Robs

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Robs

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Robs

    C360

    Moim zdaniem po znacznym przebiegu nie ma sensu wymieniać samych panewek lecz wyłącznie po szlifie wału korbowego.
  2. Witam, w tych silnikach nie ma uszczelniaczy zaworowych, także odpada. Może być walnięta uszczelka pod głowicą, w tych sprzętach się zdarza więc sprawdź czy powietrze z cylindrów nie dmucha do filtru powietrza, aczkolwiek straciłby na mocy. Może tez być rozregulowana pompa wtryskowa i zmienia się kąt początku wtrysku (zapłon) i wówczas może kopcić na niebiesko.
  3. Najważniejszy w życiu jest pomiar, dużo Ci podpowie. Warto mimo wszystko sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym i goracym silniku.
  4. Na razie nie rozpoławiaj, szczelina nie jest tak istotna co do zgrzytania lecz to, żeby wszystkie trzy dźwigienki od pierwszego stopnia były w jednej płaszczyźnie względem łożyska wyciskowego. Mam jeszcze jeden pomysł, poluzuj cięgiełko od pedału, wtedy odsunie się łożysko od dzwigienek, przybliż dzwigienki do łożyska srubami regulacyjnymi na te 3-4mm i sprawdź. Oczywiście będziesz musiał przysunąć dzwigienki od 2 stopnia, jeśli wałek będzie zgrzytał.
  5. Kolegę po prostu poniosła ułańska fantazja, to mi się podoba. Ale na poważnie, to ja bym na razie go poobserwował, odpalać na zimnym,ciepłym trochę pojeździć. Obawiam się że jak jechałeś pod stromą górkę to smok mógł nie zaciągać wystarczającej ilości oleju i mógł sie przytrzeć. kontrolki od ciśnienia oleju pewnie nie masz tylko zegar.
  6. Zawory jak najbardziej możesz wyregulować, ja stosuję oleje mineralne klasy CD,CF lepkosć 15w/40.
  7. ciśnienie ok, troche słabsze na 4 cylindrze ale to normalne, bo 4 cylinder jest najbardziej wychlodzony i szybciej się zużywa. Jak by miał słabą kompresję to by mocno dmuchał odmą(odpowietrznikiem). To sprawdzeniu pompy będzie cykał.
  8. Zacznij od wymiany filtra paliwa i wyczyszczenia separatora paliwa, jeśli to nie pomoże to przekaż pompę wtryskową do kalibracji. Najczęściej to pompa wtryskowa jest tego powodem.
  9. Łapkowe to stary typ stosowany w c-385. Słoneczko to skopiowane z samochodów, miało na celu wprowadzić między innymi bezobsługowość sprzęgła. Ja miałem słoneczko w ursusie 914 i myślę że było trwalsze niż w c385.
  10. Ja bym nalał świeżego paliwa. W zimie gdy jest mało paliwa w zbiorniku skrapla się para wodna i przechodzi do paliwa. Wg czołgistów w zimie powinno się utrzymywać wysoki poziom paliwa w baku. Jeśli to nie pomoże to tak jak kolega wcześniej pisał.
  11. Spróbuj włożyć palec w okolice cylinderka i sprawdź czy się rozchylają szczęki po naciśnięciu na pedał, jeśli tak to są mocno zaolejone i nie hamuje, jeśli nie rozchylają się a płyn dochodzi to może być zastany, zapieczony cylinderek.
  12. Sprawdzałeś przy podczepionym pługu? Bo reakcja siły na łączniku centralnym ma znaczenie no i otwór przy ciągniku do łącznika centralnego.
  13. Hej! Bierz spokojnie ten ze stomila, polecam, spokojnie Ci posłuży 10 sezonów.
  14. Moim zdaniem ewidentnie uszczelki pod głowicami, sprężane powietrze w cylindrze (cylindrach) znalazło sobie ujście przez uszczelkę i tym razem przenika do kanałów płynu chłodniczego w bloku lub głowicy. Przed założeniem głowic warto sprawdzić ich powierzchnię i ewentualnie splanować, żeby problem się nie powtarzał. Może być jeszcze jakieś mikropękniecie w głowicy, ale to już bardzo rzadko się zdarza.
  15. Witam OC będzie wymagane wówczas, jak ją przerejestrujesz na siebie. Bo niektóre wydziały komunikacji wymagają polisy OC przy wydawaniu twardego dowodu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj