Polecane posty

Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik2102    25
Spuść olej z przedniej osi i zobaczy czy nie ma opiłków w oleju, jezeli będą to pewnie będzie trzeba rozebrać oś i zobaczyć co się w środku dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MF675ursus
      Dorabiał ktoś z was lub dobierał z innego pojazdu przewody elastyczne układu hamulcowego do mf serii 600? Niestety, po 34 latach trochę sparciały, a jako że to "prawie ursus 4512" to napewno odpowiadającego zamiennika z Ursusa nie znajdę
    • Przez wojtekw
      Witam. Przymierzam się do kupna ciągnika o mocy od 165 do 200 KM. Mam do wyboru ( wszystkie traktory mają takie same wyposażenie i oczywiście skrzynie vario):
      -Massey Ferguson 7495 2004 rok, 5200 mth (prawdopodobnie realny przebieg) stan bardzo dobry.
      -Fendt 818 TMS rok 2005 15 tyś mth ( przebieg sprawdzony ) stan bardzo dobry,
      - Fendt 716 rok 2004 16 tyś mth ( przebieg sprawdzony).
      Jak myślicie, który traktor wybrać ? Będzie pracował na areale około 140 ha, ale zamierzam rozpocząć działalność usługową i zakupiony traktor będzie pracował przy różnym sprzęcie.
    • Przez Ikslis
      Witam mam problem z MF 6280 po zakupie okazalo sie że przy maksymalnym skreceniu kołami świecila sie kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni i ciagnik stawał ,gdy tylko troche sie "odpuścilo" ciągnik dalej jechal, przy włączaniu napedu lub blokady również stawał....po wizycie mechaników stwierdzili że słabe pompy wiec jedna poszla do regeneracji a druga została wstawiona nowa...filtry nowe olej też świeży a problem z kierownica jak byl tak jest...dodatkowo po wymianie  czasami na chwile wyskakuje owa kontrolka i chwilowo ciagnik staje...czy jest opcja zeby coś sie zapowietrzyło ? No i co z tym wspomaganiem ? Może ktoś miał podobna hece lub jest w stanie coś podpowiedziec ?
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez Wojtekrumun
      Cześć! Czy ktoś mi może powiedzieć do czego służy komputer z wyświetlaczem nad ehr-em? I jak go uruchomić? Mam jeszcze problem z obrotomierzem. Nie działa jak uderzę w konsole to wskazówka zaczyna wariować. Liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.