akmaly

Members
  • Ilość treści

    3197
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

278 Excellent

O akmaly

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Całkowicie bez sensu, tyle metod zabezpieczenia a tu taki klops
  2. Reaguje na przełączanie zaworem pod siedzeniem? Przełącz na hydraulikę zewnątrzną i zobacz co się dzieje. Stało się to nagle?
  3. To nie łatwiej rurę w środek lub mniejszy profil, ładnie pospawać i wyszlifować? Wtedy na 100 % nie będzie widać że spawane. Co do tego spawacza za flaszkę - da gwarancję że flaszkę wypije, a więcej to martw się sam. Osi się nie spawa na środku, i nie chodzi tu o umiejętności lub technologię.
  4. Widać po twoich postach że i na tobie ktoś zaoszczędził.
  5. Nie wygląda to na pęknięcie a złączenie dwóch półosi do siebie. Jeśli jest to na środku to nic nie spawaj tylko rurę w środek, kilka otworów nawiercić i przespawać bliżej resorów. To jest oś, ma pracować, czyli materiał musi zachować swoją sprężystość, jak tylko pospawasz to pęknie z czasem, no chyba że to lekka przyczepka do wożenia pierza.
  6. Chcesz być pewny na 100% że wina ciągnika to zamień miejscami przewody w gnieździe ( w ciągniku ) - jak sytuacja się odwróci i nie będzie lewego kierunku w przyczepie to będziesz wiedział w czym problem
  7. W większości skrzynie biegów w takich maszynach mają tylko uszczelkę pokrywy ( dekla ), reszta na masy uszczelniające ( choć przeważnie są to jakieś kleje, przynajmniej claas, df ).
  8. Łatwo sprawdzisz rozbierając wtyczkę, podłącz do gniazda ciągnika, włącz prawy kierunek i sprawdź próbówką lub miernikiem, czy pin nr 4 ( na samym dole ) ma prąd. Jeśli jest to szukaj w przyczepie, jeśli nie to coś z ciągnikiem. Wg. mnie na 99% wina ciągnika, może coś z przerywaczem lub instalacją ( nie działa pod większym obciążeniem, jak odłączysz przyczepę to jest okey ).
  9. To na przyszłość zapytaj tego policjanta na jakie podstawie to stwierdza - nich poda Ci podstawę prawną. Znając życie, będzie się wymądrzał, po czym stwierdzi abyś jechał dalej
  10. Przede wszystkim sprawdź sobie w instrukcji jaki masz udźwig na tylnym tuzie, taki agregat jest dość daleko wysunięty poza ciągnik, a jak dołożysz jeszcze siewnik to już ładne ramię się robi. Hydropak przy 3 m to wiadome, że lepszy na 2 siłowniki, talerze w zależności od uprawy i gleby ( musisz sobie sprawdzić u producenta ). Ciężki wał to plus i minus, na plus zagęszczanie gleby ale przy tak dużej odległości od ramion tuza to już niekoniecznie zaleta, Wał też się dobiera do gleby i uprawy
  11. Bo jeszcze nie trafił na nadgorliwego policjanta - dostanie 100 zł to może się zastanowi. Co do ładowacza to masz nie zagrażać bezpieczeństwu w ruchu zgodnie z Art. 66. 1., choć faktycznie nie jest wyszczególnione że z łychą okey, a widły już nie ( choć policja może się przyczepić jeśli będziesz miał widły dziobami do przodu )
  12. Oczywiście, że są odpowiednie przepisy. Szerokość do 3m lub 3-3,5 m z stosownym zezwoleniem, powyżej 3,5m nie wolno poruszać się po drogach publicznych. Dodatkowo zabronione jest umieszczanie wewnątrz i zewnątrz pojazdu wystających spiczastych albo ostrych części lub przedmiotów, które mogą spowodować uszkodzenie ciała osób jadących w pojeździe lub innych uczestników ruchu. Mówi o tym Art. 66. 1 Dodatkowo należy przestrzegać wytyczne producenta.
  13. Modele 35,75 i 35,80 różnią się mocą silnika ( ten sam silnik ale o 10 KM mocniejszy w 35,80), pojemnością zbiornika, szerokością opon i masą całkowitą. Szczerze to niemal te same maszyny ponieważ środek jest identyczny ( młocarnia, sita i wytrząsacze ). A na co zwracać uwagę - jak w każdym innym, plus silnik chłodzony powietrzem więc nie ma mowy o jakiś wyciekach przy chłodnicy oleju czy cylindrach ), zwróć uwagę na stan wariatora jazdy ( przekładni bezstopniowej, są dwa koła nastawne ( jedno sterowane siłownikiem, drugie ze sprężynami przy skrzyni - jak są luzy lub jakieś większe drgania to może parę groszy kosztować - najłatwiej przyśpieszacz od minimum do maksa i zobaczyć co pas wyprawia). Maszyna porównywalna z bizonem jeśli chodzi o młocarnię ale w tych kombajnach niedomłoty są domłacane w specjalnych kłosownikach ( wentylatorach kłosowych ) i nie obciążają młocarni, także wydajność samej młocarni jakieś 20% większa. Powierzchnia wytrząsaczy większa ( około 0,7 m2 to dużo ) jak i sit ( prawie 1 m2 więcej ). Musi być wydajniejszy, ale dokładnie to CI nie napiszę o ile bo nie miałem z takim modelem do czynienia. W porównaniu z Bizonem to niebo a ziemia, nasza płocka maszyna ma tylko jeden plus - tanie i dostępne części, czego nie można powiedzieć o DF ( może nie są najdroższe ale dostępność to osobny temat ).
  14. Rozdzielacz - napisałeś w temacie Urusu 3512 a to nie ma nic wspólnego z zetorem. Chcesz konkretnych odpowiedzi to pisz w odpowiednim dziale.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.