Karror830

Members
  • Ilość treści

    267
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

3 obserwujących

O Karror830

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 08.08.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3831 wyświetleń profilu
  1. Tak z rotorem i nożami Jak poznać że pasy już długo nie posłużą?
  2. Pytanie do uzytkowników, co bardziej polecacie ? do 35 tys, jakie są wady tych maszyni czy vicon jest drozszy w ewentualnych naprawach? Co oznacza ze pasy maja po jednej spince? https://www.olx.pl/oferta/prasa-john-deere-582-592-572-CID757-IDCdO3J.html#252d8fc898 https://www.olx.pl/oferta/prasa-vicon-2190-08r-rotor-siatka-2x-sznurek-CID757-IDnFGPe.html#2cbdd4729e tego viona byl ktos moze z was ogladac ?
  3. Możliwe żeby mlekoma płaciła 1,49 brutto do 10 tys? Co do mlekovity jaka cena przy 20 tys, 3,3 i 4,1 + k.uzytk ?
  4. Witam, przerabiał ktoś z was taki temat? Podczas ugniatania kukurydzy zjeżdżając przodem pojawił się olej hytran na przedniej ramie. Byłem pewien że uszkodził się przewód od przedniego tuza. Okazało się że olej kapie z rozrusznika. Jak wygląda naprawa, dużo roboty?
  5. Karror830

    Case 5120

    Panowie moze ktos z was miał taki problem. Case 5120 2 tygodnie temu mial wymieniany olej na nowy akcela hytran ultraction. Stary olej czysty ale napewno nie hytran dlatego w obawie co dolać wymieniłem na nowy. Zadnych zabrudzen czy resztek oringów/uszczelniaczy na siatkowym nie było. Ciagnik jedzil super do momentu wymiany oleju. nigdy nie zapalała sie kontrolka. Po wymianie tego samego dnia juz kilka razy zapaliła sie na drugiej połowce. Dzis ten problem dotyczy 1,2 i 4 połbiegu. Na 3 mozna jedzic cały dzien i nic nie rozłącza. Ale dziwi mnie ze ciagnik uzywany jest codziennie do załadunku paszowozu i 2 dni jezdzi na wszytskich polbiegach a jest dzien ze tylko na tym trzecim. Na poczatku zapalała sie kontrolka po wcisnieciu sprzegła ciagnik jechał dalej . Teraz nie zapal sie wogole kontrolka tylko ciagnik sie zatrzyma i po zmianie np kierunku jazdy ciagnik ruszy kilka cm i sie zatrzyma. Proba zmiany połbiegu nic nie daje bo nawet nie slychac aby sie zmienialy. PO zgaszeniu i odpaleniu kontrolka mruga 6 razy nie zalezenie na ktorym polbiegu zostawie a za pol godziny pojde odpale i kontrolka nie bedzie mrugac a ciagnik bedzie normalnie jezdzic ...
  6. Pytanie do osób z Lactalis president i którzy odchodzili od nich. Jakie jest ich podejście do dostawcy po złożeniu wypowiedzenia? A może komuś udało się za porozumieniem stron?
  7. Jakie macie ceny w Lactalis Winnica? Co o nich sądzicie?
  8. Ale słaby styk będzie tylko na wtyczce przed elektrozaworem koło prawego koła czy jest więcej kostek? Bo jeżeli tam będzie dobry styk to pozostaje uszkodzony kabel?
  9. Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone
  10. Karror830

    Case 5120

    Jaka kompresja nie powiem. Co do rozrusznika wolniej kręci niz w drugim 51 mimo że założyłem nowy aku z rozruchem 1000A
  11. Karror830

    Case 5120

    Jak jest ciepły pali na dotyk. Problem pojawia się jak postoji chociażby przez noc. Już jesienią jak nie było mrozów dlugo kręcił. Plomieniowka działa
  12. Karror830

    Case 5120

    Witam. Od dluzszego czasu borykam sie z cse 5120. Podejrzewałem głownie układ paliwowy i schodzące paliwo poniewaz podczas krecenia dlugo nie pojawial sie dym. Teraz po wymianie pompki , wstawienia gruszki z podwojnymi zaworami i wymianie węży przy baku dym pojawia się duzo szybciej ale mimo to bardzo ciezko pali. Załozone ma nowe wtryski (wloskie ok 90zł/szt) bo 2 mocno lały a koljne 2 tez byly nie ciekawe. Nowy akumulator tez wiele sprawy nie załatwil. Wymienianą miał uszczelke pod głowica bo uciekał płyn chłodzacy po bloku. Płynu nie ubywa i w tej kwestii jest ok. Jedyne co to na 99% byl przegotowany przez poprzedniego wlascicilea we francji i teraz pytanie czy bardziej szukac przyczyny przy pompie i ukladzie paliwowym czy silnik do roboty ? Moze ktos cos doradzi ? Bo moze nie warto tykac pompy i pchac sie wkoszty jak przyczyna bedzie silnik?
  13. Lacpol Piotrków kujawski bi3,15, tl3,9 , 10-15tys 1,35 brutto
  14. Nikt raczej nie będzie czekał aż 5 dolnych liści będzie żółtych bo przy tak mokrym roku może sie prędzej mrozów doczekać... Poza tym jak tylko przestanie padać i da się wjechać to każdy będzie czym prędzej ciąć
  15. Addam nie pisz koledze głupot że ten ciągnik ma dużo elektroniki bo chyba nie wiesz o czym piszesz. Sporo więcej ma mx który ma równie dobrą opinię co seria 51. Dużo elektroniki ma seria Cs. Kolego szukaj 5150 a nie będziesz żałował mając te 10 koni więcej. I co ważne w tym budżecie ciągnik nie ma konkurencji jak na tamte lata jeżeli chodzi o myśl technologiczna. Ważne żeby dać sobie trochę czas i nie brać na ładne oczy pierwszy lepszy po jakiejś odnowie lakieru.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj