Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, borus90 napisał:

Ja mam to z siłownikiem wzdłuż silnika już kilka lat i się sprawdza. Fakt, też słyszałem za to z siłownikiem pod osią są lepsze. 

Ogólnie jakie byś nie założył na pewno będziesz zadowolony. 

Mówią, że przy siłowniki z boki strasznie obrywa lewą zwrotnica

Opublikowano
55 minut temu, bratrolnika napisał:

Uzytkowales takie wspomaganie???

Ja używałem i nadal używam od 5 lat , ciągnik z turem , słoma i gnój spoko , przy balotach potrafi się trochę zagrzać ale bez tragedii , polecam.

Opublikowano
bratrolnika napisał:

4 godziny temu, przemekuliski napisał:

a nie możesz założyć elektrycznego? w jakim stanie masz kolumnę kierowniczą

Uzytkowales takie wspomaganie???

sąsiad ma i zadowolony, i co najważniejsze mało przeróbek i tańsze dużo

Opublikowano (edytowane)

A ja polecam ze starego Mercedesa , mam takie już z 15 lat kupione za jakieś śmieszne pieniądze na szrocie , na plus tego wspomagania to że gdy np. peknie pasek od pompy czy wycieknie olej to i tak można dojechać do domu czy warsztatu 

Samo wspomaganie bezawaryjnie , jedynie elementy które musiałem przerabiać czasem szwankowały ale bardzo mało 

Edytowane przez Marecki2922
Opublikowano

Sporo lat do tylu, „odkryłem”, że po ściągnięciu drążka kierowniczego pomiędzy kolumną, a wąsem kierowniczym, na wspomnianej kolumnie, jest zapas około 3 obrotów kierownicy(jeśli dobrze pamiętam trzech). Przyszło mi do głowy, że skoro tak jest, to z powodzeniem, można wydłużyć wąs przy zwrotnicy, skutkiem czego, manewrowanie byłoby prostsze i lżejsze. Tak też zrobiłem. Odciąłem kawałek wąsa od zwrotnicy starego Wartburga, dospawałem i hasa to do dziś. Nie potrzeba pomp, siłowników itp. Jest dużo lżej, tanio, nie ma się co popsuć, tyle, że nakurblować się trzeba.   „Dużo lżej” nie oznacza, że tak lekko jak hydraulicznie. Przeróbka nie w 330, a 360 z turem. 

Opublikowano
10 godzin temu, pepe2 napisał:

Ja używałem i nadal używam od 5 lat , ciągnik z turem , słoma i gnój spoko , przy balotach potrafi się trochę zagrzać ale bez tragedii , polecam.

 

9 godzin temu, przemekuliski napisał:

sąsiad ma i zadowolony, i co najważniejsze mało przeróbek i tańsze dużo

Też miałem, pierwsze wytrzymalo miesiac niejezdzenia, a drugie 12 godzin pracy...

Tysiąc złotych kosztowało żeby się przekonać że to nic nie warte 

Opublikowano

@bratrolnika mówiłem Ci szwagier ma już 7 lat i to z turem w c 360 kupił to na słomczynie gotowe jak zaczęli przywozić i śmiga . sąsiad też dwa lata już ma od gościa z olx i zero problemów

Opublikowano

@bratrolnika no przecież w uja się nie robię 😏 mówię jak jest , może w 60 jest lżej sam nie wiem . ten gość z olx przecież sprzedaje  jakby każdemu się psuło po 12 godzinach to za jaja by powiesili .

Ps.Bierz rozwód mam jeszcze jedną siostre na wydaniu😎 będę miał fajnego szwagra 👍

Opublikowano (edytowane)

Oj się Ania dowie , oj się dowie ... :ph34r:

Edytowane przez Gość
Opublikowano
14 minut temu, bratrolnika napisał:

@Ursus932będą zdjęcia tej siostry?? 

😜

Ale musi być przyczepa tak jak przedostania dla mnie 😎 inaczej nie będę swatał 😊

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v