marciniu94

Rozdzielacze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marciniu94    2

Witam wszystkich forumowiczów! Odkrecilem rozdzielacz jednosekcyjny poniewaz bardzo lal nawet na postoju i mam pytanie gdzie idą wszystkie uszczelniacze bo nie wiem czy go rozbierac calego. I ci ktorzy go rozbierali moze wiedza gdzie najczesciej puszczaja uszczelki i sie zużywaja? Proszę o szybką odpowiedź, z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

jak będziesz pomiędzy sekcjami wymieniał, to zakładaj odpowiedzniej grubości, jak po wymianie nie będą sekcje chodziły, znaczy że źle złożyłeś, i gdzieś jest o ring za gruby

 

 

zazwyczaj leje na kołpaku i to na tym się skup, na kołpaku wymień wszystkie jakie tylko się da (3 szt)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Chyba miedzy sekcjami nie będzie wymieniał bo napisał o jednosekcyjnym. Faktycznie najczęściej leją na kołpaku- dla niezorientowanych tam gdzie wychodzi dźwigienka. Blokowanie się suwaków w sekcjach nie zależy tylko od gum- choć należy stosować tylko oringi w rozmiarach zalecanych przez producenta rozdzielacza, montując po naprawie rozdzielacz do kupy musi on być ustawiony na równej powierzchni i dopiero można go skręcać. Sam w to nie wierzyłem, że taka kupa grubego żeliwa może się odkształcać podczas skręcania nieodpowiednio ustawionych sekcji do momentu gdy skręcałem rozdzielacz ustawiony na chodniku betonowym- nie szło suwaków ruszyć. Teraz skręcam na grubej równej szybie- ale już parę lat nie robiłem rozdzielaczy do bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    549

Z tym odkształcaniem to fakt tak jest, przed sezonem podkusiło mię sprawdzić czy śruby na rozdzielaczu są dokręcone i każda poszła po ok 1/3 obrotu i efekt był taki że nie można było ruszyć rozdzielacza, poluzowanie pomogło.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Zapomniałeś o regulacji prędkości motowideł, w ten tłoczek wchodzi z 20cm3 oleju, musi być dławik.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Ma ktoś fotki jak wyglądają te dławiki? Rozbierałem rozdzielacz od podnoszenia hederu i motowideł, nie zauważyłem aby jakieś dławiki wyleciały a po złożeniu bardzo szarpie jak by właśnie brakowało dławików... W którym miejscu one powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    40

Krążek metalu o grubości 3mm z dziurką na środku jest w tym nyplu na rozdzielaczu gdzie przykręca się rurki jest tak lekko zatoczony że nie "wpada" do tych nypli a opiera się o krawędź

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko do podnoszenia hederu i opuszczania motowideł.

Opuszczania hederu z większym otworkiem.

Opuszczanie nagarniacza z mniejszym otworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Ma ktos zalozona klime postojowa (montowana w szyberdachu) z ciezarowki w Bizonie lub innym sprzecie rolniczym?
      Ciekawi mnie jak to zdaje egzamin w upaly, bo mysle by zamontowac w swoim rekordzie. Montaz latwy, bo dziure w dachu wyciac, zamocowac i doprowadzic prad.
    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez Vatilstat
      Witam dzisiaj chce się zapytać jak sprawdzić olej w zwolnicy przodniej i ile powinno go być.
    • Przez szymek85
      Witam mam problem z instalacją a mianowicie wskaźnik ciśnienia pokazuje że jest około 1,5 bara po sprawdzeniu zegarem na silniku jest prawie 4 bary dodam iż kontrola od oleju cały czas też świeci. Pierwsze co to wymieniłem oba czujnik ale to nic nie pomogło. Może macie jakieś sugestie co można jeszcze zrobić?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam!
      Zastanawiam się nad kupnem Bizona rekord Z058/1 z 1995roku.
      Kombajn jest na mniejszej chłodnicy.
      I zastanawia mnie jeszcze jakie zmiany nastąpiły w rekordzie po 2000 roku, bo na razie wiem, że do wyposażenia doszedł dżojstik i kombajn ma ładniejszą estetykę.
      Dodaje zdjęcia kombajnu:
       

       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.