Zieleniak

Members
  • Ilość treści

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

2 obserwujących

O Zieleniak

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1409 wyświetleń profilu
  1. Skladane bylo na znaki, ktore zostaly poprawione przed demontazem walu. Uszczelka pod glowice zalozona 1.5, taka wybral mechanik. On rowniez sprawdzal rozrzad, podobnie jak i sprawdzil ustawienie luzow na zaworach. Wiekszosc prac wykonalem sam ale najwazniejsze rzeczy sprawdzal po mnie mechanik. Dzisiaj sprawdzilem jeszcze raz, tlok 1 i 4 w gorze zawory zamkniete, dociskajac zawor trzonkiem mlotka nie maja prawa spotkac sie z tlokiem. Podobnie na 2 i 3 cylindrze. Zdejme pokrywe rozrzadu, zobacze czy klin jest dobrze na walku rozrzadu, jak bedzie ok to chyba miska w dol i wyjade z tym walkiem i sprawdze krzywki na walku. To jest taki specyficzny dzwiek idacy w komin. Cos takiego jak w tym przypadku Co do kosztow nie wiem ile dokladnie bo wymieniam wszelkie przetarte węże, uszczelniam i wymieniam to do czego mam dostep, nawet sprzeglo wymienione aby nie zagladac pozniej do tego regeneracja alternatora, rozrusznika itd.
  2. Uszelka 1.5, glowica byla zdjeta po 12 mth i uszczelka cala jak nowa bez uszkodzen. Tloki nie wychodza ponad tuleje, sprawdzane po kolei Zapytam inaczej. Czy przestawienie rozrzadu o 1 zabek na kole walka rozrzadu moze powodowac zbyt wczesne otwieranie lub niedomykanie zaworow wydechowych, przy czym ciagnik odpala bardzo ladnie, nie kopci i rowno chodzi. Dodam ze luz zaworowy na sprawdzenie ustawiony na 0.5, po odpaleniu na 0.3. Wiem ze powinna byc roznica +-0.05 na wydechowym ale nie bylo sensu tak dokladnie ustawiac dmucha ewidentnie w komin. Zaraz go rozloze i zloze jeszcze raz na nowym rozrzadzie bo mnie trafi
  3. Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci. Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. Jakas sugestia?
  4. Jeczmien ozimy, pelny lisc flagowy, a w kazdym dolku wyszedl chaber blawatek. Czym to poprawic aby jak najszybciej sie tego pozbyc przed kloszeniem? Na jesien bylo expert met plus legato. Niestety musze poprawic pierwszy raz od chyba 6 lat bede mial poprawke na wiosne od chwastow
  5. Hej. Chciałbym skorzystać z tej premii, szukam osoby która napisze wniosek i doradzi.
  6. Witam. Przymierzam się do budowy hali magazynowej na maszyny i w okresie żniw na zboże. W moim przypadku wymiary hali 10mx15m będą wystarczające. Interesuje mnie głównie hala lukowa osadzona na ścianach z bloczków fundamentowych o wysokości około 1m. Polecacie któregoś z producentów hal lukowych aby zadaszyć magazyn? Dodam, ze hala musi być kryta blacha. Dzięki za podpowiedzi.
  7. Kupie 2 tys glowek (na poczatek) na brudno harnasia kaliber 5.5-6 cm z wysylka. Platnosc za pobraniem lub przelewem. Tel 667 246 381
  8. Kolego u mnie i u kilku innych rolników wniosek o szacowanie został wysłany, wyświetlil się komunikat o poprawnie złożonym wniosku, by po kilku dniach pojawila się kopia robocza i wniosek jako niewyslany. Też zero odpowiedzi znikąd.
  9. Wlasnie nie mozna nic pobrac.
  10. Wszyscy z forum otrzymali już protokoły? Bo u mnie jeszcze cisza.
  11. a teraz takie szczere pytanie: jaką kwotę przeznaczacie na zabiegi grzybowe? od ruszenia wegetacji do zbioru. tak pytam ile złociszy na hektar macie zaplanowane w wydatkach
  12. Hej. Większość z nas zakończyła juz sprzedaż czosnku z poprzedniego roku. Zadowoleni wynikiem finansowym? Kto chce może się podzielić informacją po ile sprzedawał U mnie powyżej 5 cm szedł po 2 zl, 4cm-5 cm 1.5zl, reszta na kilogramy po 15 zł. Wszystko poszło z podwórka, brakło towaru, no ale więcej nie dam rady obrobić, nie stosując herbicydow wiosna. Miałem jak co roku 0.5 ha harnasia. A jak u Was?
  13. Mam to samo. Motowidla podnosi ladnie i opuszcza za to heder na rozgrzanym oleju slabo podnosi. Rozdzielacz do wymiany czy regulowac sruba? Jak tak yo hdzie ta sruba jest.
  14. Zapytam czysto teoretycznie: w jakim czasie przykladowo siarczan magnezu posypowo lub inny nawoz przemiesci sie do strefy korzeniowej i bedzie wykorzystany przez czosnek, przy intensywnym nawadnianiu za pomoca armatek. Stosuje ktos nawozy posypowo pod nawadnianie? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj