RolPro10

Members
  • Ilość treści

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

O RolPro10

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4047 wyświetleń profilu
  1. Witam Massey Ferguson 690 problem z przednim mostem a mianowicie dziwni stukot w prawym kole podczas skręcania w prawo. Cały dyfer został rozebrany tak samo mechanizm różnicowy i nie widać żadnego zużycia, wszystko w nienagannym stanie frezy, krzyżaki, satelity wszystko sztywne bez luzów. Nowe sworznie zwrotnic, łożyska, końcówki drązków. Problem polega na tym że jak jest napęd rozłączony i skręca sie w prawo to w przednim kole z prawej strony słychać mocny stukot i szarpanie koła. Dzieje sie to tylko z jednej strony i tylko podczas jazdy do przodu. Z lewej storny wszystko w porządku. Co ciekawe jak załączy sie naped to nie słychać tego stukotu i wszystko działa poprawnie. Tak samo jak wyciagnie się wał łączący przystawke z mostem tez tego nie słychać. Most z mechanizmem został rozberany na czynniki pierwsze i nic nie widać żeby było nie tak. Wiem ze te mosty mają automatyczną blokade kół ale dlaczego to tak głośno działa? W bliznaczym modelu którgo posiadam 675 wszystko działa cichutko. Most zalany 80w90. Może ktoś wie jak to rozwiązać? Bo ja juz nie mam pomysłu...
  2. Jakbyś miał chwilkę czasu to podesłałbyś mi foto
  3. Post skierowany do posiadaczy Massey Fergusona serii 300 Prosiłbym o zwymiarowanie tylnej ramki gdyż ja muszę dorobić.
  4. Szukam posiadaczy ciągnika Lamborghini 804 dt. Zastanawiam sie nad kupnem. Jak jest z dostępem do części? Opinie użytkowników? Jak sprawdza sie silnik podczas pracy oraz skrzynia? Na co zwracać uwagę przy zakupie? Wady i zalety. Byłbym wdzięczny za rady
  5. Witam, kupiłem ostatnio MF3060. Wymieniłem olej w skrzyni i filtr wszystko oryginalne. Przepracowałem nim może 8mtg i wszystko było ok(pracował na wałku i na wejściach hydraulicznych), wałki, napędy, półbieg działały... wczoraj przejechałem sie nim na pusto może 15min pracował i po powrocie do domu na wolnych obrotach wyskoczyła kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Napęd, wałek nie działał. Wyłączyła sie kontrolka zółw zajac. Po zwiększeniu obrotów do 10 kontrolka znikła i wszytko działało ale znowu po "puszczeniu" gazu wyskoczyła i znowu to samo... Jakieś porady, może miał ktos podobny problem? Dodam że ma zrobione obejście komputera na styczniki ale wszytko działa. Drugi problem to taki że podczas cięższej pracy temperatura skacze do połowy licznika... Nie wiem co jest grane? Nowa uszczelka pod głowicą... Głowica po regeneracji, chłodnica ma 8 lat i popa wody 2lata... Trzeci problem to taki że ciężko go zapalić jak jest zimny... Bez podgrzewania nie ma szans. Wtryski po regeneracji i nowa bateria. I kopic na czarno przy obciążeniu i z odmy też troche puszcza dymka jak sie zagrzeje. Proszę o pomoc!
  6. on sie wgl nie załacza, na tej pozycji "właczony" co ma sie obracać to sie nie kręci. gdy jest wyłaczony to sie obraca ale go zatrzymasz reka
  7. anie nie drgnie! ręką nie ruszy w żadnej pozycji przy właczonym silniku
  8. Teraz rozumiem czyli w moim przypadku nie załącza (w pozycji "włączonej") wałka. To przyczyną może być ze siłownik sprzegające wom nie załaczaja tarczek a siłownik od hamulca dalej blokuje obroty i sie nie zwalnia? Dodam że na "biegu neutralnym" gdy dzwingienka od wałka jest w pozycji "na luzie" to wałek sie obraca ale można go zatrzymać przy użyciu belki (ręką nie utrzymasz). I jak go zatrzyma to słychać takie ocieranie i szelest. Dodam że traktor stał 7 lat nie jeżdżony bez uruchomiania. Trzeba go rozpoławiać? Co moze być przyczyną?
  9. Na jakiej zasadzie działa wom w tym modelu ? O co chodzi z tym hamulcem wom? Dlaczego w pozycji włączonej wałek sie nie kręci ? Co może być przyczyną ? Jak to naprawić ?
  10. Okazało sie że wina leży w tych dzwigienkach. Ma za duze luzy i w tej pozycji nie załączała
  11. W moim egzemplarzu nie ma zmiany miedzy 1000 a 540. Są stałe obroty 540 jest tylko jedna dzwignia od WOM (załaczanie) Ale to wszystko dobrze jest podłaczone. Dziś podłaczyłem pod rozrzutnik i drgną wałek delikatnie sie przekręcił ale pozniej znów sie nie kręcił
  12. Tak mam przy kierownicy. Na placu działało wszystko elegancko a u mnie włączam i zero reakcji Nic nie strzeliło ani nic skrzynia i tylni most cichutko A gdzie jest ten hamulec womu i jak sie go wyłacza/włacza ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj