Polecane posty

BENNY82    242

Pewnie kabel odlaczyli . pracowac mozna bez klimy ale masz za to przedni tuz I pneumatyke co jest bardzo rzadkie I skrzynia 40km/h bo zgaduje ze jest z niemiec. Targuj sie jeszcze bo w takiej cenie to wersje pro chodza z 97r troche drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3
Napisano (edytowany)

Witam. Od dluzszego czasu borykam sie z cse 5120. Podejrzewałem głownie układ paliwowy i schodzące paliwo poniewaz podczas krecenia dlugo nie pojawial sie dym. Teraz po wymianie pompki , wstawienia gruszki z podwojnymi zaworami i wymianie węży przy baku dym pojawia się duzo szybciej ale mimo to bardzo ciezko  pali. Załozone ma nowe wtryski (wloskie ok 90zł/szt) bo 2 mocno lały a koljne 2 tez byly nie ciekawe. Nowy akumulator tez wiele sprawy nie załatwil. Wymienianą miał uszczelke pod głowica bo uciekał płyn chłodzacy po bloku. Płynu nie ubywa i w tej kwestii jest ok. Jedyne co to na 99%  byl przegotowany przez poprzedniego wlascicilea we francji  i teraz pytanie czy bardziej szukac przyczyny przy pompie i ukladzie paliwowym czy silnik do roboty ? Moze ktos cos doradzi ? Bo moze nie warto tykac pompy i pchac sie wkoszty jak przyczyna bedzie silnik?  

Edytowano przez Karror830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Za każdym razem jest problem z odpalaniem? Zimny, ciepły silnik, przy większych mrozach? Możesz zamontować grzałkę płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Robiles wtryski I nie zawiozles pompy-1 szy blàd. Jak byl przegrzany to tuleje mogly sie odksztalcic wlàcznie z blokiem I wszystko do osiowania I na przestrzal. Swieca plomieniowa do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

Jak jest ciepły pali na dotyk. Problem pojawia się jak postoji chociażby przez noc. Już jesienią jak nie było mrozów dlugo kręcił. 

Plomieniowka działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

a jak rozrusznik ? z wigorem kręci ? jak tak to zostaje kompresje zbadać, jak okej to pompa do pompiarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karror830    3

Jaka kompresja nie powiem. Co do rozrusznika wolniej kręci niz w drugim 51 mimo że założyłem nowy aku z rozruchem 1000A 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

no to kolego rozrusznik na stół, wyczyscic, wymienic szczotki, tulejki,łożysko nasmarować i juz powinno byc lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    4

Sprawdź układ paliwowy , w miejscu wyjścia paliwa z obudowy filtra jest holenderek który ma w środku sitko bywa że się zablokuje i niestety z odpalaniem krucho a i mocy mało...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzymek98    6

Panowie mama pytanie, sasiad chce kupic case 5120, i chcialbym wiedziec o jego wadach i zaletach, na co zworcic uwage przy kupnie ? Skrzynia 4 biegi i 4 polbiegi na masce napisane powerschift. Pozdrawiam

Edytowano przez rzymek98

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

W jakim kraju były produkowane 5120? Czy to prawda, że można spotkać wersję z śruubami/gwintami calowymi i metrycznymi? (Łożyska, oringi, szpilki itp części) 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam kolejny problem z moim case 5140 , otóż w trakcie prac polowych przestał działać mi podnośnik , na pusto działa aż miło ale pod obciążeniem nie ma wógóle siły , słychać tylko syczenie . Ciągnik posiada ładowacz czołowy który podnosi bez problemu 1,5T , ciągnik normalnie jeździ zmienia półbiegi a na tylnych wyjściach tłoczy 190bar , wygląda to tak jakby pompa nie dostawała sygnału od podnośnika że ma wytworzyć większe ciśnienie . Może ktoś coś takiego przerabiał już w swoim Case ? A może ktoś zna jakiegoś magika od Hydrauliki z Wielkopolski ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpada , po przestawieniu dźwigni na podnoszenie i po ruszaniu dźwigniami od wyjść zewnętrznych podnosi pod obciążeniem po parę centymetrów i utrzymuje maszynę podniesioną więc tłok i uszczelnienia są sprawne . dzisiaj zaóważyłem że nie idzie też rozłączyć wałka wom . Może to ma jakiś związek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Sprawdź zawór wysokości unoszenia, najlepiej jeszcze jakbyś zmierzył ciśnienie w momencie unoszenia na przewodzie sygnałowym, powinno być 7bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No kolego vroobel - chylę czoło - skąd wiedziałeś gdzie szukać , przerabiałeś już coś takiego ? Pod kulkę wpadł opiłek i podnośnik zwariwał . Wielkie dzięki za podpowiedź . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Ktoś zna patent na przegrzewajacy się przekaźnik rewersu? W zime jest ok, ale  w lato przekaźnik się przegrzewa i ciągnik nie chce jechać po zmianie kierunku jazdy, wystarczy poruszać przekaznikiem lub kablami i już jedzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Miałem trochę problemów z podnośnikiem to trochę znam jego budowę  i zasadę działania. Kolego JD1052 sprawdź jak wygląda cewka, czy już minimalnego zwarcia nie robi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssammy    0

Panowie problem, niedawno kupiłem Case 5140, nie działał jeden polbieg ale okazał się czujnik. Jeszcze nie robiłem nim w polu. Dzisiaj zaczęło mi coś wyć w okolicy pompy i elektrozaworów od podnośnika, po prawej stronkę przed tylna oska. Wcześniej tego na100 % nie było. Nie chce nic jeździć żeby czegos bardziej nie uszkodzić. Wszystko działa bez zarzutu podnośnik wspomaganie biegi itp. Stan oleju jest.

 

 

 

Ok dzisiaj poczyscilem guziki na błotnikach i tak jak by mniej, i doszliśmy do wniosku ze chyba ma tak wyć koło rozdzielacza. Jak jest u was?

i jeszcze pytanie o predkosciomierz, pokazuje mi 0 cały czas. Jak się zabrać do diagnostyki? Mam wyświetlacz z cyfrowym licznikiem i obrotami, reszta analogowa.

Edytowano przez ssammy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Sprawdź ciśnienie pompy na rozgrzanym oleju, a z licznikiem to albo zły parametr kół, albo co bardziej prawdopodobne zepsuty czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj