marciniu94

Rozdzielacze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marciniu94    6

Witam wszystkich forumowiczów! Odkrecilem rozdzielacz jednosekcyjny poniewaz bardzo lal nawet na postoju i mam pytanie gdzie idą wszystkie uszczelniacze bo nie wiem czy go rozbierac calego. I ci ktorzy go rozbierali moze wiedza gdzie najczesciej puszczaja uszczelki i sie zużywaja? Proszę o szybką odpowiedź, z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jak będziesz pomiędzy sekcjami wymieniał, to zakładaj odpowiedzniej grubości, jak po wymianie nie będą sekcje chodziły, znaczy że źle złożyłeś, i gdzieś jest o ring za gruby

 

 

zazwyczaj leje na kołpaku i to na tym się skup, na kołpaku wymień wszystkie jakie tylko się da (3 szt)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Chyba miedzy sekcjami nie będzie wymieniał bo napisał o jednosekcyjnym. Faktycznie najczęściej leją na kołpaku- dla niezorientowanych tam gdzie wychodzi dźwigienka. Blokowanie się suwaków w sekcjach nie zależy tylko od gum- choć należy stosować tylko oringi w rozmiarach zalecanych przez producenta rozdzielacza, montując po naprawie rozdzielacz do kupy musi on być ustawiony na równej powierzchni i dopiero można go skręcać. Sam w to nie wierzyłem, że taka kupa grubego żeliwa może się odkształcać podczas skręcania nieodpowiednio ustawionych sekcji do momentu gdy skręcałem rozdzielacz ustawiony na chodniku betonowym- nie szło suwaków ruszyć. Teraz skręcam na grubej równej szybie- ale już parę lat nie robiłem rozdzielaczy do bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Z tym odkształcaniem to fakt tak jest, przed sezonem podkusiło mię sprawdzić czy śruby na rozdzielaczu są dokręcone i każda poszła po ok 1/3 obrotu i efekt był taki że nie można było ruszyć rozdzielacza, poluzowanie pomogło.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zapomniałeś o regulacji prędkości motowideł, w ten tłoczek wchodzi z 20cm3 oleju, musi być dławik.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ma ktoś fotki jak wyglądają te dławiki? Rozbierałem rozdzielacz od podnoszenia hederu i motowideł, nie zauważyłem aby jakieś dławiki wyleciały a po złożeniu bardzo szarpie jak by właśnie brakowało dławików... W którym miejscu one powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    116

Krążek metalu o grubości 3mm z dziurką na środku jest w tym nyplu na rozdzielaczu gdzie przykręca się rurki jest tak lekko zatoczony że nie "wpada" do tych nypli a opiera się o krawędź

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko do podnoszenia hederu i opuszczania motowideł.

Opuszczania hederu z większym otworkiem.

Opuszczanie nagarniacza z mniejszym otworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

witam  czy wiecie panowie z jaką siłą powinien być skręcony rozdzielacz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj