Skocz do zawartości
marciniu94

Rozdzielacze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marciniu94    2

Witam wszystkich forumowiczów! Odkrecilem rozdzielacz jednosekcyjny poniewaz bardzo lal nawet na postoju i mam pytanie gdzie idą wszystkie uszczelniacze bo nie wiem czy go rozbierac calego. I ci ktorzy go rozbierali moze wiedza gdzie najczesciej puszczaja uszczelki i sie zużywaja? Proszę o szybką odpowiedź, z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jak będziesz pomiędzy sekcjami wymieniał, to zakładaj odpowiedzniej grubości, jak po wymianie nie będą sekcje chodziły, znaczy że źle złożyłeś, i gdzieś jest o ring za gruby

 

 

zazwyczaj leje na kołpaku i to na tym się skup, na kołpaku wymień wszystkie jakie tylko się da (3 szt)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Chyba miedzy sekcjami nie będzie wymieniał bo napisał o jednosekcyjnym. Faktycznie najczęściej leją na kołpaku- dla niezorientowanych tam gdzie wychodzi dźwigienka. Blokowanie się suwaków w sekcjach nie zależy tylko od gum- choć należy stosować tylko oringi w rozmiarach zalecanych przez producenta rozdzielacza, montując po naprawie rozdzielacz do kupy musi on być ustawiony na równej powierzchni i dopiero można go skręcać. Sam w to nie wierzyłem, że taka kupa grubego żeliwa może się odkształcać podczas skręcania nieodpowiednio ustawionych sekcji do momentu gdy skręcałem rozdzielacz ustawiony na chodniku betonowym- nie szło suwaków ruszyć. Teraz skręcam na grubej równej szybie- ale już parę lat nie robiłem rozdzielaczy do bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    534

Z tym odkształcaniem to fakt tak jest, przed sezonem podkusiło mię sprawdzić czy śruby na rozdzielaczu są dokręcone i każda poszła po ok 1/3 obrotu i efekt był taki że nie można było ruszyć rozdzielacza, poluzowanie pomogło.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marciniu94    2

Czy dławiki w rozdzielaczu powinny być powkładane we wszystkie te redukcje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Tylko do podnoszenia hederu i opuszczania motowideł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Zapomniałeś o regulacji prędkości motowideł, w ten tłoczek wchodzi z 20cm3 oleju, musi być dławik.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Ma ktoś fotki jak wyglądają te dławiki? Rozbierałem rozdzielacz od podnoszenia hederu i motowideł, nie zauważyłem aby jakieś dławiki wyleciały a po złożeniu bardzo szarpie jak by właśnie brakowało dławików... W którym miejscu one powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    39
(edytowany)

Krążek metalu o grubości 3mm z dziurką na środku jest w tym nyplu na rozdzielaczu gdzie przykręca się rurki jest tak lekko zatoczony że nie "wpada" do tych nypli a opiera się o krawędź

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko do podnoszenia hederu i opuszczania motowideł.

Opuszczania hederu z większym otworkiem.

Opuszczanie nagarniacza z mniejszym otworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    0

witam  czy wiecie panowie z jaką siłą powinien być skręcony rozdzielacz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez markus1703
      Witam wsyztskich, mam takie problem w swoim kombajnie i nie wiem jak sobie poradzic Jest to redkord z 2003 roku Otoz nie działa mi obrotomierz silnika tzn podobno cos z masa i majster ktory byl u mnie na sile chce wstawiac stare zegary i przerabiac . Mi sie to nie usmiecha za bardzo Zegary te Zarowno obrotomierz silnika jak i bębna mlucącego to zegary elektroniczne KWADRATOWE Nie są to te stare okrągle POwiedzcie mi czy znacie moze kogos kto wyminil w takich zegarach wyswietlacz kwarcowy?? Zeby te zegary ustawic to trzeba je przeskalowac bo oklamuja a do tego potrzebny jest wyświetlacz A moze ktos wie gdzie mozna kupic w razie czego takie zegary Moze ktos z Was mialby takie na sprzedanie Przypominam ze śa to te kwardatowe zegary Pomożcie koledzy bo rzepak sie zbliza i nie wiem co robic A znaleźc nie moge Jak cos to piszcie na forum badz lukasz.markuszewski@gmail.com Numer gadu 3559353 badz tel 516907422 POzdrawiam serdecznie
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam panowie mam taki problem temperatura oleju jest wysoka woda jest w idealnym stanie ale olej to masakra kombajn się grzeje bez przerwy, Miał ktoś taki przypadek
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Z tego co szukalem  na necie sa dwa typy kominow do rekorda i niewiem ktory wybrac, ktory moze byc lepszy.
      Bede go robil sam bo 500zl to gruba przesada.
      1. Komin duzy, od dolu do gory do polowy jest blacha,  a od polowy do gory jest siatka i na samej gorze przykryty blacha.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=Z4NCmhwDAH84ZM%3A
       
      2. Waskie, cale z blachy, ciagnie powietrze z samej gory.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=KIhOZ7_X5IE8uM%3A
       
    • Przez Kamil1025
      Witam mam rekorda z 86r i od 3 sezonów mam problem w tym kombajnie z Hydrauliką, a konkretnie na początku wyglądało to tak że hydraulika się zacinala i kompletnie nic nie działało, wtedy dokręcalismy zawór ciśnieniowy z rozdzielacza 4 sekcyjnego i przechodzilo, w zeszłym sezonie pod koniec zdażalo się to już tak często że wymienilismy pompę hydrauliki i zawór ciśnieniowy z rozdzielacza 2 sekcyjnego ( nic to nie pomogło) a nawet powiedział bym że cała hydraulika zaczęła działać znacznie wolniej. W tym sezonie wyjechałem i wymieniłem filtr oleju hydraulicznego niestety muszę przyznać że nie był w najlepszej kondycji a problem jaki mam teraz z Hydrauliką polega na tym że działa wszystko oprócz hederu który bardzo wolno podnosi się na około poł metra i to na bardzo wysokich obrotach i dalej ani milimetra. Już zupełnie nie wiem co robić co wymienić żeby było dobrze. Zastanawiam się czy nie wymienić rozdzielacza dwu sekcyjnego bo przez niego jak się nie mylę napoczatku przepływa olej. Macie jakieś pomysły a może mieliście taki problem, z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.