Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

1. Zobacz czy poprawnie założone przewody, 2. czy olej się nie pieni, 3.czy pompa buduje Ciśnienie. może być że uszkodzony jest napęd pompy, kolońskie kręci a nie ma napędu na pompę i lipa. miałem coś takiego

Opublikowano

Nie ma ciśnienia na milion procent a ty kręcąc fajerą "pompujesz" olej tylko "pompą wewnętrzną" zaworu skrętu(orbitrolu). Podłączone musi być dobrze bo pomylenie T z P przy próbie skrętu kierownicą spowodowało by trzask, pisk i huk rozrywanych węży lub zaworu skrętu. Pomylenie A z B powoduje skręt odwrotny do obrotów fajery. 

Opublikowano

Chce założyć wspomaganie do c-330 z turem. Siłownik chce dać między kołami na osi, ale mam pytanie czy w c-330 zmiesci się między miską, a belką i wtedy pojedynczy wąs z dwoma otworami czy musi byc całkiem z przodu i wtedy podwójny wąs? To rozwiązanie z przodu trochę mnie martwi bo siłownik będzie podatny na kolizje i zgięcie.

Opublikowano

Z perspektywy czasu polecam z paska :)

nie ma co popsuć. Mając taką na rozrząd jak mam ją ciężej jest ustawić pompę i zapłon. Jeżeli nie korzystasz z powietrza to bierz na pasek.

Opublikowano

Witam , założyłem wspomaganie do c-330, zrobiłem je samodzielnie . Pompa jest od c-330 z podnośnika na pasek , orbitrol jest z wózka rak 7a danfoss tylko nie wiem jaką pojemność , siłownik jest też od wózka rak 7a. Na początku na dość luźnym pasku chodziło w miarę ok tylko przy skrajnym skręcie blokowało pasek i słychać było po silniku że jest obciążenie , teraz naciągnołem pasek i poprawiłem zasilanie pompy i gdy kręcę w prawo to koło pasowe na pompie przyślizguje i słychać obciążenie . Zamówiłem zawór do regulacji ciśnienia bo może jest za wysokie , tylko nie wiem czego w lewo jest ok a w prawo jest ten opór ? Czy może być zapowietrzone jeszcze ?  Czy może np różna długość węży od orbitrola do siłowników ma jakiekolwiek znaczenie? Bardzo prosiłbym o pomoc . Układ jest zalany hipol ATF . Pozdrawiam serdecznie. 

Opublikowano

Podejrzewam że masz założony zwykły  siłownik dwustronnego działania a taki siłownik powoduje niesymetryczne działanie ( w jedną stronę działa szybciej a w drugą wolniej ) . Szybsze działanie wymusza większe ciśnienie co skutkuje tym co napisałeś .

Opublikowano

Witam . Mam siłownik z wózka widłowego rak7a właśnie z wspomagania. Dodam że na podniesionym przodzie w powietrzu jest ok , zwrotnice nie są zatarte bo lekko się nimi rusza tak samo jak odpiołem siłownik od wąsa kierowniczego też było ok . 

Opublikowano (edytowane)

Zastosowanie pojedynczego  siłownika  ( dwustronnego- " zwykłego "  ) wiąże się z takimi skutkami . I jeśli  układ pracuje na granicy możliwości to te różnice  stają się bardziej widoczne . 

Taki siłownik działa symetrycznie

Screenshot_20230207185932.png

Edytowane przez peugeot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v