Michał8201

Belarus 820 -Gaśnie i się "dławi"

Polecane posty

Michał8201    1
Jakiś czas temu zauważyłem gaśnięcie ciągnika jakby nie dostawał paliwa czy to na niskich obrotach czy to na wysokich czy zimny czy ciepły raz na jakiś czas bylo dobrze ale znowu ten sam problem myślałem ze moze paliwo sie cofa w jakiś sposób to tez założyłem zaworek zwrotny bylo dobrze przez tydzień i znowu to samo zmieniłem pompkę ręczną tez pochodziło z miesiąc i teraz juz nawet pompka nie pompuje paliwa nie wiem gdzie szukać problemu. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Przewody paliwowe czyściłeś ?  Sprawdź czy nie ma śmieci w śrubie/rurce ssącej wkręconej do baku koło czujnika poziomu paliwa.




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Najprędzej jest gdzieś przytkany. sprawdz te 2 oczka na ostojniku co sa z prawej str silnika

  • Thanks 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może być że jakiś syf ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

wypuść ropę ze zbiornika, węzyk od pompy ściągnij i pistoletem powietrzem psiknij. U mnie pływał jakiś mieć i raz na jakiś czas przytykało go i gasł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

Ja w swoim do tych kraników w zbiornikach dołożyłem 1,5cm rurki żeby syfu ze spodu zbiornika nie ciągnął. Warto też zajżeć do pompki ręcznej tam oring lubi pękać i oczywiście sprawdź ten odstojnik o którym pisali inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

u mnie tak też było, zatykało się na śrubie banjo nad zbiornikiem gdzie przewód gumowy był przykręcony do smoka tą śrubą, zbiornik był płukany i niewiele pomogło, w końcu wyjąłem smok i uciąłem rurkę z 1,5 cm żeby wyżej paliwo zaciągał, od tej pory był spokój raz na zawsze z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NieMadry    121

Polecam tez użytkownika tej maszyny podłączenie przelewu z pompy od razu pod zasilanie naprawdę fajna sprawa a do tego ciągnik zasysa o wiele mniej paliwa z baku i rzadziej ciągnie syf  przetestowane i sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał8201    1

Niestety przedmuchałem przewody i zmieniłem pompke ręczną i chodziło 1 dzień ale pojawił się nowy problem brak mocy dla przykładu pelny rozrzutnik gnoju 8t kiedyś bez problemu a dzisiaj jechałem i nie ma siły zeby pociągnąć na najwyższym biegu proszę o szybką odpowiedź a za wcześniejsze dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    957

Może tez być że powietrze zasysa bo przewód nieszczelny raz tak miałem przewody wymieniłem i ok.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj