Skocz do zawartości
marciniu94

Rozdzielacze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marciniu94    2

Witam wszystkich forumowiczów! Odkrecilem rozdzielacz jednosekcyjny poniewaz bardzo lal nawet na postoju i mam pytanie gdzie idą wszystkie uszczelniacze bo nie wiem czy go rozbierac calego. I ci ktorzy go rozbierali moze wiedza gdzie najczesciej puszczaja uszczelki i sie zużywaja? Proszę o szybką odpowiedź, z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

jak będziesz pomiędzy sekcjami wymieniał, to zakładaj odpowiedzniej grubości, jak po wymianie nie będą sekcje chodziły, znaczy że źle złożyłeś, i gdzieś jest o ring za gruby

 

 

zazwyczaj leje na kołpaku i to na tym się skup, na kołpaku wymień wszystkie jakie tylko się da (3 szt)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Chyba miedzy sekcjami nie będzie wymieniał bo napisał o jednosekcyjnym. Faktycznie najczęściej leją na kołpaku- dla niezorientowanych tam gdzie wychodzi dźwigienka. Blokowanie się suwaków w sekcjach nie zależy tylko od gum- choć należy stosować tylko oringi w rozmiarach zalecanych przez producenta rozdzielacza, montując po naprawie rozdzielacz do kupy musi on być ustawiony na równej powierzchni i dopiero można go skręcać. Sam w to nie wierzyłem, że taka kupa grubego żeliwa może się odkształcać podczas skręcania nieodpowiednio ustawionych sekcji do momentu gdy skręcałem rozdzielacz ustawiony na chodniku betonowym- nie szło suwaków ruszyć. Teraz skręcam na grubej równej szybie- ale już parę lat nie robiłem rozdzielaczy do bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    449

Z tym odkształcaniem to fakt tak jest, przed sezonem podkusiło mię sprawdzić czy śruby na rozdzielaczu są dokręcone i każda poszła po ok 1/3 obrotu i efekt był taki że nie można było ruszyć rozdzielacza, poluzowanie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Ma ktoś fotki jak wyglądają te dławiki? Rozbierałem rozdzielacz od podnoszenia hederu i motowideł, nie zauważyłem aby jakieś dławiki wyleciały a po złożeniu bardzo szarpie jak by właśnie brakowało dławików... W którym miejscu one powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    32

Krążek metalu o grubości 3mm z dziurką na środku jest w tym nyplu na rozdzielaczu gdzie przykręca się rurki jest tak lekko zatoczony że nie "wpada" do tych nypli a opiera się o krawędź

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko do podnoszenia hederu i opuszczania motowideł.

Opuszczania hederu z większym otworkiem.

Opuszczanie nagarniacza z mniejszym otworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×