johny

Case seria JX

Polecane posty

Agrest    25635

W JX70 zginęły mi kierunki i awaryjne. 

Sprawdziłem bezpieczniki  i ok. 

Czy to przerywacz się spalił czy może przełącznik kierunków zepsuty? 

Jeśli by przełącznik był wadliwy to chyba awaryjne by były?

Ostatnio zmieniłem linkę od sprzęgła niby żadnej rozłączonej kostki nie znalazłem.

Przerywacz to ta mała kwadratowa czarna puszka?

Czy jeżeli byłby uszkodzony przełącznik kierunków to awaryjnych również nie będzie ?

Kiedyś już mi zginęły tak ze 4 lata temu. Odkręciłem przełącznik kierunków poruszyłem kablami i wróciło. Dziś to nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25635

Czy jeżeli byłby uszkodzony przełącznik kierunków to awaryjnych również nie będzie ?

Kiedyś już mi zginęły tak ze 4 lata temu. Odkręciłem przełącznik kierunków poruszyłem kablami i wróciło. Dziś to nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Witam. Mam problem z jx90 otoz aktualnie ciezko pali i po odpaleniu zakopci i chodzi nie rowno przez chwile. Na jesieni juz byl objaw taki ze przy pewnych obrotach ale nie na kazdym biegu kopcil na niebiesko przez chwile takie dymki sobie puszczal. Pompa byla robiona przed zniwami. Czy to moze byc wina ktoregos wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

mogą być wtryski, może też być filtr paliwa chociaż u mnie było bez dymu ale chodził nie równo na wysokich obrotach a w końcu stracił moc po wymianie filtra problem znikł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

W sumie filtry wymienialem razem z pompa. Koszt sprawdzenia wtryskow tez nie duzy tylko dostep słaby. 

Aha zapomnialem dodac ze przy robocie sie grzal ale tylko jak sie jezdzilo 3/1 ponizej mozna bylo dawac mu maks obroty non stop i nic. Po zatrzymaniu sie momentalnie temp spadala. Weze miekkie byly, wyrzucal plyn zbiorniczkiem, olej czysty.

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Wymienialem w tym roku na nowy oby dwa.  nie sa to orginaly ale taka samo wygladaly tylko kolorem sie roznily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Myslalem nad uszczelka ale wtedy chyba przewody by sie robily twarde a tu doslownie je zasysa wiec nie wiem co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746

Potrzebna pomoc.  Tam powinna byc zaslepka czy jaka śruba.  Ten otwor jest w bloku . Tuz za wyłącznikiem zasilania dla całego ciągnika

20190113_122946.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

jak znajdę w książce to napiszę ;) 

 

ok znalazłem 16l 

Edytowano przez micgal39533

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

Instrukcje mam bo tesc bral nowego. Ale chyba bardziej by soe przydala ksiazka serwisowa bo non stop cos sie psuje w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

to jakiś kiepski model się trafił, a który rocznik? w tej książce co jest instrukcja obsługi to jest pod koniec jak zaczyna się o smarowaniu itp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    758

2010 rok. Duzo nie robi w sumie bo ma 2tys dopiero. Teraz jak mam woecej krow to zaczal nabijac dopiero. Juz 2 razy pompa wtryskowa byla robiona, teraz bede w tygodniu badalczy uszczelka jest walnieta czy pierscienie bo kuleje jak sie go odpala i mega problem z odpaleniem. Ten rozdzielacz z tylu po prawej jest do zrobienia niby tylko oringi w nim trzeba wymienic. Walek od womu soe ukrecil i to praktycznie bez obciazenia ale kowal ogarnal temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

no to dziwne u mnie też dobija do 2 tyś i na razie tylko uszczelniacz przedniego koła był wymieniany na gwarancji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
2 godziny temu, ChiquitaB napisał:

. Juz 2 razy pompa wtryskowa byla robiona, teraz bede w tygodniu badalczy uszczelka jest walnieta czy pierscienie bo kuleje jak sie go odpala i mega problem z odpaleniem. 

Znajomy miał podobnie w JX 80, słabo palił , po odpaleniu kopcił na biało , sprawdzał pompę , wtrysków nie udało się wyciagnąć , pomogła wymiana pompy zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj