymać żeby nie wypaść z kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W agrotronie mk3 mam hydraulicznie resorowana oś, pneumatycznie resorowaną kabine i fotel, w zetorze 12145 fotel gramera ale trochę się już rolki wytarły i słabo działa :( no i standardowa amortyzacja kabiny na gumach tak jak w 7211... w deutzu i w ciężkim zetorze klima jest :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jacekfelix
      Jesteśmy zespołem profesjonalnych hakerów. Nasze doświadczenie obejmuje programowanie, uruchamianie exploitów i konfigurowanie ataków DDoS, baz danych, hakowanie WordPress Pharma, SEO i projektowanie stron internetowych, hosting i administrację serwerami, marketing i usługi hakerskie stron internetowych. Lubimy wyzwania związane z robieniem rzeczy, w których większość innych się poddaje.
      Przykłady:
      Ataki typu spear phishing w celu uzyskania kont wybranych celów. Łatwe odzyskiwanie haseł do kont większości sieci społecznościowych i zdalne sterowanie smartfonami. Hakowanie kont na Facebooku, Reddicie, Instagramie i Twitterze. Usuwanie rejestrów karnych, zwiększanie wyników kredytowych, zmiana oceny w szkole, śledzenie lokalizacji na żywo itp.
      Pełny pakiet: dostęp do urządzeń i kont osobistych lub firmowych oraz znajdowanie niezbędnych danych. Hakowanie serwerów internetowych, serwerów gier lub innej infrastruktury internetowej. Szpiegostwo przemysłowe, uzyskiwanie prywatnych informacji od kogoś. Nie mamy żadnych ograniczeń ani limitów co do rodzaju oferowanych przez nas prac i usług!
      Kontakt przez
      Telegram:............ @Blackhat_plug
      https://t.me/Blackhat_plug
    • Przez kadol
      Cześć, planuję stworzyć dokładny model 3D ciągnika Ursus C360 w programie Fusion 360, który byłby dostępny dla wszystkich. Dzięki temu każdy mógłby projektować własne modyfikacje i zlecać ich wykonanie, bazując na rzeczywistych wymiarach, bez ryzyka, że podczas pracy zabraknie miejsca i trzeba będzie na nowo przemyśleć niektóre rozwiązania, co mogłoby generować dodatkowe koszty. Uważam, że takie dane mogłyby być przydatne dla szerszej społeczności, ponieważ, patrząc na projekty takie jak Zduntrac, widać, że ludzie mają ciekawe pomysły na tworzenie nowych rzeczy na sprawdzonych konstrukcjach.
      Zanim jednak zacznę, chciałbym się upewnić, czy nie duplikuję czyjejś pracy. Czy ktoś wie, czy istnieje już dokładny model Ursusa C360 (mam na myśli każdą najmniejszą część, nawet podkładki)? Jeśli taki model już istnieje, bardzo proszę o link.
      Z drugiej strony, brakuje mi dokumentacji technicznej, szczególnie przekrojów i wymiarów poszczególnych części. Czy ktoś z Was wie, gdzie można takie dane znaleźć, kupić lub czy są one gdzieś dostępne? Ostatecznym rozwiązaniem byłoby rozłożenie mojej starej "sześćdziesiątki", wykonanie pomiarów i przeniesienie ich do Fusion 360, ale to byłaby ostateczność, której wolałbym uniknąć.
      Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    • Przez DT123
      Cześć,
      Mam do was pytanie o działanie skrzyń hydrostatycznych. Mam mały traktor 26 koni, z hydrostatyczną skrzynią  (specjalnie nie podaje marki) Problem jest taki, że często przełączenie biegu jest trudne, skrzynia się blokuje i nie można przełączyć. Czasami pomaga manipulacja pedałami gazu, czasami opuszczenie łychy, żeby spuścić ciśnienie... a jak zgaśnie to trzeba się sporo natrudzić. Od sprzedawcy usłyszałem że jak się tak stanie to trzeba ho trochę bujnąć przód tył ;). Dodam że traktor jest nowy,
      Druga sprawa to taka, że jak ruszam i gaz nacisnę do dechy to spadają obroty traktora i muszę odpuścić gaz i naciskać powoli, to samo dzieje się jadąc po górę i w ciężkim terenie. Czy to jest objaw, że ma za ciężko? Ilość oleju w skrzyni jest prawidłowa.
    • Przez karat7
      Co sądzicie o przyczepach skorupowych  10 ton -TECHMONT i URSUS. Czy warto kupić ?
    • Przez yacenty
      Witam
      mam fotel pneumatyczny - comfort.
      Niestety nie jestem pewien ale wydaje mi się ze ma usterkę.
      Jeśli wsiadam do ciągnika i go napompuje do swojej wagi to wszystko jest OK, jednak jeśli wsiadam do ciągnika za 3-4 dni to fotel jest bez powietrza.
      Powiedzcie mi proszę czy jest to jakiś problem z jego nie szczelnością czy po prostu on ma tak działać?
      Jak to jest u was?
      Gdzie ewentualnie szukać usterki? co najszybciej się tutaj zużywa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v