Michał8201

Belarus 820 -Gaśnie i się "dławi"

Polecane posty

Michał8201    1
Jakiś czas temu zauważyłem gaśnięcie ciągnika jakby nie dostawał paliwa czy to na niskich obrotach czy to na wysokich czy zimny czy ciepły raz na jakiś czas bylo dobrze ale znowu ten sam problem myślałem ze moze paliwo sie cofa w jakiś sposób to tez założyłem zaworek zwrotny bylo dobrze przez tydzień i znowu to samo zmieniłem pompkę ręczną tez pochodziło z miesiąc i teraz juz nawet pompka nie pompuje paliwa nie wiem gdzie szukać problemu. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Przewody paliwowe czyściłeś ?  Sprawdź czy nie ma śmieci w śrubie/rurce ssącej wkręconej do baku koło czujnika poziomu paliwa.




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Najprędzej jest gdzieś przytkany. sprawdz te 2 oczka na ostojniku co sa z prawej str silnika

  • Thanks 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może być że jakiś syf ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

wypuść ropę ze zbiornika, węzyk od pompy ściągnij i pistoletem powietrzem psiknij. U mnie pływał jakiś mieć i raz na jakiś czas przytykało go i gasł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

Ja w swoim do tych kraników w zbiornikach dołożyłem 1,5cm rurki żeby syfu ze spodu zbiornika nie ciągnął. Warto też zajżeć do pompki ręcznej tam oring lubi pękać i oczywiście sprawdź ten odstojnik o którym pisali inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7955

u mnie tak też było, zatykało się na śrubie banjo nad zbiornikiem gdzie przewód gumowy był przykręcony do smoka tą śrubą, zbiornik był płukany i niewiele pomogło, w końcu wyjąłem smok i uciąłem rurkę z 1,5 cm żeby wyżej paliwo zaciągał, od tej pory był spokój raz na zawsze z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NieMadry    121

Polecam tez użytkownika tej maszyny podłączenie przelewu z pompy od razu pod zasilanie naprawdę fajna sprawa a do tego ciągnik zasysa o wiele mniej paliwa z baku i rzadziej ciągnie syf  przetestowane i sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał8201    1

Niestety przedmuchałem przewody i zmieniłem pompke ręczną i chodziło 1 dzień ale pojawił się nowy problem brak mocy dla przykładu pelny rozrzutnik gnoju 8t kiedyś bez problemu a dzisiaj jechałem i nie ma siły zeby pociągnąć na najwyższym biegu proszę o szybką odpowiedź a za wcześniejsze dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

Może tez być że powietrze zasysa bo przewód nieszczelny raz tak miałem przewody wymieniłem i ok.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj