Polecane posty

bartius17    0

koledzy mam problem ostatnio w moim mf spadła mi moc. nie kopci odpala dobrze tylko tak jakby nie miał doładowania a z turbo wszystko dobrze. potrzebuje pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rjurczyk    7

jeżeli turbina dobrze chodzi (ciśnienie w kolektorze jest) to pewnie wina korektora dawki paliwa w pompie wtryskowej... ma za zadanie zwiekszyc dawke zaleznie od ciśnienia doładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

u mnie mf 6290 była pęknięta membrana na pompie wtryskowej ona właśnie ma zadaniem zwiększyć moc jak jest membrana pęknięta to ciągnik ma o 20% mniej mocy tak mówił serwisant ale jak założyłem nową membrane to jeszcze nigdy takiego mocnego ciągnika nie miałem

 

aha a jeśli chodzi o śwista to ja w swoim ciągniku tego nie słyszę tego i pytałem też użytkowników co posiadają tej serii mf to też mi napisali że nie słyszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Może z kabiny nie słychać ale tak jak tu

słychać może nie aż tak dokładnie ale słychać wmaiarę dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

ale jechałeś samym ciągnikiem czy coś ciągłeś bo coś ci kopci jak przygazujesz u mnie przed pękniętą membraną kopcił w czasie przygazowania i na obrotach stałych cały czas taki lekki dymek leciał a teraz po wymianie nic nie dymi a pozatym wtryski kiedyś sprawdzałeś bo ja wymieniałem bo jedne się lały a jedne wogóle ciśnienia nie miały tzn każdy wtrysk inne ciśnienie miał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2795x    1

Gdzie dokładnie znajduje się ta membrana w pompie i gdzie ją można dostać?

Edytowano przez dawid2795x

Sprzedam przyczepkę gospodarczą. Proszę pisać na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

membrana znajduję się na pompie wtryskowej tam gdzie rurka idzie od kolektora sąsego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Mam identyczny problem, wyjalem membrane i jest w kawalkach. Gdzie dostac taka czesc? W katalogu patrzylem niema jej wyszczegolnionej, na niej samej niema zadnego numeru. Mógłby ktos jakoś poratować i podpowiedziec coś?

 


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Też nie mogłem znależć ,dopiero dzwonołem do pompiarzy i w końcu jeden wiedział o co chodzi i mi to ściągnoł.Dokładnie nie pamiętam ale nazywa sią to aerosolenoid albo jakoś tak.moja pompa to stanadyne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Ja wiem jak sie to nazywa.Bodajze booster pompy lucas( bo taka mam w 6140 mf) Ale gdzieto dostać. Sa na necie nawet na allegro zestawy naprawcze boostera ( te membrany) ale czy beda pasowaly akurat do mojej pompy? Niema tam żadnego rozmiaru, numeru średnicy. Na allegro czy w sklepach internetowych jest tylko napisane boster pompy lucas i cena i przewaznie ford iveco. Bedzie to pasowalo do mojego mf 6140? A solenoid o którym piszesz to odcinacz paliwa i sluzy do gaszenia ciagnika to tzw elektrozawór.

Edytowano przez nik23

Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    8

Panowie mam problem ze swoim 6255 nie mogę go pod obciążeniem wkręcić powyżej 1500obr .Filtr powietrza nowy,paliwa tez,sitko na pompie zasilającej wyczyszczone,membrana cała.Czy może być przyczyną w napięciu na akumulatorach i jakiś czujnik nie ma odpowiedniego napięcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem ze swoim 6255 nie mogę go pod obciążeniem wkręcić powyżej 1500obr .Filtr powietrza nowy,paliwa tez,sitko na pompie zasilającej wyczyszczone,membrana cała.Czy może być przyczyną w napięciu na akumulatorach i jakiś czujnik nie ma odpowiedniego napięcia?

Kopci na jakiś kolor?

A jakie masz napięcie na tych akumulatorach?


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    8

Jak mu dodam gazu to puszcza czarna chmurę.Gdy chodzi na wolnych obrotach to puszcza sobie czarrny dymek.Napiecie gdy Ciągnik jest zapalony to napięcie poniżej 12v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy 6280 też ma te membranę. Bo nigdzie nie mogę znaleźć rurki od kolektora do pompy. W kolektorze jest tylko rurka do świecy.
A moc ciągnika nie powala na kolana w porównaniu do Ursusa 1224.
Dodam że ciągnik prawie w ogóle nie dymi. Jak wcisnie mu się cały gaz nawet pod obciążeniem czy w plugu da za duży bieg to zadusi się a nie za dymi.
Co sprawdzic?
Wie ktoś gdzie i jak zwiększa się dawkę paliwa?


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co z tego, że nie dymi. Może sobie nie dymić a ciśnienia już takiego nie ma.  Może turbo już słabe. Najpierw to trzeba silnik sprawdzić a potem dawkę podnosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak pracują silniki Perkinsa. Ale ten bynajmniej przy -20 w tym roku odpalił od pierwszego strzala. Wydaje mi się ze przy słabej kompresji to by tak od razu nie odpalił.
Oleju przez 150 mtg Ani grama.

Odpowiedź w stylu wszystkie mają to 6280 też musi mieć duzo nie pomaga..

Edytowano przez DominikPocisk

>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

I tak silnik najpierw do sprawdzenia. Może turbo słabe. Filtr powietrza sprawdzałeś? Może dziwne pytanie ale różnie z tym bywa. Odpowiedź w stylu, że wszystkie mają jest dobra. Bo mają. I musisz ta membranę znaleźć i sprawdzić. Jeśli nie potrafisz podjedź lub zawołaj mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołączam 3 zdjęcia, 2 z pompą która jest niby taka sama w 6280 i 6290, natomiast 1 zdjęcie obrazuje że 6290 ma jeszcze rurkę od pompy to kolektora.

Turbo sprawdzę za kilka dni jak dojdzie manometr ciśnienia doładowania.

 

Dokładnie przed chwilą sprawdzałem, pompa wtryskowa nie ma żadnego połączenia z kolektorem dolotowym, jest w nim tylko świeca żarowa/płomieniowa a przy niej w kolektorze jest otwór zaślepiony śrubka prawdopodobnie dlatego że 6290 ma boostpin a kolektor jest ten sam. Można to zobaczyć w załaczniku.

 

Jutro prawdopodobnie dojdzie manometr ciśnienia doładowania to sprawdzę ile ma, wie ktoś ile turbina przy tym lub chociaż podobnym modelu powinna ładować? Dodał że zdjąłem wąż od turbiny i wirnik ma luz.

massey 1.bmp

massey 2.bmp

massey 3.bmp

post-18042-0-79792700-1453731935_thumb.jpg

Edytowano przez DominikPocisk

>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor521189    2

problem moj

mf 6245. jak zimny to zapierdziela az milo

jak sie nagrzeje to slabnie , na obtory ciezko wchodzi i rownolegle zapala sie kontrolka od hydraulii na czerwono

czy winy szukac w hydraulice? i to moze wplywac na to ze ciagnik slabnie?
 

czy moze cos innego? silnik ? turbina? pompa paliwa....

prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
    • Przez lgruchala
      Jaki polecacie używany ciągnik o mocy ok. 200 km w cenie tak do 200 tysięcy? Osobiście zastanawiam się nad fendem. Słyszałem bardzo dobre opinie o fendt 924 vario. Moc przewyższa założenia ale podobno bardzo dobry ciągnik. Co wy sądzicie? Chodzi mi zarówno o awaryjność jak i o spalanie, cenę, komfort pracy. 
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez witch
      Witam problem jest taki EHR nie reaguje, przełącznikiem daje na opuszczanie i brak reakcji  świeci dioda,próbowałem awaryjnie opuścić ,ale nic się nie dzieje.
    • Przez FilipKieca14
      Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj