ceston

Ursus 1224 słaby i kopci

Polecane posty

ceston    35
Witam mam pytanie odnośnie silnika 1224. Ciągnik wydaje mi się słaby od kiedy go kupiłem. Wczoraj z bronami jak pracował to widać że za mocno kopci. dym jest czarny. Ciśnienie w silniku jest dobre tak samo jak temperatura. Czy dobrze myślę że pompa wtryskowa jest do zrobienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2486

zależy z jakimi bronami 3 5 czy z 12? 😄😄😄😄 zacznij od filtrów paliwa powietrza później wtryski pompa paliwowa i dalej


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

Na początek filtry i luzy zaworowe. Następnie wtryski do sprawdzenia i pomiar kompresji. Jak nadal będzie słabo to pompa do pompiarza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    35
wojtal24 napisał:

zależy z jakimi bronami 3 5 czy z 12? 😄😄😄😄 zacznij od filtrów paliwa powietrza później wtryski pompa paliwowa i dalej

4 metry ciezkie


nunu85 napisał:

a z odmy sporo pary puszcza?

pod koniec bronowania dopiero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    449

Na start sprawdzić filtry paliwa i powietrza. Kąt wtrysku i regulację zaworów.   Następnie wtryskiwacze i pompę. Jak w porządku to poprawność montażu rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    35

temat I tak ogarnę jak będzie więcej czasu bo głównie teraz to chodzi jako pomocniczy ale dzięki za wszystkie rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj