Skocz do zawartości
johny

Case seria JX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
johny    2

Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejko    0

wiecej ludzi mialo zapewne kontakt z NH TDD a to jest to samo tylko ze niebieskie i z niezrozumialej przyczyny tansze.tak samo jak JXU i TL-A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jest w niej malo miejsca np. jak bys chcial jechac z kumplem to on ostro sie poobija sam sie tak poobijalem :) no i te lampy zeby byly zamontowane tak jak w tdd ale lampy to jeszcze nic. troszke wieksza kabina i by bylo ok :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Na wiosce jest jx 80 i ok po miesiącu rozleciała sie skrzynia biegów. Szczęście że jest na gwarancji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

po to jest gwarancja zeby takie zeczy mozna bylo wykryc grupa CNH przymieza sie do wprowadzenia GWARANCJI NA 3 LATA !!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

to jak by była na 3 lata to by było całkiem dobrze jak by woriwadzili jak w samochodach KIA na 7 lat to wogóle by był :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

no ale ty musisz tez spelniac warunki przeglady w odpowiednich odstepach moto godzinnym tak jak ksiazka pisze musisz wszystkie miec oleje i filtry orginalne

Przeglady wykonuje diler

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam!

Lepiej żeby CNH nie wprowadzało gwarancji na 3 lata na TDD i JX bo się zapłaczą i firma splajtuje. A to co napisał Arni to mnie nie dziwi że skrzynia poszła tak szybko.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Czemu? Ponieważ już słyszałem kilka przypadków że się tak stało, zresztą z jakością w tych modelach jest niezbyt dobrze ale co się spodziewać od takiej ceny równej zetorowi. Zresztą jak rozmawiałem z ludźmi to np. Niemcy zaczynają kupować Case od modelu JXU a to już całkiem ina konstrukcja i inna jakość, cena zresztą też. Rozmawiałem ostatnio z użytkownikiem Case JX tylko nie pamiętam jaki dokładnie model taka luźna rozmowa JX90 najprawdopodobniej, po 100 mth wycieki spod podnośnika, wycieki przy silniku, konkretnie pompy wodnej, a do tego zacinający się podnośnik i podobno dużo pali ale nie lubię takich argumentów jak nie mam na nie dowodów więc nie można traktować tego stwierdzenia o paleniu jako prawdziwe kwestia wielu czynników no ale usterki to fakt, ale może taki model mu się trafił. Już wcześniej opisywałem TDD 80 posty są tam więc nie będę się powtarzał. Osobiście dalej nie zmienię zdania że jak miałbym wybierać to zawsze dla mnie osobiście zetor będzie lepszym wyborem a argumenty pokazałem w poście o TDD więc tam zajrzyj.

To tyle pozdrowionka i bez urazy do użytkowników takich ciągników to moja prywatna opinia. Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

A jeszcze jedno silniki. Obecnie wszystkie ciągniki Case to IVECO, jedynie Magnum i wyższe modele Steigera to Cummins.

JX niestety nie ma najnowszej konstrukcji silnika tylko starszy 3,9 litra wcześniej był też montowany w serii JXU ale obecnie zastąpiono go 4,5l IVECO z najnowszej generacji no i jest to już naprawdę dobry silnik. Na stronach Iveco nie znalazłem opisu co do silnika z JX a są opisy do innych ale najnowszej generacji. Moim zadaniem obecnie jedne z lepszych silników na rynku nie ustępują innym markom.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

właśnie się tak pytam bo tata zamierza kupić Casa JX 90 i się dlatego i chyba na to sie zanosi że go kupi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52
Może warto poczekać na nowego CS Pro?

wiesz napewno warto poczekac tylko ze jest to ciagnik innej klasy niz JX i napewno bedzie drozszy i to sporo a swoja droga macie moze jakies blizsze informacje na temat CS PRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

CS Pro no i bu styknoł ten 90 KM tylko ciekawe jaka cena no my narazie nie będziemy brać tylko na wiosnę dopiero no tylko ciekawe jaka ta cena :) a jeszcze co byście doracili innego takiego około 90 KM do 150 tyś ?? ale co tam marzyć ten Case CS Pro i tak będzie o wiele drorzszy :) a tak apropo to wie ktoś kiedy będzie w sprzedaży w POLSCE ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    1
A może wie ktoś jakiego typu sprzęgło jest w Case'ach z tej serii?

Znaczy suche czy w kąpieli olejowej?

"Efficient power transfer. The dry type clutch transfers power to the

implement without affecting the tractor speed, matching performance to

ground speed conditions. The PTO shaft is free to rotate when the engine

is switched off."

Oto cytat z broszurki informującej o serii JX, można ją znaleźć na sieci.

 

Kiedyś na stronie Adleragro była taka informacja na temat TD80D (ale to to samo co odpowiedni JX):

 

"NAPĘD - 4x4 (4WD), sprzęgło suche ceramiczne o średnicy 11 cali, skrzynia biegów mechaniczna 12x12 lub 20x12, synchronizowana, logiczny układ biegów, przełożenia dobrane optymalnie, centralne przeniesienie napędu na przednią oś, mechaniczna blokada tylnego mechanizmu różnicowego, samohamowna blokada przedniego mechanizmu różnicowego, kąt skrętu kół przednich 50°, promień skrętu 4,2 m bez użycia niezależnego hamulca, hamulec roboczy tarczowy, mokry, niezależny, koła rozstawne: pięć szerokości z przodu (od 1560 do 2000 mm) i siedem z tyłu (od 1400 do 2000 mm)."

 

A to informacja jeszcze z innych papierków:

 

"DIESEL ENGINE

TD80D

72 Engine hp @ 2500 rpm

62 PTO hp @ 2500 rpm

4 Cylinder Naturally Aspirated Engine

238 cu in (3.9 L) Displacement

11 inch Cerametallic Clutch

TD95D

90 Engine hp @ 2500 rpm

80 PTO hp @ 2500 rpm

4 Cylinder Turbocharged Engine

238 cu in (3.9 L) Displacement

12 inch Cerametallic Clutch

PTO

540 rpm Mechanical PTO (1-3/8 in. 6 splines)

Fully Independent, dry clutch

Mechanical Engagement

Flip-up PTO Shaft Guard"

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

A jak z częściami do tych jx/td czy na wszystko trzeba czekać aż przyjdzie z niemczech itp. czy to prawda że na pompie paliwoej i jakichś tam innych elementach można znaleźć "made in india" lub made in korea" i czy te napędy to nie jest to samo co i w zefirze z pronaru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Pytanie do dealera o dostępność części ale nie zapewnienia że tak będzie tylko fakt wystarczy zapytać np telefonicznie że masz taki model sprowadzony i potrzebujesz na szybko np: pompy hydrauliki, cylinderka hamulcowego i zobaczysz jak jest z cenami i dostępnością. Na pompie paliwowej sam osobiście widziałem napis Made in India oglądałem na Agro-Show bliżej ten ciągnik. Korea nie spotkałem się więc nie potwierdzam. Co do Zefira hm ciekawe pytanie ale nie jest ono bez sensu bo ciągnik ten to licencja New Holland tylko starszej generacji z silnikiem Forda. Co do osi przedniej szczerze całkiem podobna jak w Case. Zresztą tej samej marki carraro. A jak jest z resztą to nie wiem. Różnica jest bo Zefir chyba nie ma zwolnic a JX ma ale nie mam pewności trzeba by zajrzeć na stronę Pronara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×