KOSTEK12

Members
  • Ilość treści

    453
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O KOSTEK12

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4475 wyświetleń profilu
  1. Co do ehr zostało wyjaśnione kilka postów wyżej,ta wajcha to prawdopodobnie gaz ręczny a z tym szarpnięciem to normalnie szczególnie bez obciążenia również na wyższy jak i na niższy półbieg
  2. chłodnicę płukałem wodą,a raczej cały układ tzn. lekkie rozgrzanie silnika i wszystko wypuszczone następnie znów nalewanie wody(ciepłej) i tak kilka razy jutro jestem umówiony ze znajomym mechanikiem na dociągnięcie głowicy po uprzednim rozgrzaniu, może jeszcze trochę się do ciągnie,a jeżeli to nic nie da trzeba będzie rozebrać jeszcze raz i zrobić szczegółowe pomiary bo wygląda na to że ta pierwsza tuleja jest osadzona za głęboko ale to raczej już po siewach ozimin
  3. Ciągnik się nie grzeje tzn.jest w normie ile wody nalane niestety nie mierzyłem uszczelka jest nieznacznie uszkodzona pomiędzy tulejami 1-2 na zdjęciu widać jako ciemniejszy punkt(dobrze to widać po powiększeniu) i prawdopodobnie tędy leciutko dmucha do układu chłodzenia bo ten blok silnika nie ma ścianki pomiędzy tulejami tylko jest szczelina do płynu
  4. dziś poświęciłem chwilę temu tematowi,oto obiecana fotka uszczelki oraz test na zawartość co2 w płynie
  5. Skąd zaciąga powietrze? ciśnienie raczej nie robi się non stop przez cały czas tylko jest wypuszczane na początku po pełnym nagrzaniu silnika po niedzieli dociągamy głowicę może coś pomoże
  6. Olej nigdy nie przedostał się do wody,a po naprawie ciągnik pracował lekko (opryski) i przez pierwsze kilka godz. nic nie naleciało dopiero później naciekło ze dwie setki,a po zgaszeniu silnika słychać syczenie z przewodu przelewowego
  7. Wody nalane ok 1cm nad rurki wiadomo rozszeżalność cieczy po rozgrzaniu
  8. Płukanko zrobione przed zdjęciem głowicy,teraz do tej butelki naleciało czystej wody Jak będę miał możliwość zrobię fotkę uszczelki
  9. Na uszczelce nic podejrzanego nie było,jedynie ciemniejsza barwa pomiędzy tulejami, chłodzenia oleju płynem nie ma ,głowicy niestety nie sprawdzali,na początek wlałem wodę dopiero jak by było dobrze miał pójść płyn,stan oleju bez zmian
  10. Witam ponownie,głowica zdjęta splanowana,nowa uszczelka i co, dalej to samo już ręce opadają i brak nam pomysłów o co chodzi
  11. Witam,przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni no i oczywiście filtr(filtry) i tu moje pytanie który filtr jest od czego? bo namierzyłem trzy jeden za prawymi schodkami ,drugi z tyłu po prawej stronie na dole i pod samą kabiną(wymienny w całości) pozostałe dwa to wkłady
  12. oby to tylko uszczelka a nie coś więcej bo rozbieranie tego silnika nie należy do najprzyjemniejszych,w końcu z jakiegoś powodu francuz go sprzedał zastanawia mnie tylko dlaczego przy padniętej uszczelce robi się coś takiego
  13. ciągnik z taką zawartością przyjechał,co poprzednik wlewał cholera wie jak postoi kilka dni nie palony to po otwarciu korka jest to nawet czyste dopiero później po jakimś czasie pracy robi się takie kakao
  14. dzięki chłopaki a wie ktoś w którym miejscu w tym silniku jest korek do spuszczania płynu? swoją drogą co do katalogu Valtry to w necie chyba nic nie ma a jak pojechałem do najbliższego dealera to uzyskałem odpowiedź że nie udostępniają żadnych katalogów
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj