akmaly

Members
  • Ilość treści

    3767
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

360 Excellent

O akmaly

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Szczerze to słabo to wygląda, dużo profili zamkniętych w miejscu gdzie zwykły pręt spełniłby swoje zadanie, może nikt wcześniej tego nie zrobił, bo jak firma ma jakiegoś mes-a to na pewno czegoś takiego nie wypuści. Odnośnie działania - zmienili sprężynę, poza tym to stabilizacja dalej mocno badziewna wiec cudów nie będzie.
  2. Odkręcasz korek wlewu oleju do skrzyni, najlepiej długi płaski wkrętak z okrągłą częścią która będzie we wlewie aby gwintu nie kaleczyć ( możesz ten gwint zabezpieczyć ), szukasz koła które pozostało zazębione ( jeśli został na jakimś biegu ) i przesuwasz go w położenie neutralne. Najlepiej aby to zrozumieć po chłopsku poproś kogoś z okolicy to pokaże Ci na żywo.
  3. Spokojnie można wsadzić te tuleje bez młotka, nawet trzeba przytrzymać aby mocno kołnierzem nie uderzyła ale to i tak nie gwarantuje takiej dokładności jak obróbka w bloku. Jak chcesz na szybko to otwory w bloku wyczyść honownica ręczna i tuleje gotowe w suchy lód lub spray do zamrażania i będzie w miarę. Jak mierzyłem takie kombinacje to nawet pomimo przykładania się do tematu owal w granicach 0.06 - 0.07 mm
  4. "była miedź to i ma być" może jakby Cię to interesowało to wiedziałbyś że nie musi być miedź. A skoro dajesz rady innym to mogłoby Cię to interesować.
  5. Chodzi mi o zasadę działania - jeśli sygnał działa na zamkniętym obwodzie ( połączony na krótko plus z minusem ) to rozłącz i bez podłączania do czujnika sprawdź. Jeśli nic nie "trąbi" ani się nie świeci to sprawdź czujnik ( może jest brudny ). Co do hedera to przyczyn może być kilka. Po pierwsze to na zimnym silnik należy obroty zwiększyć do połowy aby można było podnosić i opuszczać co jest normalne. Po drugie, to należy pomierzyć ciśnienia oleju za pompą, za zaworem ( lub na wejściu do rozdzielacza ) i na wyjściu z rozdzielacza ( lub na siłowniku ). Jeśli jest słabe zaraz za pompą to można dalsze sprawdzanie odpuścić i wiadome co robić. Jeśli pompa jest w porządku to należy szukać przyczyny w zaworze i rozdzielaczu. A na sam początek sprawdź filtr we wlewie oleju hydraulicznego.
  6. On taki angielski jak Bepco. Firmy handlowe a producent bliżej nie znany. Co co zestawów do MF255 to najlepsze wg. mnie to klasyk: tuleja ( surowa ) mahle i obróbka w bloku, tłok FM Gożyce, pierścienie Prima Łódź
  7. Odepnij czujnik przy filtrze powietrza ( lub podłącz do masy bo zapomniałem w która stronę działa ) i sprawdź czy dalej to występuje.
  8. Nie musi być lakier i bezbarwny, wystarczy poliuretan lub jakiś akryl przemysłowy. Tego nopoluxa sobie odpuść, choć kolor jest nawet fajny tylko pełna twardość osiąga po kilku miesiącach ( nie mówię tu o dotykaniu tylko odporności na zarysowania ).
  9. Wszystko zależy od uszkodzeń, jak cylinder do wymiany to naprawa nie będzie opłacalna ( oczywiście mówimy o oryginalnych częściach bo tych chinoli to szkoda zakładać do takiego sprzętu ). Może wystarczy wymienić tłok z pierścieniami albo uszczelnić silnik - nie wiemy nic o jego bolączkach więc dyskusja o kosztach nie ma sensu
  10. Dlaczego "musi być metalowa" ? Czym ten silnik różni się od innych, że musi być miedziana? A no niczym, może być inna. Swoją drogą uszczelka z logiem Ursus jest robiona podobnie do GLASER H04515-00. Choć ciekawe jak jakościowo wypada takie porównanie ( tzn. o ile jest gorsza :D)
  11. Seria 300 jest nowsza - ok, ale most i układ hamulcowy jest taki sam - wniosek prosty.
  12. teraz odpowiedz sobie czym się różni seria 600 od 300 poza tym ze ta druga nowsza
  13. w serii 300 info na zbiorniku ze tylko mineralny
  14. Prowadzisz statystykę ilu jest posiadaczy. czy chcesz się czegoś dowiedzieć? jeśli to drugie to zadaj konkretne pytanie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj