johny

Case seria JX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
micgal39533    499

cinek1808 napisał: Micgal spojrzałeś co z tą zaślepka? Jutro rano zobaczę co tam jest U mnie też jest taki otwór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Z tym ze u mnie potrafilsie grzac w lato i zasysalo weze co do chlodnicy ida oraz czasami puszczal mi blekitny dym ale np nigdy na 3/1 tylko np 3/2 i tak ok 2tys obrotow to puszczal dym i zastanawia mnie czy wtryski nie sa przyczyna no ale samo grzanie sie swoja droga, jeszcze musze zobaczyc czy termostat sie otwiera dobrze ale na pierwszy ogien test uszczelki bede robil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Zapewne znalazlem przyczyne grzania sie jx'a , walniety termostat bo dolny przewod zimny gorny goracy a po zdjeciu korka od chlodnicy zaczynal sie gotowac. Jeszcze tylko to dymienie na niebiesko, w przyszlym tygodniu wyciagne wtryski i zawioze do sprawdzenia, test na uszczelke nic nie wykazal. Jedynie jeszcze pierscienie moga byc do wymiany ale nie powiazane z przegrzaniem bo przed tym jak zaczal sie grzac juz puszczal dymka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746

Wtryski to raczej na czarno by kopcil.  Niebieski prawdopodobnie spala olej.  Albo padła ci turbo. Moze byc peknieta głowica.jest opcja że z cylindrów zrobiło sie jajo.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Zaczne od wtryskow i tak bo najprosciej i znikomy koszt.w manualu serwisowym ktory znalazlem jest napisane wlasnie o wtryskach a nawet o wadliwym termostacie przy takim dymieniu

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystian96    1

Witam. Może ktoś sie spotkał z takim problemem lub zna jego rozwiązanie .Ciągnik case jx 80. Otóż w miejscu gdzie wychodzi wałek (nr.2 na załączonym rysunku ) z pokrywy/osłony (1) od strony chłodnicy zaczął przeciekać olej . wkręt (4) był prawie obcięty i wałek troche się ruszał . Został wymieniony o-ring (7) oraz wkręt. I narazie olej nie cieknie ale wałek drży.

A drugie pytanie to czy wie ktoś jak wyregulowac zawory i jaki luz powinien być

wałek.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek8606    0

Witam wszystkich 

 

Czy miał ktoś awarię skrzyni która polega na tym że mimo rewersu ustawionego na neutral i wciśniętego sprzęgła traktor jedzie (sunie) do przodu. Kolejnym objawem jest  niemożność wbicia biegu po zatrzymaniu ciągnika (podczas jazdy biegi wchodzą normalnie) i na 3 i 4 biegu czuć że sprzęgło się wślizguje traktor traci uciąg i tak na każdym zakresie. Po wstępnych  rozmowach ze znajomym serwisantem awaria polega na wypchaniu któregoś ??? uszczelniacza. I tu moje pytanie który to uszczelniacz ,czy wyciągać trzeba całą skrzynię czy wystarczy rozpołowienie (dojście od strony silnika)

Ciągnik z 2012 skrzynia 12x12 rewers hydrauliczny


Zakupiłem pasę JD 575 i potrzebuję instrukcję obsługi. Może ktoś takową posiada? Będę wdzięczny za pomoc.
Mój e mail: marek180686@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Witam. Czy napisze ktoś co ile godzin wymiana oleju silnikowego, w skrzyni, przednim moście i zwolnicach według instrukcji dla modelu jx60 4cylindry turbo intercooler 2011r.? Jaki olej? Bo moja instrukcja jest od 3 cylindrowego a to ponoć znaczącą różnica w okresach serwisowania. 

Drugie pytanko o regulacje sprzęgła. Powinien być wyczuwalny jakiś luz jak dojdzie do górnego położenia pedał sprzegła? U mnie czuć napięta linkę w tej pozycji i wysoko chwyta sprzęgło. 

Edytowano przez piotrols

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
31 minut temu, piotrols napisał:

Witam. Czy napisze ktoś co ile godzin wymiana oleju silnikowego, w skrzyni, przednim moście i zwolnicach według instrukcji dla modelu jx60 4cylindry turbo intercooler 2011r.? Jaki olej? Bo moja instrukcja jest od 3 cylindrowego a to ponoć znaczącą różnica w okresach serwisowania. 

Drugie pytanko o regulacje sprzęgła. Powinien być wyczuwalny jakiś luz jak dojdzie do górnego położenia pedał sprzegła? U mnie czuć napięta linkę w tej pozycji i wysoko chwyta sprzęgło. 

w silniku pewnie co 300h a reszta co 1200h olej to zależy od tego ile chcesz wydać $$ bo każdy spełniający normy będzie ok. luz powinien być chyba około 2cm ale nie pamiętam już 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Kilka stron wcześniej w temacie ktoś napisał " u mnie pisze że silnik co 500 a filtr w hydraulice co 600, olej hydrauliczny co 2 lata lub 1200" gdzie jest racja? Napisze ktoś z książki co tam nadrukowali? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Olej i filtry silnika 300h to optymalna opcja, filtry hydrauliki co 600, olej w skrzyni do 2000h


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409
10 minut temu, piotrols napisał:

Kilka stron wcześniej w temacie ktoś napisał " u mnie pisze że silnik co 500 a filtr w hydraulice co 600, olej hydrauliczny co 2 lata lub 1200" gdzie jest racja? Napisze ktoś z książki co tam nadrukowali? 

 

Silnik raz w roku przynajmniej, jeśli lejesz syntetyka i robisz te 500h rocznie to możesz pozostać na tylu, jeśli chcesz lac pół-syntentyka lub mineralnego to skróć do 300-350h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Ok. A ze sprzęgłem doradzicie? Bo będę koło odkrecal i przy okazji mogę zbiornik paliwa opuścić i wyregulowac, tylko w myśl jakiej zasady? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Obojetnie jaki ale luz musisz mieć bo skończy się wywaleniem dzwigienek czy tam łapek sprzęgła i wymianą docisku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Ok. Dzięki. Przy pompie paliwowej jest dość spora cewka(chyba to cewka) która jest połączona z dźwigienka pompy. Dochodzi do niej jeden kabelek. Co to za ustrojstwo.? U mnie to odłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
6 godzin temu, piotrols napisał:

Witam. Czy napisze ktoś co ile godzin wymiana oleju silnikowego, w skrzyni, przednim moście i zwolnicach według instrukcji dla modelu jx60 4cylindry turbo intercooler 2011r.? Jaki olej? Bo moja instrukcja jest od 3 cylindrowego a to ponoć znaczącą różnica w okresach serwisowania. 

Dane z innego źródła niż instrukcja : silnik wymiana oleju co 200  filtr co 400 h (?), skrzynia ( hydraulika) co 1600 h, filtr co 400 h, 46 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Witam. Czy ktoś zdradzi jaka jest długość paska który napędza spreżarkę klimy i sprężarke powietrza jx60? W serwisie się poddali bo nie mają w katalogach sprężarek powietrza bo w Polsce były dokładane.

Czy ktoś wie za co odpowiada ta dźwigienka na zdjęciu i (chyba) cewka która jest z nią połączona? IMG_20190227_091131.thumb.jpg.64faf8f52534aec043a0010338f1286d.jpg

 

 

Edytowano przez piotrols

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25644

W gniazdku zapalniczki zginął mi prąd. Prawdopodobnie przy montażu gniazda zrobiłem zwarcie. Wedle instrukcji odpowiada za nie bezpiecznik 15A który jest dobry. Czy gdzieś pod tapicerką jest jakieś zabezpieczenie bądź inny bezpiecznik?

Jx70 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Ja jak przy tylnim gniezdzie w kabinie zwarcie zrobiłem to walilo 40 pod maska w tych bezpiecznikach. Co do paska od klimy u nas serwisant mowil zeby inny niz orginalnie przychodzi dac bo za dlugi tamten a nawet gdzies zapisane mialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25644

Zgadza się, spaliło 40A. Już zrobione i komputer opryskiwacza podpięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31
Dnia 29.12.2016 o 22:21, rolnikcasejx70 napisał:

Witam mam problem z uszczelniaczem wału korbowego silnika z przodu. Problem polega na tym, że dość często się on zużywa co około 400mtg. 

Sprawdzałem odmę niby działa, dalej nie mam pojęcia co może być przyczyną.

Proszę o pomoc użytkowników case jx w 4 garach 3,2cm3.

Witam mam pytanie czy Pan sam wymienia ten uszczelniacz bo u mnie też siadł po 500 godz i mam sam sobie wymienić i jeszcze nie robiłem w case i prosił bym o podpowiedz ja się za to zabrać.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj