akmaly

Members
  • Ilość treści

    4100
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

417 Excellent

O akmaly

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Co nie specjalnie chce mi się wierzyć w to co napisałeś, może dla niebieskich to tak ale nie żółte.
  2. Szukaj oryginalnej uszczelki lub takiej co ma każdy pierścień ogniowy osobno, bez łączeń. Pozuje dłużej. Uszczelka uszkodzona to lata lub przegrzanie, ewentualnie sprawdź wystawanie tulei
  3. Tak lepszy. Niedługo będzie najlepszy.
  4. Ile ty masz lat? Ursusa w Lublinie nigdy nie było, był Polmot z Turkami i PSL.
  5. Podaj podstawę prawną która zezwala diagnoście dokonywać zmian w dowodzie rejestracyjnym 😛
  6. Przecież cały czas pisze że jeśli spełnia wymogi to nic nie trzeba zmieniać. Jeśli fabrycznie nie wychodziła jako rolnicza tylko ciężarowa (np. D633 ) przeznaczenie można zmienić tylko poprzez zmiany konstrukcyjne i żaden diagnosta nie pomoże. Od razu odpowiadając na pytanie co zmienić - no coś trzeba bo wymiana żarówek to trochę mało, dlatego kombinują ludzie i czepiają zaczepy i wyprowadzają media.
  7. Jego nie obchodzą diagności a nas on i jego wypociny - jak zmieniłem przeznaczenie i normalnie przechodzi przeglądy na różnych stacjach to co mi więcej potrzeba? Co mi z tego jaką podstawą prawną podpiera się diagnosta? To jego sprawa, ja chcę przyczepę rolniczą i jeśli kilku diagnostów ( poczytaj na forum.norcom.pl ) nie widzi problemów to tym bardziej ja.
  8. 4 bieg w c330 i obroty 1600 to prędkość ok 6 km/h ( mogę się mylić bo nie mam 30 stki ) - przy takiej prędkości i żółtych rozpylaczach potrzeba ponad 4 bar - to dużo dla tych badziewnych rozpylaczy, lepiej jechać wolniej ok 5 km i ustawić 3,5 bar. Co do niebieskich to powiem wam tyle ze stosując antyznoszeniowe potrzeba min 2,5 bar aby ładnie rozpylały, przy zwykłych płaskostrumieniowych można mniej. Dla 30-stki i 4 biegu nie osiągalne jest zejście poniżej 210-220 l/ha. Najlepsze są rozpylacze 025 - wtedy 4 bieg i można 200 litrów idealnie ustawić przy ciśnieniu rzędu 2-3 bar w zależności od prędkości ( obrotów silnika ).
  9. Dla ciebie może byc to bzdurą i specjalnie mnie to nie obchodzi. Nie wiem jaki z D83 ale D633 w katalogu ITS są tylko jako ciężarowe i bez zmian konstrukcyjnych nie zmienisz przeznaczenia a np. w D47 bez problemu zrobisz to bez zmieniania czegokolwiek. @akmaly możesz podać podstawę prawną? - nie jestem prawnikiem, pisze to co mówią diagności którzy bez problemów temat ogarniają a czy to z prawem czy bez to nie ma znaczenia - ważne że przegląd co 2 lata. Dokładnie tak.
  10. Prawdopodobnie zatkany układ paliwowy. Sprawdź od zbiornika po pompę. Na początku sprawdź sitko w pompce zasilającej.
  11. Będziesz miał ciężko na niebieskich czyli 03 bo musiałbyś jeździć na 5 biegu a lance w tym opryskiwaczy przy większych prędkościach mogą robić za skrzydła motyla albo szybciej jakieś ważki. Na żółtych będzie to zdecydowanie bardziej osiągalne i powtarzalne. A jak chcesz dokładnie wiedzieć to musisz określić prędkość z jaką jeździsz ( sposób opisany na forum i w każdej instrukcji) oraz sprawdź zalecane ciśnienia do wydatku na stronie producenta rozpylaczy.
  12. Dużo osób zabiera głos ale niewielu wie o czym pisze. Bez problemu zmienić przeznaczenie bez konieczności wykonywania zmian konstrukcyjnych można tylko w tych przyczepach które w katalogu ITS występują jako ciężarowe i rolnicze. Dla wszystkich pozostałych tylko poprzez zmiany konstrukcyjne i nie ważne że spełnia wymagania ale przepisy są jaki są. Jeśli chodzi o D46 to jedź na stację lub szukaj takiej co to robi.
  13. Jakich celów rolniczych jak nie jest rolnikiem. D46 był jako rolnicze więc nie potrzebuje żadnych faktur z przeróbki tylko ogarniętego diagnostę.
  14. Jak masz dużo godzin nakręconych bez remontu to lepiej nie.
  15. Jaki kupiłeś to widać, musisz mieć napięcie w instalacji 24V. Odnośnie ciągnika to dwa akumulatory nic nie mówią poza tym, że masz dwa Zależy w jaki sposób połączone, jeśli szeregowo ( + jednego do - drugiego ) to będzie 24V, natomiast równolegle ( + do + i - do - ) to dalej będzie 12 V i tak na 99% masz. Jeśli kupiłeś to w sklepie internetowym to dzwoń do sprzedawcy i dokonaj zwrotu a kup właściwy. Swoją drogą musisz się trochę wysilić i sprawdzić multimetrem jakie napięcie masz w instalacji albo przeczytaj w instrukcji.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj