PawcioN

Nierówna praca silnika bez obciążenia

Polecane posty

PawcioN    0

witam serdecznie zmieniłem pompę wtryskową w mtz 82 jest po regeneracji wtryski również silnik pod obciążeniem równo pracuje ale np bez obciążenia już jakby nierówno pracował wczesniej tego nie było i w dodatku trochę kopci gdy mu ciężko. wczesniej mniej kopcił. odpala ładnie czy to wina rozrzadu??? niby jest ustawiony  na znaki miał ktoś taki przypadek? może pompa musi sie dotrzeć

a może powietrze sie gdzieś dostaje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

to co to za regeneracja jak gorzej pracuje niż wcześniej i czy w takim razie była w ogóle potrzebna, jak nic nie ruszałeś po za tą pompą i wtryskami, a wcześniej było dobrze to coś schrzanili i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Jak oddana na wymianę za inną pompę, to pewnie sekcje wymienione, a reszta pewnie wyrobiona bardziej niż w poprzedniej pompie biorąc pod uwagę, że po wymianie się pogorszyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Można jeszcze sprawdzić czy gdzieś powietrza nie łapie. Ale jak nic to nie da to chyba regeneracja nie wyszła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ciężko znaleźć MTZ który by równo pracował na wolnych. Na setki filmików jakie oglądałem to kojarzę dwa które naprawdę ładnie pracowały. Przy jednym była założona pompa rotacyjna od ltz a przy drugim właściciel pisał że wymienił zaworki zwrotne w króćcach gdzie przykręca się rurki do wtrysków. Ja osobiście też założyłem pompę od ltz i silnik chodzi jak chodził na oryginalnej tzn szczeka na wolnych. Jedyne co mi do głowy przychodzi to luzy na rozrządzie ale na razie nie ruszam. Mam tylko zamiar spowrotem założyć zwykła pompę bo już mnie wkurza to zmienianie oleju w rotacyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robs    4

Ja myślę że musisz trochę pojeździć, pompa musi się dotrzeć, a jeszcze sprawdź czy nie za dużo nalałeś oleju do pumpy, wtedy może nierówno chodzić. A że trochę kopci na czarno to zbyt duża dawka ustawiona na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4136

Jak nierówno pracuje po regeneracji pompy, to niestety ale żadne docieranie się pompy nic nie zmieni, jedynie poprawka pompiarza który coś sknocił. Ale MTZy tak trochę szczekają wszystkie na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawcioN    0

a może powietrze sie gdzieś dostaje??? wcześniej była pompa od ltz-ta i wiecznie ropa dostawała sie do środka pompy no i ciągle paliwo się cofało

wlalem 250ml oleju do pompy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

powietrze jakby łapał to na dużych obrotach tym bardziej by przerywał. Do pompy od ltz wlewa się 100ml.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawcioN    0

teraz MAM normalna rzedowa pompe a od czego zakladacie alternator do mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj